Kundeservice

Handelsbetingelser

Følgende købsvilkår gør sig gældende ved salg af børne- og babyprodukter samt anden løsøre (nedenfor benævnt som produkter) fra Jollyroom AB, organisationsnummer 556815-7159 (herefter refereret til som Jollyroom), hvis ingen anden skriftlig aftale er indgået mellem kunden og Jollyroom. Ved salg til forbrugere følger Jollyroom den ufravigelige lovgivning på området. Jollyrooms netbutik (www.jollyroom.dk) vil i det nedenstående blive refereret til som Jollyroom.dk.

Generelt

Jollyroom.dk sælger børne- og babyprodukter via internettet til forbrugere i Danmark. For at handle hos os skal du være fyldt 18 år og have et gyldigt ID-bevis, som kan bruges til afhentning af pakkepost. Hvis du er under 18 år, skal vi have samtykke fra din værge. Vores produkter kan anvendes i Danmark og kommer altid med en fysisk eller digital brugervejledning, hvis det er relevant for produkttypen.

Bestilling

Din bestilling lægges via vores hjemmeside, www.jollyroom.dk. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 88448888 eller via vores kontaktformular, hvis du har spørgsmål vedrørende dit køb. Du kan også læse mere om vilkårene under Handel & Betaling.

Ved betaling skal du godkende vores købsvilkår og acceptere, at vi registrerer dine oplysninger i vores kunderegister. Købet er først gennemført, når du har modtaget ordrebekræftelsen, som sendes til e-mailadressen, du har oplyst. I tilfælde af fejlagtige oplysninger gældende pris, lagerbeholdning, leveringstid m.m., forbeholder vi os retten til at ændre oplysningerne efter du har lagt din bestilling. Hvis du ikke er tilfreds med ændringen, har du mulighed for at annullere din ordre uden omkostninger.

Du kan kun anvende én rabatkode per bestilling. Derved er det ikke muligt at kombinere flere rabatkoder til samme køb.

Vær venligst opmærksom på at Jollyroom ikke leverer til Grønland og Færøerne.

Betaling

I kassen kan du vælge mellem følgende betalingsalternativer: VISA/MasterCard, faktura eller afbetaling. Vi godtager kun kort, der er udstedt i Norden.

Kortbetaling

Jollyroom tilbyder sikker kortbetaling med VISA/MasterCard i samarbejde med PayEx, og garanterer at alle betalingsalternativerne, du kan vælge på Jollyroom.dk, er sikre. Betaler du med kort, sendes du videre til en sikker side for at udfylde dine kortoplysninger, så du trygt kan gennemføre betalingen. Jollyroom håndterer aldrig kunders kortoplysninger.

Faktura 14 dage

Vi samarbejder med Klarna. Når vi sender din ordre får du en faktura på e-mail. Fakturaen har en betalingstid på 14 dage og du får ingen ekstra afgifter. Læs Klarnas betingelser for faktura her. Hvis du har nogen spørgsmål angående din faktura, er du velkommen til at kontakte Klarna på 69 91 88 81.

Klarna Afbetaling

Du kan vælge at betale i dit eget tempo eller betale et fast beløb hver måned. Læs Klarnas betingelser for afbetaling her.

Samtlige priser er angivet i DKK inklusiv moms. Fragtomkostninger afhænger af leveringsmetoden du vælger, når du lægger din bestilling.

Integritetspolicy

1. Generelt

Denne politik vedrører integritet og beskriver, hvordan Jollyroom AB, org. nr 556815-7159, Tagenevägen 58 425 37 Hisings Kärra, e-mail: databeskyttelse@jollyroom.dk, indsamler, videregiver og opbevarer dine personlige data.

Fortrolighedspolitikken gælder, når Jollyroom leverer tjenester og produkter som f.eks. når du handler med Jollyroom, kontakter vores kundeservice, besøger vores hjemmesider eller opretter en Jollyroom-konto.

Med fortrolighedspolitikken ønsker vi at beskrive hvorledes du er sikret, når du videregiver dine personlige oplysninger til os og hvordan dine personlige data behandles i overensstemmelse med den gældende privatlivslovgivning.

2. Personoplysningsansvarlig

Jollyroom er personligt ansvarlig for Jollyrooms behandling af dine personlige data i overensstemmelse med den gældende lovgivning.

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Sverige

Tlf.: +45 88 44 88 88
E-mail: databeskyttelse@jollyroom.dk

3. Hvornår behandler vi personoplysninger?

Når du besøger vores hjemmeside, handler med os, abonnerer på nyhedsbrevet, opretter en Jollyroom-konto eller kontakter vores kundeservice, indsamler og behandler vi dine personlige oplysninger. Vi indsamler disse data for at kunne tilbyde den service og funktionalitet, der forventes og for at opfylde vores del af for eksempel en købsaftale.

4. Hvilke personoplysninger behandler vi?

Vores datapolitik er at bruge og gemme så få personoplysninger som muligt. Det betyder, at vi kun bruger de oplysninger, der er nødvendige for, at kunne behandle dine ordrer og opretholde kommunikationen med dig.

De personoplysninger, vi indsamler fra dig som kunde, er følgende:

  • Navn
  • Adresse (leverings- og faktureringsadresse)
  • E-mail
  • Telefonnr.
  • Konto nr.
  • Købsoversigt
  • IP-adresse og oplysninger om brug af webstedet

Personlige oplysninger, som du angiver, når du kontakter Jollyroom, f.eks. via vor kundeservice eller gennem ”mine sider”
For at kunne behandle din ordre fuldt ud, videregiver vi dine oplysninger til vores partnere, f.eks. PostNord og Klarna. Vi indsamler også dine adresseoplysninger fra tredjepartstjenester til adresseopdateringer.

Når du besøger vores hjemmeside, gemmer vi følgende oplysninger af administrative og tekniske grunde: Type og version af browser der anvendes, dato og klokkeslæt for besøget og din IP-adresse. Disse data er anonymiseret og bruges til vores statistikker og til forbedring af vores internet- og onlinetjenester. De anonymiserede data er adskilt fra dine personlige data, gemt i et sikkert system og kan ikke knyttes til en bestemt person. Det betyder, at dine personlige oplysninger altid forbliver beskyttede.

5. Sammenfatning af personoplysningernes håndtering

5.1. Administrere ordrer, herunder meddelelser og efterfølgende support
Eksempel: For at levere, tilbyde betalings- og leveringsmuligheder, håndtere reklamations- og garantitjenester, svare på spørgsmål
Retsgrundlag: Lave den endelige købsaftale
Hvor længe gemmes oplysningerne: 3 år efter afsluttet køb
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation
  • Andre personoplysninger som gives ved henvendelse til os

5.2. Lovkrav der følges
Eksempler: Garantiforpligtelser, forbrugerlovgivning, produktsikkerhed, regnskabsføring
Retsgrundlag: Overholdelse af lovpligtig forpligtelse i forbindelse med handel
Hvor længe gemmes oplysningerne: Så længe som den gældende lov kræver, for eksempel 7 år i henhold til regnskabsloven
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation

5.3. Registrering og håndtering af din konto
Eksempel: Give tilladelse til at logge ind på "Mine sider", give adgang til ordrehistorik, opdatering af kontaktoplysninger, tilbyde gemte favoritter
Retsgrundlag: Overholdelse af lovpligtig forpligtelse i forbindelse med handel
Hvor længe gemmes oplysningerne: Så længe du har en Jollyroomkonto
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation
  • Brug af webbside 
  • Andre personoplysninger som gives ved henvendelse til os

5.4. Markedsføring af produkter og tjenester
Eksempel: Udsende relevante tilbud via e-mail eller SMS på lignende produkter, tjenester eller produktanbefalinger, udsendelse af udsalgskampagner og anden information om begivenheder til bestemte kundesegmenter
Retsgrundlag: Færdiggørelse af købsaftale og samtykkeerklæring
Hvor længe gemmes oplysningerne: 12 måneder efter gennemført køb eller til samtykkeerklæringen tilbagekaldes
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation
  • Brug af webbside 
  • Andre personoplysninger som gives ved henvendelse til os

5.5. Udvikling af virksomhedens tjenester og produkter samt analyser af kundekartoteket som helhed
Eksempler: Tilfredshedsanalyser, sortimentsanalyser
Retsgrundlag: Legitim interesse
Hvor længe gemmes oplysningerne: 3 år efter gennemført køb
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation
  • Brug af webside

5.6. Forebyggelse af misbrug af tjenester og straf for kriminalitet
Eksempel: Undgå bedrageri, forhindre uautoriseret adgang til konti
Retsgrundlag: Overholdelse af lovlig forpligtelse alternativt ved berettiget interesse
Hvor længe gemmes oplysningerne: Så længe loven kræver det
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation

6. Hvor længe gemmes dine personlige oplysninger?

Jollyroom gemmer kun dine personlige data, så længe det er berettiget jf. formålet. Hvor længe de gemmes, er varierende og afhænger af hvilke personoplysninger det drejer sig om og formålet hermed. For flere detaljer, se punkt 7.

7. Hvordan beskyttes personoplysningerne?

Jollyroom har truffet alle nødvendige sikkerhedsforanstaltninger, for at beskytte dine personlige oplysninger og du kan føle dig helt sikker, når du videregiver personlige oplysninger til os. Vi forhindrer uautoriseret adgang, distribution og ændringer, ved at gemme dine personlige oplysninger i databaser, der er beskyttede med adgangskoder og firewalls. Når der kommunikeres om dine personlige data til andre partnere, ligger der altid en personoplysningsaftale til grund herfor, og kommunikationen er altid krypteret.

8. Videregives personlige oplysninger til andre?

Jollyroom videregiver kun dine personlige oplysninger videre til nødvendige partnere eller søsterselskaber når der foreligger en personoplysningsaftale. Eksempler på samarbejdspartnere er virksomheder, der udfører tjenester på Jollyrooms vegne inden for levering, betaling og kommunikation. Disse partnere håndterer kun dine personlige oplysninger med det formål at sikre, at vi opfylder vores forpligtelser i henhold til juridisk forpligtelse, opfyldelsen af ​​købsaftalen eller ved samtykke.
Jollyroom kan også videregive dine personlige oplysninger, hvis der foreligger et lovkrav, en anmodning fra en offentlig myndighed eller hvis det handler om at sikre Jollyrooms retslige interesser i at opdage eller forhindre svindel eller andre sikkerhedsproblemer.

Hvis nogen af ​​Jollyrooms leverandører eller partnere befinder sig uden for EU / EØS kan Jollyroom overføre dine personlige data dertil. Hvis personoplysninger overføres til et land uden for EU / EØS, er det Jollyroom der skal sørge for at tage de nødvendige skridt til at videregive personoplysningerne til lande uden for EU / EØS på lovlig vis.
Hvis der ikke foreligger en tilladelse til at sælge dine personlige oplysninger til tredjepart, vil dette ikke ske. 

9. Hvilke rettigheder har du?

Du kan altid kontakte os, hvis du ønsker at blive informeret om, hvilke personlige oplysninger, vi har indsamlet om dig, eller hvis du ønsker at rette fejl eller slette dataene. Vi vil også på din anmodning eller på eget initiativ rette, de-identificere, slette eller tilføje oplysninger, som viser sig at være forkerte eller ufuldstændige.

Du har også ret til at anmode om følgende:

Adgang til dine personlige oplysninger:

Det betyder, at du har ret til at anmode om en udskrift af den behandling, vi udfører med hensyn til dine personlige oplysninger. Du har også ret til at få en kopi af de personoplysninger, der bruges. Du har ret til i en underskrevet ansøgning, at få en udskrift af de personlige data som Jollyroom har på dig, formålet med behandlingen og til hvem dataene er eller vil blive videresendt til. Du har også ret til at få registreringsjournalen med oplysninger om, hvorfra dataene er blevet hentet, hvis personoplysninger ikke er blevet indsamlet direkte fra dig, eksistensen af ​​den automatiserede beslutningsproces (herunder profilering), og den forventede periode, hvor dataene skal gemmes, herunder de kriterier, der anvendes til at afgøre denne periode. Du har også ret via registreringsjournalen at få oplyst hvilke øvrige rettigheder du har til lige netop dette punkt.
Rettelser i dine personlige data:

På din anmodning, vil vi så hurtigt som muligt korrigere ukorrekte eller ufuldstændige oplysninger, vi har på dig.

Sletning af dine personlige data:

På din anmodning, vil vi fjerne de personlige oplysninger, vi har om dig, hvis de ikke længere er nødvendige til det formål, de er blevet indsamlet til. Hvis der er lovmæssige krav til behandlingen af ​​dine personlige data, vil vi afslutte brugen af ​​oplysningerne til andre formål end til de formål der berører loven, såsom regnskabs- og skattelovgivningen.

Begrænsning af behandlingen af ​​dine personlige data:

På din anmodning, begrænser vi vores brug af dine personlige data til visse begrænsede formål.
Du har ret til dataportabilitet, hvilket betyder at du under visse omstændigheder har ret til at modtage og videregive dine personoplysninger, på et struktureret og i et generelt format, til en anden dataansvarlig.
Du har ret til at gøre indsigelse mod persondatabehandlingen der udføres og om hvorledes disse data bruges med interesseafvejning og i forhold til formålet. I modsætning til en sådan behandling, vil vi kun fortsætte med at bruge personoplysningerne, hvis de legitime grunde til behandlingen opvejer dine interesser.

Bruges oplysningerne til direkte markedsføring, har du altid ret til at gøre indsigelse mod en sådan behandling ved at sende en e-mail til databeskyttelse@jollyroom.dk. Ved modtagelse af din indsigelse, vil vi holde op med at benytte dine personlige data til sådanne markedsføringsformål. Det er altid muligt at takke nej til alt vores reklamepost.

Du har også ret til at indgive klager vedrørende brugen af ​​dine personlige data til Datatilsynet.

10. Cookies

Jollyroom bruger cookies på web-stederne, mere information findes i vores cookiepolicy.

11. Ændringer i persondatapolitikken (integritetspolicy)

Vi forbeholder os ret til at ændre vores databeskyttelseserklæringer, hvis det bliver nødvendigt på grund af ny teknologi. Sørg for, at du har den nyeste version. Hvis vi ændrer de grundlæggende afsnit i denne persondatabeskyttelseserklæring, oplyses dette på vores hjemmeside.

12. Kontakt

Alle interesserede og besøgende på vores hjemmeside, som har spørgsmål til vores persondatabeskyttelsespolitik kan nå os på følgende adresse:

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Sverige

Tlf .: +45 88 44 88 88   
E-mail: databeskyttelse@jollyroom.dk

Copyright

Alt indhold på denne hjemmeside, såsom tekst, grafik, logoer, lydklip, digitale downloads og anden software tilhører Jollyroom.dk eller vores leverandører, og er beskyttet af både danske og internationale ophavsrettigheder.

Fragt og levering

Vi leverer normalt inden for 2-4 hverdage fra dagen efter, du har lagt din bestilling, forudsat at alle varer du har bestilt, er på lager. Når varen har forladt vores lager, overgår ansvaret for leveringstid og -stand til fragtfirmaet. Jollyroom kan ikke give leveringsgaranti for varer, der ikke var på lager, da bestillingen blev lagt, eller som har forladt vores lager. Dette indebærer, at den totale leveringstid kan blive længere end normalt, hvis fragtselskabet er skyld i forsinkelsen.

Jollyroom har flere lagerbygninger, som vi sender pakker fra. Det kan betyde, at din ordre bliver delt op i flere pakker, der bliver sendt fra forskellige lagere, hvis ikke alle produkterne ligger på samme lager. Vi forsøger altid at sende pakkerne, så de ankommer på nogenlunde samme tidspunkt. Når vi sender din ordre afsted, sender vi dig også en leveringsbekræftelse på mail. Hvis din ordre er blevet delt op i flere pakker, vil du modtage en leveringsbekræftelse per pakke. I leveringsbekræftelsen finder du et pakkenummer (kollinummer) som du kan bruge til at spore din pakke hos Postnord.

Leveringstid

Vores leveringstid er normalt 2-4 hverdage fra tidspunktet du har lagt din bestilling.

Leveringsmetode

Dine bestilling leveres af Postnord.

Afhentning (Postnord)
Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 49 kroner per leverance. Pakken leveres til nærmeste posthus/postkontor via PostNord. Medbring legitimation.

Levering til Døren (Postnord)
Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 69 kroner per leverance, uanset hvor stort et beløb du handler for.

Transportansvar

Hvis din vare skades eller forsvinder under tiden den fragtes til dig, bærer Jollyroom ansvaret. Sender du en vare retur til Jollyroom, er du ansvarlig for den under fragten.

Produktskade under transport

Hvis du, mod forventning, modtager en vare, som er skadet eller på anden vis i uacceptabel stand, bedes du kontakte Jollyrooms kundeservice. Vi hjælper dig hurtigst muligt og sørger for, at du undgår yderligere omkostninger. Da vi er nødt til at anmelde eventuelle skader til vores transportfirma inden for 1-3 dage, beder vi dig at kontakte os hurtigst muligt for at forenkle processen.

Ovenstående gælder både i tilfælde af synlige og skjulte transportskader, derfor er det vigtigt, at du åbner din pakke og kontrollerer, at din vare er fejlfri og uskadt, så snart du modtager din pakke.

Hvis din vare er synligt skadet, bør du, såfremt dette er muligt, anmelde skaden på afhentningspladsen eller til chaufføren med det samme. Husk at gemme al emballage, så reklamationen kan gennemføres korrekt.

Hvis du har modtaget en pakke, som du ikke har bestilt, bedes du kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig videre med returneringen og næste trin.

Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at debitere vores kunder for omkostningerne, hvis bestilte pakker ikke afhentes i tide. Gebyret for dette er 349 kroner, da pakken sendes tilbage til Jollyroom, hvis den ikke afhentes inden for 14 dage. Derfor er det vigtigt, at du altid henter din pakke, selv hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere den til Jollyroom. En bestilling som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

Forsinkelser

Hvis din bestilling er forsinket, har du ret til at hæve købet uden ekstra omkostninger. Får vi besked om, at din bestilling er forsinket, kontakter vi dig omgående via e-mail eller telefon.

Retur, fortrydelsesret & garanti

Returnering af varer

Hvis du ikke er 100 % tilfreds med dit køb, kan du nemt sende varen retur til os og få pengene tilbage.

Sådan returnerer du en vare:

  1. Læg varerne, som du ønsker at returnere, tilbage i pakken. Luk pakken grundigt og klistr den medfølgende returseddel oven på den gamle fragtseddel.
  2. Send pakken fra dit Postnordudleveringssted og gem kvitteringen.
  3. Du får pengene tilbage, senest 14 dage efter vi har modtaget pakken.

Returfragten er gratis for tøj og sko, og for andre produkttyper koster det 79 kr. Fragtomkostninger trækkes automatisk fra det returbeløb du får udbetalt, når vi har modtaget pakken. Hvis du har benyttet dig af Klarna som betalingsmetode og endnu ikke har betalt for bestillingen, er det vigtigt, at du gennemfører betalingen, selvom du har tænkt dig at returnere varen. Du betaler via Klarna.com/dk eller ved at ringe til Klarna på telefon 69918881.

OBS! Det er dig som kunde, der har det økonomiske ansvar for at din returvare kommer frem til os. Derfor skal du notere kolli-ID på pakken, som du sender retur til os og bede PostNord om en kvittering.

Hvis din vare er beskadiget, hvis du ikke har fået en returseddel, hvis pakken vejer over 20 kg eller hvis du har andre spørgsmål, så kan du altid kontakte os via vores kontaktformular

Fortrydelsesret

Når du handler hos Jollyroom, har du ret til at åbne, teste og bruge dit køb, og sende det tilbage og få pengene tilbage, hvis produktet ikke lever op til dine forventninger. Jollyroom tilbyder i henhold til købeloven fortrydelsesret i 14 dage. Fortrydelsesretten gælder fra og med dagen, du modtager din vare. 

Fortrydelsesretten omfatter ikke produkter med brudt emballage, der ikke kan sælges igen af hensyn til sundhed eller hygiejne. Dette gælder eksempelvis brystpumper, maskiner til modermælkserstatning, kosmetiske produkter, trusser, badebleer, badedragter m.m., samt produkter med begrænset holdbarhed eller klassificering som ferskvare.

Bemærk venligst, at du sagtens kan benytte fortrydelsesretten, selvom varen du returnerer, ikke kan nå frem til Jollyroom inden for 14 dage. Fortrydelsesretten er gyldig, så længe du inden for 14 dage meddeler os, at du har fortrudt dit køb.

365 dages returret ved ubrudt emballage

Når du handler hos Jollyroom, har du ret til at returnere uåbnede varer inden for 365 dage og få tilbagebetalt det fulde beløb.

Du har altså ret til at returnere varer frem til 365 dage efter dit køb, så længe varen ikke er beskadiget og ligger i en uåbnet originalemballage. Produkter uden emballage kan ligeledes returneres inden for 365 dage, hvis samtlige mærker, klistermærker, etikker m.m. er intakte og stadig sidder fast på produktet. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den, og må ikke være brugt.

Reklamation

Når du handler hos Jollyroom får du 1 års garanti på alle produkter, og du har 2 års reklamationsret, hvilket følger dansk lovgivning. 

Hvis du vil foretage en reklamation af din vare, skal du kontakte vores kundeservice. Vi vil bede dig om at sende os en beskrivelse af produktets fejl og tydeligt billedbevis, så kan vi hjælpe dig videre i processen. En eventuel tilbagebetaling vil ske hurtigst muligt, når vi har modtaget og registreret den defekte vare på vores lager.

Produktgarantien dækker kun fabrikationsfejl, som eksisterede, da du modtog produktet. Fabrikationsfejl skal fremvises for og konstateres af Jollyroom. Afhængigt af situationen kan du blive tilbudt en gratis reparation, nyt produkt eller nedslag i originalprisen. Produktgarantien gælder ikke, hvis vi ikke kan finde produktets fejl, eller hvis du selv har forårsaget skaden.

Prisgaranti

Shop til nettets laveste priser og få råd til mere sjov og ballade med familien! Vi sørger for at have markedets laveste priser, men hvis du finder et produktet billigere i en anden butik, matcher vi selvfølgelig prisen. Prisgarantien gælder på produkter i alle fysiske og online butikker, der er registreret i Danmark. Nogle varemærker sælges eksklusivt hos Jollyroom, men du får prisgaranti på alle produkter, som også sælges i andre butikker.

Vores prisgaranti gælder 7 dage efter dit køb, eller inden du lægger din bestilling hos os. Du får også glæde af vores prisgaranti på Jollyrooms egen side. Hvis prisen på vores produkter ændrer sig inden for 7 dage efter dit køb, tilbagebetaler vi prisforskellen. Vi tilbagebetaler prisforskellen til dig inden 14 dage, efter vi har modtaget og godkendt informationen. Hvis du endnu ikke har købt produktet, får du en rabatkode, der svarer til prisforskellen, som du indløser i kassen, når du køber produktet.

Krav til prisgaranti

Inden du ansøger om prisgaranti, beder vi dig tjekke at produktet, prisen og virksomheden lever op til alle nedenstående krav.

  • Prisen inklusive fragt og afgifter skal samlet set være lavere i butikken, du sammenligner Jollyroom med.
  • Produktet skal være præcis det samme (mærke, type og årsmodel, specifikationer etc.).
  • Produktet skal være på lager i butikken, du sammenligner med. Butikken skal være i stand til at levere produktet omgående, når Jollyroom kontrollerer informationen.
  • Produktet skal være nyt og må ikke være brugt som udstillingsmodel eller lignende.
  • Butikken, du sammenligner Jollyroom.dk med, skal være registreret forhandler hos den danske importør/producent af produktet, samt være et danskregistreret selskab med et dansk telefonnummer og normale åbningstider. Prisgarantien omfatter ikke privatpersoner.
  • Prisgarantien gælder ikke ved konkurssalg, lukning eller andre tilfælde, hvor du ikke tilbydes garanti eller reklamationsret efter dit køb.
  • Prisgarantien gælder ikke for personlige rabatter, som man eksempelvis får ved at være medlem af en klub, gruppe eller agere på en særlig måde på Facebook eller andre medier.
  • Prisgarantien er kun gyldig ved køb af produkter til privat brug ikke til videresalg. Jollyroom forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til ét eksemplar af hvert produkt per kunde.

Sådan får du prisgaranti

Kontakt vores kundeservice via kontaktformularen, så vi kan behandle din forespørgsel om prisgaranti. Inden du sender beskeden, beder vi dig dobbelttjekke at samtlige krav er opfyldt og vedhæfte nedenstående dokumentation.

Dokumentation fra online butik:

  • Direkte link til produktet fra den butik, hvor du har fundet varen til en billigere pris.
  • Udregning af den totale pris, der viser, at prisen inkl. fragt, afgifter m.m. samlet set er lavere.

Dokumentation fra fysisk butik:

  • Kopi fra annonce, magasin eller lignende materiale, der viser produktet, prisen og tilbuddets gyldighed.
  • Butikkens kontaktinformation så vi kan bekræfte dine oplysninger.

Garanti i forbindelse med fødsel og graviditet

Jollyroom tilbyder udvidet fortrydelsesret på alle produkter i forbindelse med fødsel og graviditet. Denne fortrydelsesret gælder op til 4 uger efter barnets fødselsdato og giver dig mulighed for at returnere produkterne, du har købt, hvis det ulykkelige skulle ske, at graviditeten eller fødslen ikke forløber som forventet. Ved brug af denne fortrydelsesret, skal produkterne være ubrugte. Du skal desuden kunne fremvise en lægeerklæring. Produkterne skal returneres i originalemballage. 

Force Majeure

I tilfælde af uforudsigelige hændelser, såsom krig, naturkatastrofer, konflikter på arbejdsmarkedet, udeblevne leverancer fra underleverandører, fordyrende omstændigheder m.m., som er udenfor vores kontrol, fritages Jollyroom for ansvar i henhold til force majeure. Dette indebærer, at Jollyroom ikke er forpligtet til at leve op til disse købsvilkår.

Klager og tvister

Ønsker du at klage over Jollyrooms tjenester eller produkter, bør du kontakte kundeservice via vores kontaktformular, e-mail eller telefon 88448888. Hvis vi mod forventning ikke kan blive enige om en tilfredsstillende løsning, har du mulighed for at klage til Forbrugerklagenævnet. Dansk lov gælder for disse betingelser. Ved en eventuel tvist følger Jollyroom Forbrugerklagenævnets afgørelser.

Kontakt

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
SE-425 37 Hisings Kärra
Sverige

Kundeservice

Telefon: +45 88 44 88 88
E-post: kundeservice@jollyroom.dk
Kontaktformular