• Kundeservice

    Hej! Velkommen til kundeservice. Herunder kan du klikke dig videre og læse svarene på de mest stillede spørgsmål: Hvordan du handler, hvor hurtigt vi leverer, hvilken garanti der gælder, og hvad handelsbetingelserne er. Du er også velkommen til at kontakte os direkte via vores kontaktformular. Vi hjælper dig gerne med både råd og vejledning.
     

    COVID-19: Leveringsforsinkelser hos PostNord

    Vi har i øjeblikket op til 1-3 dages længere leveringstider. Vores fragtfirma oplever ekstra travlhed og store pakkemængder som konsekvens af coronavirusset. Vi arbejder på højtryk for at levere alle pakker hurtigst muligt til vores kunder. Du kan spore din pakke og læse mere på PostNord.dk.

    COVID-19: Dette gør vi for at mindske smittespredning

    Det er vigtigt at du føler dig tryg ved at handle hos os. Derfor har vi samlet information til dig, om hvad vi gør for at forhindre smittespredning, samt hvorfor det stadig er sikkert at handle online på Jollyroom.dk. Læs mere her.

  •