Leveringsoplysninger

Fragt og levering

Vi leverer normalt inden for 2-4 hverdage fra dagen, du har lagt din bestilling, forudsat at alle varer du har bestilt, er på lager. Når varen har forladt vores lager, overgår ansvaret for leveringstid og -stand til fragtfirmaet. Jollyroom kan ikke give leveringsgaranti for varer, der ikke var på lager, da bestillingen blev lagt, eller som har forladt vores lager. Dette indebærer, at den totale leveringstid kan blive længere end normalt, hvis fragtselskabet er skyld i forsinkelsen.

Da vi har flere lagerbygninger, kan det ske, at din bestilling sendes i to pakker. Dette skyldes, at dele af dine bestilling kan pakkes og sendes fra ét lager, og de resterende dele fra et andet. Vi forsøger altid at sende varerne på nogenlunde samme tid, så de ankommer samme dag. Opdeles din bestilling på denne måde i flere pakker, vil du få et tilsvarande antal leveringsbekræftelser tilsendt via e-mail. I hver mail finder du et unikt kollinummer, som bruges til at spore din bestilling via posten.

Leveringstid

Vores leveringstid er normalt 2-4 hverdage fra tidspunktet du har lagt din bestilling.

Leveringsmetode

Dine bestilling leveres af PostNord.

Afhentning (PostNord) 

Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 49 kroner per leverance Pakken leveres til nærmeste posthus/postkontor via PostNord. Medbring legitimation.

Levering til Døren (PostNord) 

Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 69 kroner per leverance, uanset hvor stort et beløb du handler for.

Transportansvar

Hvis din vare skades eller forsvinder under tiden den fragtes til dig, bærer Jollyroom ansvaret. Sender du en vare retur til Jollyroom, er du ansvarlig for den under fragten.

Produktskade under transport

Hvis du, mod forventning, modtager en vare, som er skadet eller på anden vis i uacceptabel stand, bedes du kontakte Jollyrooms kundeservice. Vi hjælper dig hurtigst muligt og sørger for, at du undgår yderligere omkostninger. Da vi er nødt til at anmelde eventuelle skader til vores transportfirma inden for 1-3 dage, beder vi dig at kontakte os hurtigst muligt for at forenkle processen.

Ovenstående gælder både i tilfælde af synlige og skjulte transportskader, derfor er det vigtigt, at du åbner din pakke og kontrollerer, at din vare er fejlfri og uskadt, så snart du modtager din pakke.

Hvis din vare er synligt skadet, bør du, såfremt dette er muligt, anmelde skaden på afhentningspladsen eller til chaufføren med det samme. Husk at gemme al emballage, så reklamationen kan gennemføres korrekt.

Hvis du har modtaget en pakke, som du ikke har bestilt, bedes du kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig videre med returneringen og næste trin.

Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at debitere vores kunder for omkostningerne, hvis bestilte pakker ikke afhentes i tide. Gebyret for dette er 349 kroner, da pakken sendes tilbage til Jollyroom, hvis den ikke afhentes inden for 14 dage. Derfor er det vigtigt, at du altid henter din pakke, selv hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere den til Jollyroom. En bestilling som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

Forsinkelser

Hvis din bestilling er forsinket, har du ret til at hæve købet uden ekstra omkostninger. Får vi besked om, at din bestilling er forsinket, kontakter vi dig omgående via e-mail eller telefon.

Kontakt os

Man – fre kl. 10:00 – 17:00
Tlf: 88 44 88 88

Send os en mail:
Klik her for at komme til kontaktformularen.

 

 

 

Produktet er lagt i indkøbskurven
Produkterne befinder sig nu i indkøbskurven
--%>