• Kundeservice

    Hej! Velkommen til kundeservice. Herunder kan du klikke dig videre og læse svarene på de mest stillede spørgsmål: Hvordan du handler, hvor hurtigt vi leverer, hvilken garanti der gælder, og hvad handelsbetingelserne er. Du er også velkommen til at kontakte os direkte via vores kontaktformular. Vi hjælper dig gerne med både råd og vejledning. 
     

    Jul handelsbetingelser

    Levering til jul
    Få din pakke inden juleaften: Bestil senest den 14. december kl. 23:59.

    Ekstra lang fortrydelsesret frem til 31. januar
    Når du handler hos os i november, december og januar får du en ekstra lang fortrydelsesret. Du kan åbne og prøve dine varer i fred og ro, inden du beslutter dig for om du vil beholde dem, du har indtil d. 31 januar 2020.

    Ofte stillede spørgsmål

    Hvor er min pakke?
    Når din pakke sendes fra vores lager, vil du modtage en leveringsbekræftelse fra os. I den er der en PDF-fil med dit pakkenummer, så du kan spore den via det følgende link: www.postnord.dk

    Vær opmærksom på at du kan få flere leveringsbekræftelser, eller flere pakkenumre i en leveringsbekræftelse, hvis du har bestilt flere ting. Hvis leveringsbekræftelses-mailen f.eks. hedder ”Leveringsbekræftelse 1 af 2 fra Jollyroom.dk” betyder det at du vil få endnu en leveringsbekræftelse.
    Hvis din pakke ikke er scannet hos Postnord indenfor mindst 7 dage eller hvis varen er blevet fejlsorteret, skal du kontakte vores kundeservice.
    Mit produkt er beskadiget, hvad gør jeg?
    Er din pakke blevet beskadiget under fragten, skal du sende en e-mail til vores kundeservice og vedhæfte følgende oplysninger:
    - Et billede af emballagen med tydelig adresse og pakkenummer.
    - Et billede af emballagen, både den indvendige (f.eks. bobleplast) og den udvendige.
    - Billeder der tydeligt viser hvordan varen var indpakket. Åbn kassen og tag et billede direkte ned i den, så det er tydeligt at se, hvordan varen er pakket ind.
    - Billeder af det beskadigede produkt.

    Hvis du tror at produktet var beskadiget inden levering, skal du sende en e-mail til vores kundeservice med følgende information:
    - Ordrenummer
    - Produktnavn
    - Produkt
    - Hvordan og hvornår problemet opstod
    - Billede eller video, der tydeligt viser problemet
    - Billede af hele produktet
    - Serie-/batchnummer (hvis muligt)
    Jeg har returneret min vare, men har ikke modtaget tilbagebetaling
    Vi forsøger selvfølgelig at behandle returvarer så hurtigt som muligt, men i travle perioder kan behandlingen tage op til 14 dage. Vi beder dig derfor vente med at kontakte vores kundeservice. Tilbagebetalingen vil ske til den samme konto, der blev brugt ved købet og hvis du endnu ikke har betalt din faktura, vil du få en ny, opdateret faktura når vi har behandlet din returvare.
    Hvorfor er min sag blevet lukket?
    Hvis vi har sendt dig en e-mail og ikke fået svar inden 7 dage, lukkes sagen automatisk. Har du fået en e-mail hvori der står at sagen er løst, er det sikkert fordi du har en ubesvaret e-mail fra os. For at genåbne sagen skal du bare svare på denne e-mail så hjælper en af vores medarbejdere dig videre.
    Jeg har ikke den originale emballage, kan jeg returnere varen alligevel?
    Hvis du stadig er dækket af din fortrydelsesret (14 dage), kan du selvfølgelig returnere din vare uden den originale emballage. Pak varen ind så godt som muligt, så den kan nå uskadt frem til vores returafdeling. Hvis du har modtaget en returseddel i din pakke, så behøver du ikke kontakte os. Vores returafdeling refunderer pengene når vi har behandlet din pakke.
    Hvad er status på min reklamation?
    Vi oplever til tider et stort pres på vores kundeservice, der medfører at vores behandlingstid af reklamationer er længere end sædvanligt. Hvis du ikke har fået svar på din reklamation, beder vi dig om at vente, vi behandler reklamationerne i rækkefølge og vil behandle din sag så hurtigt som muligt. Er det en hastesag, beder vi dig ringe til vores kundeservice i stedet for at sende en ny e-mail.
    Der er forkerte oplysninger i min bestilling, hvad gør jeg?
    På grund af risiko for bedrageri kan vi desværre ikke ændre oplysningerne i din bestilling.
    Har du skrevet en forkert e-mailadresse, vil du få en sms når din pakke er nået frem. Hvis du vil have en leverings-/ordrebekræftelse, skal du kontakte vores kundeservice.
    Hvis du har skrevet forkert adresse men det rigtige postnummer, skulle pakken gerne komme til et posthus i nærheden af dig, så du kan hente pakken der. Har du ikke mulighed for at hente pakken, kan du kontakte kundeservice for yderligere hjælp.
    Jeg ønsker ikke længere at modtage jeres nyhedsbrev/sms, hvordan stopper jeg det?
    For at stoppe udsendelsen af nyhedsbrev/sms til din e-mail adresse/telefonnummer, kan du scrolle helt ned i bunden af nyhedsbrevet, hvor der står ”Opdater dine indstillinger her”. Klik på dette link, det sender dig til en side hvorpå du kan ændre dine indstillinger, så du ikke længere får vores udsendelser.
    Kan jeg lægge noget til min ordre/slå ordrer sammen?
    Vi kan ikke lægge noget til din bestilling og derfor kan vi heller ikke slå to ordrer sammen. Hvis du ønsker at bestille flere ting, skal du lægge en ny ordre.
    Kan I stoppe min ordre?
    Hvis du ringer lige så snart du har sendt din bestilling, kan vi måske nå at stoppe den. Der er dog ingen garanti, da vores lager arbejder hurtigt med at håndtere alle ordrene.
    Hvis bestillingen er sendt og lageret er gået i gang med håndteringen, kan vi ikke stoppe ordren og så gælder vores returvilkår, fortrydelsesret o.s.v.
    Hvor hurtigt bliver min pakke leveret?
    Vores leveringstid er normalt 2-4 arbejdsdage. For varer der vejer over 20 kg, er der op til 7 dages leveringstid. Leveringstiden beregnes fra dagen efter du har lagt din bestilling, forudsat at vi har varen på lager.
    Min rabatkode fungerer ikke, hvad skal jeg gøre?
    Hvis koden ikke fungerer, så tjek om den er stavet korrekt, og om du har brugt store og små bogstaver de rigtige steder. Hvis det drejer sig om en kompensations- eller erstatningskode fra kundeservice, gælder den bare til et køb. Man kan kun bruge én kode per køb, da koderne ikke kan kombineres. Tjek også om koden stadig er gyldig.