Kundeservice

Leveringsoplysninger

Fragt og levering

Leveringstiden er afhængig af varerne i din indkøbskurv, dit postnummer og hvilken fragtmetode du har valgt. I indkøbskurven finder du en estimeret leveringstid for dine varer. Denne information kan du også finde i din ordrebekræftelse, når dit køb er gennemført. 

Når varen har forladt vores lager, overgår ansvaret for leveringstid og -stand til fragtfirmaet. Jollyroom kan ikke give leveringsgaranti for varer, der ikke var på lager, da bestillingen blev lagt, eller som har forladt vores lager. Dette indebærer, at den totale leveringstid kan blive længere end normalt, hvis fragtselskabet er skyld i forsinkelsen.

Jollyroom har flere lagerbygninger, som vi sender pakker fra. Det kan betyde, at din ordre bliver delt op i flere pakker, der bliver sendt fra forskellige lagre, hvis ikke alle produkterne ligger på samme lager. Vi forsøger altid at sende pakkerne, så de ankommer på nogenlunde samme tidspunkt. Når vi sender din ordre afsted, sender vi dig også en leveringsbekræftelse med et pakkenummer eller et sporingslink til din e-mailadresse. Hvis din ordre er blevet delt op i flere pakker, vil du også modtage flere leveringsbekræftelser. Brug pakkenummeret eller sporingslinket, til at spore din levering.

Leveringsmetode

Din bestilling leveres af Postnord eller Budbee.

Afhentning — Postnord (49 kr.)
Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 49 kr. per leverance. Pakken leveres til nærmeste posthus/postkontor via Postnord. Medbring legitimation.

Hvis du handler for mere end 495 kr. giver vi fri fragt til dit nærmeste posthus/postkontor!

Levering til døren — Postnord (69 kr.)
Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 69 kr. per leverance, uanset hvor stort et beløb du handler for.

Levering til døren — Budbee (69 kr.)
Din pakke leveres til døren. Brug sporingslinket, der sendes vis e-mail eller SMS til at følge din forsendelse. Leveringerne sker på hverdage mellem kl 17-22. Budbee kan kun vælges i visse områder. Du kan se i kassen om Budbee leverer i dit område. Hvis du ikke er hjemme, kan du vælge at lade Budbee sætter din pakke udenfor din dør.

Transportansvar

Hvis din vare skades eller forsvinder under tiden den fragtes til dig, bærer Jollyroom ansvaret. Jollyroom er ikke ansvarlig for varer, der leveres med PostNords tjeneste FlexChange eller pakker, der sendes ud uden kvittering, da du har valgt dette for din leverance. Sender du en vare retur til Jollyroom, er du ansvarlig for, at den returneres korrekt i henhold til vores returvilkår.

Produktskade under transport

Hvis du, mod forventning, modtager en vare, som er skadet eller på anden vis i uacceptabel stand, bedes du kontakte Jollyrooms kundeservice. Vi hjælper dig hurtigst muligt og sørger for, at du undgår yderligere omkostninger. Da vi er nødt til at anmelde eventuelle skader til vores transportfirma inden for 1-3 dage, beder vi dig at kontakte os hurtigst muligt for at forenkle processen.

Ovenstående gælder både i tilfælde af synlige og skjulte transportskader, derfor er det vigtigt, at du åbner din pakke og kontrollerer, at din vare er fejlfri og uskadt, så snart du modtager din pakke.

Hvis din vare er synligt skadet, bør du, såfremt dette er muligt, anmelde skaden på afhentningspladsen eller til chaufføren med det samme. Husk at gemme al emballage, så reklamationen kan gennemføres korrekt.

Hvis du har modtaget en pakke, som du ikke har bestilt, bedes du kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig videre med returneringen og næste trin.

Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at debitere vores kunder for de omkostninger der opstår ved håndteringen af en uafhentet pakke.
Gebyret for dette er 349 kroner, og det vil blive debiteret hvis pakken ikke afhentes indenfor 14 dage, eller hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, men ikke har været i kontakt med os om dette.
Derfor er det vigtigt, at du altid henter din pakke, selv hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere den til Jollyroom. En bestilling som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

Forsinkelser

Hvis din bestilling er forsinket, har du ret til at ophæve købet uden ekstra omkostninger. 

 

 

kontakt2.png