Kundeservice

Handel og betaling

Sådan handler du 

For at foretage et køb på jollyroom.dk skal du igennem følgende trin:

  1. Find det eller de produkter, du ønsker at købe og læg det/dem i indkøbskurven.
  2. Når du har lagt de udvalgte produkter i indkøbskurven, kan du fortsætte til kassen, hvor du kan redigere antal eller fjerne produkter fra din indkøbskurv. Herfra kan du også vælge at fortsætte med at handle/tilføje flere produkter, hvis du endnu ikke er klar med din bestilling.
  3. Når du er færdig med at vælge produkter, skal du vælge den leveringsmetode, du ønsker. Start med at indtaste dit postnummer, hvorefter du kan vælge mellem forskellige leveringsmetoder. Ønsker du mere information om de forskellige leveringsmetoder, kan du klikke her
  4. Når du har valgt leveringsmetode, skal du indtaste dine oplysninger og derefter vælge betalingsmetode. Du bedes kontrollere, at din samlede ordre stemmer overens med din indkøbskurv. Læs handelsbetingelserne og tryk derefter på ”Betal ordre” for at bekræfte og dermed godkende købet.

Rabatkoder

For at bruge en rabatkode, skal du først gå til kassen. Kassen finder du ved at klikke på symbolet til indkøbskurven øverst i højre hjørne. Klik dernæst på knappen ”TIL KASSEN”. I kassen skal du klikke på teksten ”Klik her for at tilføje rabatkode”. Denne tekst finder du under dine valgte produkter. Skriv rabatkoden og klik ”ANVEND”. Hvis koden er gyldig, vil der nu stå ”Din rabatkode er registreret”, og rabatbeløbet trækkes fra de pågældende produkter.

Betalingsmetoder

MobilePay
Du kan bruge din MobilePay-app til at betale din ordre. Åbn din MobilePay-app og gennemfør købet her. Beløbet vil blive trukket fra den bankkonto, du har koblet til din MobilePay-app.

Kortbetaling
Jollyroom tilbyder sikker kortbetaling med VISA/MasterCard i samarbejde med Klarna og garanterer, at samtlige betalingsmuligheder, som du kan vælge på Jollyroom.dk, er sikre. Betaler du med kort, sendes du videre til en sikker side for at udfylde dine kortoplysninger, så du trygt kan gennemføre betalingen. Jollyroom håndterer aldrig kunders kortoplysninger.

Faktura 30 dage
Vi samarbejder med Klarna. Når din ordre er hentet fra vores lager, modtager du en faktura på e-mail. Fakturaen har en betalingstid på 30 dage. Læs Klarnas fakturabetingelser her. Hvis du har spørgsmål angående din faktura, er du velkommen til at kontakte Klarna på telefonnummer 69 91 88 81.

Har du valgt at betale med kort, vil du blive bedt om at oplyse de relevante informationer for at gennemføre betalingen. Klarne, der er Jollyrooms transaktionsbank, håndterer samtlige banktransaktioner, uanset hvilken betalingsmetoden du vælger. Betaler du via faktura, vil dine oplysninger automatisk blive håndteret af Klarna, og en konto vil blive oprettet hos Klarna.

Når du har bekræftet din ordre, behandles din betaling i henhold til betingelserne for den betalingsmetode, du har valgt. Husk, at alle banker kræver en personlig kode og/eller kode via MitID ved betaling med kort på internettet.
Hvis betalingen ikke godkendes, sendes du tilbage til kassen for at vælge en anden betalingsmetode.
Hvis betalingen går igennem, som den skal, sendes du til en side, der bekræfter, at din ordre er modtaget. Opdatér aldrig siden, imens du venter på, at den vises, men kontakt i stedet Jollyrooms kundeservice, hvis du ikke kommer videre. Klik her for at komme til vores kundeservice
Hvis betalingen går igennem, som den skal, sendes du videre til en side, der bekræfter, at din ordre er modtaget, og du modtager en ordrebekræftelse til din e-mail.

Bor du i udlandet?

På jollyroom.dk kan du indgå en aftale på dansk. Hvis du bor i Sverige, Norge, Finland, Tyskland eller Østrig, er du velkommen til at lægge din ordre via jollyroom.se, jollyroom.no, jollyroom.fi, jollyroom.de eller jollyroom.at, hvor du kan indgå en aftale på det lokale sprog. Hvis du gennemfører et køb hos os, gemmes din aftale, så længe den lokale lov kræver dette. Læs mere i vores integritetspolicy.