Kundeservice

Handelsbetingelser

Følgende handelsbetingelser gør sig gældende ved salg af børneprodukter og babyudstyr samt andet udstyr (herefter refereret til som ”produkter”) fra Jollyroom AB, organisationsnummer 556815-7159 (herefter refereret til som ”Jollyroom” eller ”vi”), hvis ingen anden skriftlig aftale er indgået mellem kunden (herefter refereret til som ”kunden” eller ”du”) og Jollyroom. Ved salg til forbrugere følger Jollyroom den ufravigelige lovgivning på området. Jollyrooms netbutik (www.jollyroom.dk) vil i det nedenstående blive refereret til som ”jollyroom.dk”.

1. Generelt

Jollyroom.dk sælger børneprodukter og babyudstyr via internettet til privatpersoner i Danmark. For at handle hos os skal du være fyldt 18 år og have et gyldigt ID-bevis, som kan bruges til afhentning af pakkepost. Hvis du er under 18 år, skal vi have samtykke fra din værge. Vores produkter kan bruges i Danmark og kommer altid med en fysisk eller digital, dansk brugsvejledning, hvis det er relevant for produkttypen. Denne brugsvejledning vil du modtage i forbindelse med et køb.

2. Bestilling

Din bestilling lægges via vores hjemmeside, www.jollyroom.dk. Læs gerne vores guide, Handel og Betaling. Hvis du har spørgsmål til, hvordan du bestiller, er du altid velkommen til at ringe til vores kundeservice på telefon 88 44 88 88 eller tage kontakt via vores kundeserviceportal. En gennemført bestilling indebærer, at du godkender disse handelsbetingelser og accepterer, at vi registrerer dine oplysninger i vores kunderegister. Købsaftalen træder i kraft, når kunden modtager sin leveringsbekræftelse. Ordrebekræftelsen er en bekræftelse på, at varer er blevet reserverede, med information om at købsaftalen bekræftes, når kunden modtager sin leveringsbekræftelse. I tilfælde af fejlagtige oplysninger, fx gældende pris, lagerbeholdning, leveringstid, produktinformation m.m., forbeholder vi os retten til at ændre eller annullere ordren, efter du har lagt din bestilling. Skulle det mod forventning blive aktuelt, vil du altid modtage information om dette på e-mail. Hvis du ikke er tilfreds med en eventuel ændring i din ordre, har du mulighed for at annullere den uden omkostninger.

Du kan kun bruge én rabatkode per bestilling. Derved er det ikke muligt at kombinere flere rabatkoder til samme køb.

Vær venligst opmærksom på, at Jollyroom ikke leverer til Grønland og Færøerne.

3. Bestilling til virksomhed/børnehave/skole

Vi sælger udelukkende til privatpersoner. Du kan handle som virksomhed, børnehave eller skole ved at bestille fra Jollyroom som privatperson og derefter fakturere virksomheden, børnehaven eller skolen. Kontrollér venligst med din virksomhed, børnehave eller skole, om dette er en mulighed, inden du lægger din bestilling hos Jollyroom. Det er ikke muligt for os at ændre fakturaoplysningerne bagefter eller udfærdige fakturaer med virksomhedsnavne. Hele betalingsprocessen er overladt til Klarna. Når du har brug for en faktura på dit køb, kan du kontakte Klarna. Du kan desuden finde din faktura i Klarna-appen eller få hjælp her.

4. Betaling

I kassen kan du vælge mellem følgende betalingsalternativer: MobilePay, VISA/MasterCard, faktura eller afbetaling.

Alle betalingsalternativer håndteres af Klarna.

Jollyroom garanterer, at alle de mulige betalingsalternativer på jollyroom.dk, er sikre. Betaler du med kort, sendes du videre til en sikker side for at udfylde dine kortoplysninger, så du trygt kan gennemføre betalingen. Jollyroom håndterer aldrig kunders kortoplysninger. Vi godtager kun kort, der er udstedt i Norden.

Samtlige priser er angivet i DKK inklusive moms. Fragtomkostninger afhænger af den leveringsmetode, du vælger, når du lægger din bestilling. Vi forbeholder os retten til, at til et hvert tidspunkt, at kunne ændre priserne på vores produkter.

5. Persondatapolitik

Det er muligt, at vi behandler dine personlige data, ved din brug af jollyroom.dk. Information om, hvordan vi behandler dine personlige data, finder du i vores Persondatapolitik

6. Immaterielle rettigheder

Alt indhold på jollyroom.dk, såsom tekst, grafik, logoer, billeder, lydklip, digitale downloads og anden software, samt alle immaterielle rettigheder relaterede hertil (såsom ophavsretter, designrettigheder, mønsterrettigheder og varemærker), tilhører Jollyroom eller Jollyrooms leverandører og er beskyttet af dansk og international lov. Du erhverver ingen ejendomsret til sådant indhold eller sådanne immaterielle rettigheder ved din brug af jollyroom.dk eller via køb af produkter fra Jollyroom.

7. Fragt og levering

Hos Jollyroom får du fri fragt på bestillinger på over 495 kr. – forudsat, at varerne sendes som postpakke til nærmeste posthus/postkontor eller pakkeboks med Postnord.

Når varen har forladt vores lager, overgår ansvaret for leveringstid til fragtfirmaet. Jollyroom kan ikke give leveringsgaranti for varer, der ikke var på lager, da bestillingen blev lagt, eller som har forladt vores lager. Dette indebærer, at den totale leveringstid kan blive længere end normalt, hvis fragtselskabet er skyld i forsinkelsen.

Jollyroom har flere lagerbygninger, som vi sender pakker fra. Det kan betyde, at din ordre bliver delt op i flere pakker, der bliver sendt fra forskellige lagre, hvis ikke alle produkterne ligger på samme lager. Vi forsøger altid at sende pakkerne, så de ankommer på nogenlunde samme tidspunkt.

Når vi sender din ordre afsted, sender vi dig også en leveringsbekræftelse med et pakkenummer eller et sporingslink til din e-mailadresse. Hvis din ordre er blevet delt op i flere pakker, vil du også modtage flere leveringsbekræftelser. Brug pakkenummeret eller sporingslinket til at spore din levering.

7.1 Leveringstid

Leveringstiden er afhængig af varerne i din indkøbskurv, dit postnummer, og hvilken fragtmetode du har valgt. I kassen finder du en estimeret leveringstid for dine varer. Denne information kan du også finde i din ordrebekræftelse, når dit køb er gennemført. 

7.2 Leveringsmetode

Din bestilling leveres af PostNord eller Budbee via de alternativer du ser herunder.
Vær venligst opmærksom på, at Jollyroom ikke leverer til Grønland og Færøerne.

Postpakke
Afhentning— Postnord (59 kr.)
Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 59 kr. Pakken leveres til nærmeste PostNord-posthus/postkontor/pakkeboks. Husk at medbringe gyldig legitimation.

Hvis du handler for mere end 495 kr., tilbyder vi fri fragt til nærmeste PostNord- posthus/postkontor/pakkeboks.

Levering til døren
Levering til døren — Postnord (79 kr.)
Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 79 kr., uanset beløb, du handler for. Din pakke leveres til døren og levering sker på hverdage mellem kl. 08:00 og 21:00. Du kan følge med i hvor din pakke befinder sig på PostNords Track & Trace.

Levering til døren — Budbee (79 kr.)
Din pakke leveres til døren. Brug sporingslinket, der sendes vis e-mail eller SMS til at følge din forsendelse. Levering sker på hverdage mellem kl. 17-22. Budbee kan kun vælges i visse områder. Du kan se i kassen, om Budbee leverer i dit område. Hvis du ikke er hjemme, kan du vælge at lade Budbee stille din pakke uden for din dør.

Pallegods
Større forsendelser og pallegods, levering til din adresse — Postnord (399 kr.)
Levering sker til din husgrund, hvis du bor i hus og til din portdør, hvis du bor i lejlighed.
Ordrer med en vægt, der overstiger 31,5 kg, eller der har en omkreds, der er større end 300 cm, kan ikke afhentes på posthus/postkontor/pakkeshop eller sendes med normal hjemmelevering, da de håndteres som gods eller pallelevering. Disse ordrer leveres til din adresse med en fragtpris på 399 kr.

Ekspreshåndtering
Afhentning— Postnord (99 kr.)
Ekspreshåndtering indebærer, at vi er ekstra hurtige på lageret, når vi håndterer og sender din ordre afsted. Bestil inden kl. 13 på en hverdag og få leveringen inden for 2 hverdage.

7.3 Transportansvar

Hvis din vare skades eller forsvinder under transport hjem til dig, bærer Jollyroom ansvaret. Jollyroom er dog ikke ansvarlig for varer, der leveres med PostNords tjeneste, FlexChange, Budbee Home eller pakker, der afsendes uden kvittering, da du har valgt dette for din levering.

Sender du en vare retur til Jollyroom, er du ansvarlig for, at den returneres korrekt i henhold til vores returvilkår, og du er ansvarlig for produktet (inkl. skader på produktet), frem til at du har afleveret produktet til transportøren, der skal returnere produktet til os.

7.4 Transportskader

Hvis du, mod forventning, modtager en vare, som er beskadiget eller på anden vis i uacceptabel stand, bedes du omgående kontakte Jollyrooms kundeservice. Vi hjælper dig hurtigst muligt og sørger for, at du undgår yderligere omkostninger. Da vi er nødt til at anmelde eventuelle skader til vores transportfirma inden for 1-3 dage, beder vi dig at kontakte os hurtigst muligt for at forenkle processen. Ovenstående gælder både i tilfælde af synlige og skjulte transportskader, derfor er det vigtigt, at du åbner din pakke og kontrollerer, at din vare er fejlfri og uskadt, så snart du modtager din pakke.

Hvis din vare er synligt skadet, bør du, hvis muligt, anmelde skaden på afhentningspladsen eller til chaufføren med det samme. Husk at gemme al emballage, så reklamationen kan gennemføres korrekt.

Hvis du har modtaget en pakke, som du ikke har bestilt eller med forkert vare, bedes du hurtigt muligt kontakte kundeservice. Hvis en vare er fejlekspederet, skadet eller forkert, påtager vi os ansvaret for at afhjælpe dette uden bekostning.

7.5 Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at debitere vores kunder for de omkostninger (returfragt, ekspeditionsomkostninger m.m.) der opstår ved håndteringen af en uafhentet pakke. Gebyret for dette er 349 kr., og det vil blive debiteret, hvis pakken ikke afhentes indenfor 7 dage, eller hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, men ikke har kontaktet os angående dette.
Det er derfor vigtigt, at du altid henter din pakke, selv hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere den til Jollyroom. En bestilling, som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret. Hvis du fortryder et køb og vil returnere pakken, skal du først kontakte kundeservice, som hjælper dig med returen.

7.6 Leveringsforsinkelser

Hvis din bestilling er forsinket, har du ret til at ophæve købet uden ekstra omkostninger. 

8. Fortrydelsesret, returret og produktgaranti

8.1 Fortrydelsesret

Lige nu har vi forlænget fortrydelsesret frem til d. 31. januar 2023 for ordre, der er lagt under perioden 1. november til 25. december. Det betyder at du trygt kan købe julegaverne hos os og returnere dem, hvis de ikke faldt i god smag, også selvom de er blevet pakket op. Klik her for mere information.

Når du handler hos Jollyroom har du 14 dages fortrydelsesret i henhold til Forbrugeraftaleloven. Din fortrydelsesfrist starter først, når du, eller den person du har udset, har modtaget pakken

Fortrydelsesretten gælder ikke varer, der er lavet særligt efter dine ønsker, som på anden måde er tilpasset/ændret efter dine ønsker, eller varer, der af hygiejneårsager ikke kan returneres, efter at emballagen er brudt. Læs mere her. Hvis en vare er plomberet eller forseglet på anden måde, må du ikke bryde forseglingen, hvis du vil gøre brug af din fortrydelsesret

Hvis du vil udøve din fortrydelsesret, skal du følge instruktionerne, som du finder her

Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, skal du betale returfragten. Varen skal sendes retur indenfor 14 dage, beregnet fra den dato Jollyroom modtog beskeden om, at du fortryder købet. Varen skal sendes omhyggeligt emballeret og i god stand. Hvis varen modtages i forringet stand, forbeholder vi os retten til at fratrække et beløb svarende til værditabet. Du kan læse mere om produkter i forringet stand her

Hygiejneprodukter
Fortrydelsesretten omfatter ikke produkter, der ikke kan sælges igen af sundheds- eller hygiejnemæssige hensyn. Dette gælder for eksempel brystpumper, maskiner til modermælkserstatning, kosmetiske produkter, undertøj, badetøj m.m., samt produkter med begrænset holdbarhed eller ferskvareklassificering. En amme-bh kan undtages fra reglen, hvis man har prøvet den med ammeindlæg.

Produkter i forringet stand
Hvis varen returneres i forringet stand eller har været brugt, så det ikke kan sælges for originalbeløbet, forbeholder vi os retten til at fratrække et beløb svarende til værditabet. Dette værditab bliver vurderet fra sag til sag. Hvis varen ikke kan returneres i samme stand, skal du omgående kontakte vores kundeservice, som kan vurdere, om vi kan tage varen retur.

8.2 365 dages returret

Når du handler hos Jollyroom, har du ret til at returnere uåbnede varer inden for 365 dage og få varernes pris tilbagebetalt.

Du har altså ret til at returnere varer frem til 365 dage efter dit køb, så længe varen ikke er beskadiget og ligger i en uåbnet originalemballage. Produkter uden emballage kan ligeledes returneres inden for 365 dage, hvis samtlige mærker, klistermærker, etikker m.m. er intakte og stadig sidder fast på produktet. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den, og må ikke være brugt.

Du er skyldig at betale returfragten, hvis du vil gøre brug af din returret.

8.3 Sådan returnerer du en vare

Herunder finder du instruktioner til, hvordan du returnerer en vare, hvis du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret.

Bemærk, at har du en eller flere varer fra forskellige ordrer, som du ønsker at returnere, skal du adskille disse fra hinanden, og ordrerne skal håndteres hver for sig.

Budbee

  1. Pak varen, som du ønsker at returnere, ned i sin originale emballage og sørg for, at den er grundigt forseglet.
  2. Bestil en returforsendelse via Budbees app, hvor du selv kan vælge dag, eller kontakt vores kundeservice, så vi kan hjælpe dig videre.
  3.  Budbee har returlabel med, når de henter forsendelsen, og du har derfor ikke modtaget en returlabel med din ordre.
  4. Tilbagebetalingen for din returforsendelse er færdigbehandlet senest 14 dage efter, vi har modtaget din pakke.

Postnord

  1. Pak varen, som du ønsker at returnere, ned i sin originale emballage og sørg for, at den er grundigt forseglet.
  2. Sæt den medfølgende returseddel ovenpå den gamle fragtseddel. Har du ikke modtaget en returseddel, bedes du kontakte vores kundeservice.
  3. Aflevér pakken til dit nærmeste PostNord-udleveringssted og husk at gemme kvitteringen, du modtager ved levering, indtil du kan se, at returen i sin helhed er færdigbehandlet. Ved større forsendelser, som ikke er afhentet på posthus/i pakkeshop, bedes du kontakte vores kundeservice, som hjælper til med at bestille afhentning.
  4. Tilbagebetalingen for din returforsendelse er færdigbehandlet senest 14 dage efter, vi har modtaget din pakke.

8.4 Returafgift

Herunder kan du se priserne på returforsendelse ved fortrydelsesret eller returret:

  • Tøj og sko – 49 kr.
  • Øvrige små og mellemstore pakker (med en vægt under 20 kg) – 99 kr.
  • Store pakker (med en vægt over 20 kg) – 249 kr.
  • Øvrigt gods (varer, der leveres på palle) – 399 kr.

Hvis du vil returnere flere slags produkter, fx tøj og en trampolin (stor pakke med vægt over 20 kg), så er det altid den dyreste returafgift, der bliver debiteret.

Det er dig, som kunde, der har ansvaret for, at dine returvarer afleveres til den valgte leverandør på en korrekt måde. Notér pakkens kollinummer, når du sender pakken og bed om at få en kvittering.

Returfragten trækkes automatisk fra det beløb, du får tilbagebetalt. Hvis du fortryder dit køb og ønsker at returnere hele din ordre, skal du kontakte kundeservice indenfor 14 dage efter, du har modtaget din ordre, og meddele os, at du har fortrudt dit køb. I dette tilfælde får du også fragtomkostningerne fra købet tilbagebetalt. Dette gælder blot, hvis du har valgt den billigste leveringsmetode ved købet. Hvis du returnerer en del af din ordre, eller ikke kontakter os indenfor de 14 dage, tilbagebetales fragtomkostningerne ikke. Har du en ubetalt faktura, er det vigtigt, at du selv ændrer forfaldsdatoen. Det kan du gøre på www.klarna.com/dk/ eller ved at ringe til Klarna på telefon 69918881.

Hvis du ønsker at afvise din pakke på postkontoret, skal du først kontakte kundeservice for ikke at blive debiteret afgiften for uafhentet pakke.

Hvis en vare er skadet, og du ikke har fået en returseddel, eller hvis du har andre spørgsmål, kan du altid kontakte os via vores kundeserviceportal.

8.5 Sådan bytter du en vare

Hvis du vil bytte et produkt til fx en anden størrelse, farve eller model, skal du sende det retur. Du får dine penge tilbage ekskl. returfragten. Se de gældende returpriser og returvilkår herover. Du skal selv lave en ny bestilling på det produkt, du ønsker at bytte til.

Hvis du ved købet brugte en rabatkode, mængderabat eller lignende, skal du kontakte kundeservice for at få erstatning.

9. Reklamation

Når du handler hos Jollyroom, får du 1 års garanti på alle produkter, og du har 2 års reklamationsret i henhold til Købeloven.

Produktgarantien dækker kun fabrikationsfejl, som eksisterede, da du modtog produktet. Fabrikationsfejl skal fremvises for og bekræftes af Jollyroom. Afhængigt af situationen kan du blive tilbudt en gratis reparation, et nyt produkt eller et nedslag i originalprisen. Produktgarantien gælder ikke, hvis vi ikke kan finde produktets fejl, eller hvis du selv har forårsaget fejlen/skaden.

Hvis du vil foretage en reklamation af din vare, skal du kontakte vores kundeservice via kundeserviceportalen. Vi vil bede dig om at sende os en beskrivelse af produktets fejl og tydeligt billedbevis, så kan vi hjælpe dig videre i processen. Eventuel tilbagebetaling vil ske hurtigst muligt efter, at vi har modtaget og registreret den fejlagtige vare på vores lager.

Jollyroom betaler returfragten, hvis du gør brug af produktgarantien eller reklamationsretten.

10. Rabatkoder og vilkår ved kampagner

10.1 Rabatkoder

Hvis du vil bruge en rabat- eller kompensationskode ved betalingen, skal du gøre følgende:

  1. Læg dine produkter i indkøbskurven og gå til kassen.
  2. Under produkterne i kassen, klikker du på ” Klik her for at tilføje rabatkode”. 
  3. Skriv rabatkoden og klik ”ANVEND”.
  4. Der vil nu stå ”Din rabatkode er registreret”, og rabatbeløbet trækkes fra de pågældende produkter.

OBS! Hvis koden ikke fungerer, så kontrollér om du har stavet rigtigt og brugt store og små bogstaver korrekt.

Kompensations- og erstatningskoder fra kundeservice gælder kun ved ét køb. For at koden skal være gyldig, skal den angives i kassen, inden du betaler, og kan ikke registreres efter betalingen.

Det er kun muligt at bruge én rabatkode pr. køb, da rabatkoder ikke kan kombineres med andre koder, uanset om det er kampagne-, kompensations- eller erstatningskoder. Varernes totale værdi skal være højere end rabatkodens værdi, for at købet skal kunne gennemføres.

Hver rabatkode er gyldig i en tidsbegrænset periode, og det er ikke muligt at forlænge denne periode eller at bruge en rabatkode, efter denne periode er udløbet.

Hvis du returnerer et produkt, hvor du har brugt en kode fra kundeservice til købet, skal du kontakte os for at få en ny erstatningskode. Kodens værdi kan ikke tilbagebetales kontant. Ved produkter købt med kampagnekode, erstattes koden ikke ved retur, men du tilbagebetales det, du har betalt ved købstilfældet. Ved bytte af et produkt mod et andet fra samme kampagne, skal du kontakte kundeservice.

10.2 Mængderabat

Når du benytter dig af en mængderabat, fx 3 for 2, får du værdien af den billigste vare fratrukket i kassen. Denne værdi trækkes fra den samlede pris på de varer, der er en del af mængderabatten.

Hvis du vil returnere et produkt, som du har købt med mængderabat, ophører rabatvilkårene. Tilbagebetalingen for det returnerede produkt er produktets rabatpris – det vil sige, originalprisen minus en tredjedel af prisen på det billigste produkt i din ordre. Udregningen af produktets rabatpris står på din faktura.

For eksempel: Hvis du har købt et produkt til 100 kr., et produkt til 80 kr. og et produkt til 60 kr., får du henholdsvis 80, 60 og 40 kr. retur afhængigt af, hvilket produkt, du vil returnere.

Hvis du ønsker at bytte størrelsen på et af dine produkter, beder vi dig kontakte kundeserviceportalen, så hjælper vi med dette.

11. Prisgaranti

Vi har prisgaranti, så du kan få råd til mere sjov og ballade med familien. Vi arbejder aktivt for, at du altid kan handle til lave priser, når du handler hos os. Hvis du finder produktet til en billigere pris, matcher vi prisen – uanset om det er i en anden butik eller hos os selv! Læs mere, om hvordan du får prisgaranti nedenfor.

11.1 Prisgaranti mod konkurrenter

  • Prisgarantien gælder på produkter i alle fysiske og online butikker registreret i Danmark.
  • Du kan ansøge om prisgaranti inden, du bestiller produkterne eller op til 7 dage efter dit køb.
  • Prisen på det produkt, du sammenligner med, skal være gyldig på den dag, du ansøger om prisgaranti, eller inden for 7 dage efter dit køb.
  • Nogle produkter og varemærker sælges eksklusivt hos os – se næste punkt for prisgaranti på vores egen hjemmeside.

11.2 Prisgaranti mod jollyroom.dk

  • Du får også glæde af prisgarantien på Jollyrooms egen hjemmeside, og vi betaler med glæde prisforskellen, hvis prisen har ændret sig efter dit køb.
  • Hvis du ser, at prisen har ændret sig, efter du har lagt din bestilling, kan du senest 7 dage efter dit køb gøre brug af prisgarantien. Du kan også gøre brug af prisgarantien, allerede inden du har lagt din bestilling, hvis du finder samme produkt til en lavere pris hos en konkurrent.
  • Prisgarantien mod os selv er gyldig, når prisen på dit produkt bliver lavere på vores hjemmeside inden for 7 dage efter, du lagde din bestilling.

11.3 Krav til prisgarantien

Inden du ansøger om prisgaranti, beder vi dig kontrollere, at produktet, prisen og virksomheden lever op til alle nedenstående krav.

  • Prisen, inklusive fragt, afgifter og lignende, skal totalt være lavere i butikken, du sammenligner Jollyroom med.
  • Produktet skal være præcis det samme (mærke, type, årsmodel, specifikationer osv.) som produktet, du sammenligner med.
  • Produktet skal være på lager i den butik, du sammenligner med, og butikken skal være i stand til at levere produktet omgående, når Jollyroom kontrollerer informationen.
  • Produktet skal være nyt og må ikke være brugt, såsom udstillingsmodel eller lignende.
  • Prisgarantien gælder ikke ved konkurssalg, lukning eller andre tilfælde, hvor du ikke tilbydes garanti eller reklamationsret efter dit køb.
  • Prisgarantien gælder ikke for personlige rabatter, som man for eksempel får ved at være medlem af en klub, gruppe eller agere på en særlig måde på Facebook eller andre medier.
  • Prisgarantien er kun gyldig ved køb af produkter til privat brug, altså ikke til videresalg. Jollyroom forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til ét eksemplar af hvert produkt per kunde.

11.4 Sådan får du prisgaranti

Kontakt vores kundeservice via kundeserviceportalen, så vi kan behandle din forespørgsel om prisgaranti. Inden du sender beskeden, beder vi dig kontrollere en ekstra gang, at samtlige krav er opfyldt og vedhæfte nedenstående dokumentation.

Dokumentation fra online butik (gælder også jollyroom.dk)

  • Skærmprint, der viser dato, produkt og pris.
  • Direkte link til produktet fra butikken, hvor du har fundet varen til en billigere pris.
  • Udregning af den totale pris, der viser, at prisen inkl. fragt, afgifter m.m. totalt set er lavere.

Dokumentation fra fysisk butik

  • Kopi fra annonce, magasin eller lignende materiale, der viser produktet, prisen og tilbuddets gyldighed.
  • Butikkens kontaktinformation, så vi kan bekræfte dine oplysninger.

Vi tilbagebetaler prisforskellen til din konto inden for 14 dage efter, vi har modtaget og godkendt prisgarantisdokumentationen.

12. Garanti i forbindelse med fødsel og graviditet

Jollyroom tilbyder udvidet fortrydelsesret på alle produkter i forbindelse med fødsel og graviditet. Denne fortrydelsesret gælder op til 4 uger efter barnets fødselsdato og giver dig mulighed for at returnere produkterne, du har købt, hvis det ulykkelige skulle ske, at graviditeten eller fødslen ikke forløber som forventet. Ved brug af denne fortrydelsesret, skal produkterne være ubrugte. Du skal desuden kunne fremvise en lægeerklæring.

13. Force majeure

Hvis vores udførsel af disse handelsbetingelser eller indgåede aftaler væsentligt forringes eller forhindres på grund af omstændigheder, som vi ikke kan råde over, og som vi på ingen måde kan have forudset, befrier dette os for at udføre vores forpligtelser, samt skadeserstatning og andre følger. Sådanne uforudsigelige hændelser kan være krig, naturkatastrofer, konflikter på arbejdsmarkedet, udeblevne leverancer fra underleverandører, fordyrende omstændigheder m.m., som er udenfor vores kontrol.

14. Øvrige vilkår

Jollyroom har ret til at bruge underleverandører til udførsel af vores forpligtelser i henhold til disse handelsbetingelser.

Hvis kompetent domstol, myndighed eller nævn skulle bedømme, at nogle af bestemmelserne i disse handelsbetingelser ikke er gyldige, eller umulige at følge, skal pågældende bestemmelse være gældende i den udstrækning, som loven tillader.

Vi forbeholder os retten til når som helst at ændre i disse handelsbetingelser.

15. Gældende love og tvister

Disse handelsbetingelser skal tolkes og udføres i henhold til dansk lovgivning, dog med undtagelse af internationale private bestemmelser, der medfører, at loven i en anden jurisdiktion skal følges.

Klager eller synspunkter, der vedrører Jollyrooms tjenester eller produkter, bør rettes til vores kundeservice via vores kundeserviceportal eller på telefon 88 44 88 88.

Hvis du ikke er tilfreds med vores håndtering af dit ærinde, kan du kontakte Forbrugerklagenævnet. Læs mere om, hvordan du klager til Forbrugerklagenævnet her.

Jollyroom følger altid Forbrugerklagenævnets afgørelser.

Hvis du har klager eller problemer med Jollyrooms tjenester eller produkter, som du ikke kan løse direkte med Jollyroom, kan du også henvende dig til EU’s platform for onlinetvistløsning (”ODR-platformen”). ODR-platformen tilbyder konsumenter indenfor EU en mulighed for at forsøge at løse tvister og klager gældende produkter, der er købt online, uden involvering af en domstol. Ved at bruge ODR-platformen, kan du som konsument finde et organ eller forum til dine klager. Du finder platformen her

16. Kontakt 

Besøgsadresse:
Sörredsvägen 111
417 29 Göteborg
Sverige

Distributionsadresse:
Jollyroom AB
Box 125
423 21 Torslanda
Sverige

Kundeservice
Telefon: +45 88 44 88 88
Kundeserviceportal

 

kontakt2.png

Print eller download vilkår