Handelsbetingelser

Følgende købsvilkår gør sig gældende ved salg af børne- og babyprodukter samt anden løsøre (nedenfor benævnt som produkter) fra Jollyroom AB, organisationsnummer 556815-7159 (herefter refereret til som Jollyroom), hvis ingen anden skriftlig aftale er indgået mellem kunden og Jollyroom. Ved salg til forbrugere følger Jollyroom den ufravigelige lovgivning på området. Jollyrooms netbutik (www.jollyroom.dk) vil i det nedenstående blive refereret til som Jollyroom.dk.

Generelt

Jollyroom.dk sælger børne- og babyprodukter via internettet til forbrugere i Danmark. For at handle hos os skal du være fyldt 18 år og have et gyldigt ID-bevis, som kan bruges til afhentning af pakkepost. Hvis du er under 18 år, skal vi have samtykke fra din værge. Vores produkter kan anvendes i Danmark og kommer altid med en fysisk eller digital brugervejledning, hvis det er relevant for produkttypen.

Bestilling

Din bestilling lægges via vores hjemmeside, www.jollyroom.dk. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 88448888 eller via vores kontaktformular, hvis du har spørgsmål vedrørende dit køb. Du kan også læse mere om vilkårene under Handel & Betaling.

Ved betaling skal du godkende vores købsvilkår og acceptere, at vi registrerer dine oplysninger i vores kunderegister. Købet er først gennemført, når du har modtaget ordrebekræftelsen, som sendes til e-mailadressen, du har oplyst. I tilfælde af fejlagtige oplysninger gældende pris, lagerbeholdning, leveringstid m.m., forbeholder vi os retten til at ændre oplysningerne efter du har lagt din bestilling. Hvis du ikke er tilfreds med ændringen, har du mulighed for at annullere din ordre uden omkostninger.

Du kan kun anvende én rabatkode per bestilling. Derved er det ikke muligt at kombinere flere rabatkoder til samme køb.

Vær venligst opmærksom på at Jollyroom ikke leverer til Grønland og Færøerne.

Betaling

I kassen kan du vælge mellem følgende betalingsalternativer: VISA/MasterCard, faktura eller afbetaling. Vi godtager kun kort, der er udstedt i Norden.

Kortbetaling

Jollyroom tilbyder sikker kortbetaling med VISA/MasterCard i samarbejde med PayEx, og garanterer at alle betalingsalternativerne, du kan vælge på Jollyroom.dk, er sikre. Betaler du med kort, sendes du videre til en sikker side for at udfylde dine kortoplysninger, så du trygt kan gennemføre betalingen. Jollyroom håndterer aldrig kunders kortoplysninger.

Faktura 14-dage

Vi samarbejder med Klarna. Når vi sender din ordre får du en faktura på e-mail. Fakturaen har en betalingstid på 14 dage og du får ingen ekstra afgifter. Læs Klarnas betingelser for faktura her. Hvis du har nogen spørgsmål angående din faktura, er du velkommen til at kontakte Klarna på 69 91 88 81.

Klarna Afbetaling

Du kan vælge at betale i dit eget tempo eller betale et fast beløb hver måned. Læs Klarnas betingelser for afbetaling her.

Samtlige priser er angivet i DKK inklusiv moms. Fragtomkostninger afhænger af leveringsmetoden du vælger, når du lægger din bestilling.

Integritetspolicy

1. Generelt
Denne politik vedrører integritet og beskriver, hvordan Jollyroom AB, org. nr 556815-7159, Tagenevägen 58 425 37 Hisings Kärra, e-mail: databeskyttelse@jollyroom.dk, indsamler, videregiver og opbevarer dine personlige data.

Fortrolighedspolitikken gælder, når Jollyroom leverer tjenester og produkter som f.eks. når du handler med Jollyroom, kontakter vores kundeservice, besøger vores hjemmesider eller opretter en Jollyroom-konto.

Med fortrolighedspolitikken ønsker vi at beskrive hvorledes du er sikret, når du videregiver dine personlige oplysninger til os og hvordan dine personlige data behandles i overensstemmelse med den gældende privatlivslovgivning.

2. Personoplysningsansvarlig
Jollyroom er personligt ansvarlig for Jollyrooms behandling af dine personlige data i overensstemmelse med den gældende lovgivning.

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Sverige

Tlf.: +45 88 44 88 88
E-mail: databeskyttelse@jollyroom.dk

3. Hvornår behandler vi personoplysninger?
Når du besøger vores hjemmeside, handler med os, abonnerer på nyhedsbrevet, opretter en Jollyroom-konto eller kontakter vores kundeservice, indsamler og behandler vi dine personlige oplysninger. Vi indsamler disse data for at kunne tilbyde den service og funktionalitet, der forventes og for at opfylde vores del af for eksempel en købsaftale.

4. Hvilke personoplysninger behandler vi?
Vores datapolitik er at bruge og gemme så få personoplysninger som muligt. Det betyder, at vi kun bruger de oplysninger, der er nødvendige for, at kunne behandle dine ordrer og opretholde kommunikationen med dig.

De personoplysninger, vi indsamler fra dig som kunde, er følgende:

  • Navn
  • Adresse (leverings- og faktureringsadresse)
  • E-mail
  • Telefonnr.
  • Konto nr.
  • Købsoversigt
  • IP-adresse og oplysninger om brug af webstedet
  • Personlige oplysninger, som du angiver, når du kontakter Jollyroom, f.eks. via vor kundeservice eller gennem ”mine sider”

For at kunne behandle din ordre fuldt ud, videregiver vi dine oplysninger til vores partnere, f.eks. PostNord og Klarna. Vi indsamler også dine adresseoplysninger fra tredjepartstjenester til adresseopdateringer.

Når du besøger vores hjemmeside, gemmer vi følgende oplysninger af administrative og tekniske grunde: Type og version af browser der anvendes, dato og klokkeslæt for besøget og din IP-adresse. Disse data er anonymiseret og bruges til vores statistikker og til forbedring af vores internet- og onlinetjenester. De anonymiserede data er adskilt fra dine personlige data, gemt i et sikkert system og kan ikke knyttes til en bestemt person. Det betyder, at dine personlige oplysninger altid forbliver beskyttede.

5. Sammenfatning af personoplysningernes håndtering

5.1. Administrere ordrer, herunder meddelelser og efterfølgende support
Eksempel: For at levere, tilbyde betalings- og leveringsmuligheder, håndtere reklamations- og garantitjenester, svare på spørgsmål
Retsgrundlag: Lave den endelige købsaftale
Hvor længe gemmes oplysningerne: 3 år efter afsluttet køb
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation
  • Andre personoplysninger som gives ved henvendelse til os

5.2. Lovkrav der følges
Eksempler: Garantiforpligtelser, forbrugerlovgivning, produktsikkerhed, regnskabsføring
Retsgrundlag: Overholdelse af lovpligtig forpligtelse i forbindelse med handel
Hvor længe gemmes oplysningerne: Så længe som den gældende lov kræver, for eksempel 7 år i henhold til regnskabsloven
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation

5.3. Registrering og håndtering af din konto
Eksempel: Give tilladelse til at logge ind på "Mine sider", give adgang til ordrehistorik, opdatering af kontaktoplysninger, tilbyde gemte favoritter
Retsgrundlag: Overholdelse af lovpligtig forpligtelse i forbindelse med handel
Hvor længe gemmes oplysningerne: Så længe du har en Jollyroomkonto
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation
  • Brug af webbside 
  • Andre personoplysninger som gives ved henvendelse til os

5.4. Markedsføring af produkter og tjenester
Eksempel: Udsende relevante tilbud via e-mail eller SMS på lignende produkter, tjenester eller produktanbefalinger, udsendelse af udsalgskampagner og anden information om begivenheder til bestemte kundesegmenter
Retsgrundlag: Færdiggørelse af købsaftale og samtykkeerklæring
Hvor længe gemmes oplysningerne: 12 måneder efter gennemført køb eller til samtykkeerklæringen tilbagekaldes
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation
  • Brug af webbside 
  • Andre personoplysninger som gives ved henvendelse til os

5.5. Udvikling af virksomhedens tjenester og produkter samt analyser af kundekartoteket som helhed
Eksempler: Tilfredshedsanalyser, sortimentsanalyser
Retsgrundlag: Legitim interesse
Hvor længe gemmes oplysningerne: 3 år efter gennemført køb
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation
  • Brug af webside

5.6. Forebyggelse af misbrug af tjenester og straf for kriminalitet
Eksempel: Undgå bedrageri, forhindre uautoriseret adgang til konti
Retsgrundlag: Overholdelse af lovlig forpligtelse alternativt ved berettiget interesse
Hvor længe gemmes oplysningerne: Så længe loven kræver det
Type personoplysninger:

  • Navn, adresse, mailadresse, telefonnummer
  • Ordreinformation
  • Leveringsinformation
  • Betalningsinformation

6. Hvor længe gemmes dine personlige oplysninger?
Jollyroom gemmer kun dine personlige data, så længe det er berettiget jf. formålet. Hvor længe de gemmes, er varierende og afhænger af hvilke personoplysninger det drejer sig om og formålet hermed. For flere detaljer, se punkt 7.

7. Hvordan beskyttes personoplysningerne?
Jollyroom har truffet alle nødvendige sikkerhedsforanstaltninger, for at beskytte dine personlige oplysninger og du kan føle dig helt sikker, når du videregiver personlige oplysninger til os. Vi forhindrer uautoriseret adgang, distribution og ændringer, ved at gemme dine personlige oplysninger i databaser, der er beskyttede med adgangskoder og firewalls. Når der kommunikeres om dine personlige data til andre partnere, ligger der altid en personoplysningsaftale til grund herfor, og kommunikationen er altid krypteret.

8. Videregives personlige oplysninger til andre?
Jollyroom videregiver kun dine personlige oplysninger videre til nødvendige partnere eller søsterselskaber når der foreligger en personoplysningsaftale. Eksempler på samarbejdspartnere er virksomheder, der udfører tjenester på Jollyrooms vegne inden for levering, betaling og kommunikation. Disse partnere håndterer kun dine personlige oplysninger med det formål at sikre, at vi opfylder vores forpligtelser i henhold til juridisk forpligtelse, opfyldelsen af ​​købsaftalen eller ved samtykke.
Jollyroom kan også videregive dine personlige oplysninger, hvis der foreligger et lovkrav, en anmodning fra en offentlig myndighed eller hvis det handler om at sikre Jollyrooms retslige interesser i at opdage eller forhindre svindel eller andre sikkerhedsproblemer.

Hvis nogen af ​​Jollyrooms leverandører eller partnere befinder sig uden for EU / EØS kan Jollyroom overføre dine personlige data dertil. Hvis personoplysninger overføres til et land uden for EU / EØS, er det Jollyroom der skal sørge for at tage de nødvendige skridt til at videregive personoplysningerne til lande uden for EU / EØS på lovlig vis.
Hvis der ikke foreligger en tilladelse til at sælge dine personlige oplysninger til tredjepart, vil dette ikke ske. 

9. Hvilke rettigheder har du?
Du kan altid kontakte os, hvis du ønsker at blive informeret om, hvilke personlige oplysninger, vi har indsamlet om dig, eller hvis du ønsker at rette fejl eller slette dataene. Vi vil også på din anmodning eller på eget initiativ rette, de-identificere, slette eller tilføje oplysninger, som viser sig at være forkerte eller ufuldstændige.

Du har også ret til at anmode om følgende:

Adgang til dine personlige oplysninger:

  • Det betyder, at du har ret til at anmode om en udskrift af den behandling, vi udfører med hensyn til dine personlige oplysninger. Du har også ret til at få en kopi af de personoplysninger, der bruges. Du har ret til i en underskrevet ansøgning, at få en udskrift af de personlige data som Jollyroom har på dig, formålet med behandlingen og til hvem dataene er eller vil blive videresendt til. Du har også ret til at få registreringsjournalen med oplysninger om, hvorfra dataene er blevet hentet, hvis personoplysninger ikke er blevet indsamlet direkte fra dig, eksistensen af ​​den automatiserede beslutningsproces (herunder profilering), og den forventede periode, hvor dataene skal gemmes, herunder de kriterier, der anvendes til at afgøre denne periode. Du har også ret via registreringsjournalen at få oplyst hvilke øvrige rettigheder du har til lige netop dette punkt.

Rettelser i dine personlige data:

  • På din anmodning, vil vi så hurtigt som muligt korrigere ukorrekte eller ufuldstændige oplysninger, vi har på dig.

Sletning af dine personlige data:

  • På din anmodning, vil vi fjerne de personlige oplysninger, vi har om dig, hvis de ikke længere er nødvendige til det formål, de er blevet indsamlet til. Hvis der er lovmæssige krav til behandlingen af ​​dine personlige data, vil vi afslutte brugen af ​​oplysningerne til andre formål end til de formål der berører loven, såsom regnskabs- og skattelovgivningen.

Begrænsning af behandlingen af ​​dine personlige data:

  • På din anmodning, begrænser vi vores brug af dine personlige data til visse begrænsede formål.
  • Du har ret til dataportabilitet, hvilket betyder at du under visse omstændigheder har ret til at modtage og videregive dine personoplysninger, på et struktureret og i et generelt format, til en anden dataansvarlig.
  • Du har ret til at gøre indsigelse mod persondatabehandlingen der udføres og om hvorledes disse data bruges med interesseafvejning og i forhold til formålet. I modsætning til en sådan behandling, vil vi kun fortsætte med at bruge personoplysningerne, hvis de legitime grunde til behandlingen opvejer dine interesser.
  • Bruges oplysningerne til direkte markedsføring, har du altid ret til at gøre indsigelse mod en sådan behandling ved at sende en e-mail til databeskyttelse@jollyroom.dk. Ved modtagelse af din indsigelse, vil vi holde op med at benytte dine personlige data til sådanne markedsføringsformål. Det er altid muligt at takke nej til alt vores reklamepost.
  • Du har også ret til at indgive klager vedrørende brugen af ​​dine personlige data til Datatilsynet.

10. Cookies
Jollyroom bruger cookies på web-stederne, mere information findes i vores cookiepolicy.

11. Ændringer i persondatapolitikken
Vi forbeholder os ret til at ændre vores databeskyttelseserklæringer, hvis det bliver nødvendigt på grund af ny teknologi. Sørg for, at du har den nyeste version. Hvis vi ændrer de grundlæggende afsnit i denne persondatabeskyttelseserklæring, oplyses dette på vores hjemmeside.

12. Kontakt

Alle interesserede og besøgende på vores hjemmeside, som har spørgsmål til vores persondatabeskyttelsespolitik kan nå os på følgende adresse:

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
425 37 Hisings Kärra
Sverige

Tlf .: +45 88 44 88 88   
E-mail: databeskyttelse@jollyroom.dk

Copyright

Alt indhold på denne hjemmeside, såsom tekst, grafik, logoer, lydklip, digitale downloads og anden software tilhører Jollyroom.dk eller vores leverandører, og er beskyttet af både danske og internationale ophavsrettigheder.

Fragt og levering

Vi leverer normalt inden for 2-4 hverdage fra dagen efter, du har lagt din bestilling, forudsat at alle varer du har bestilt, er på lager. Når varen har forladt vores lager, overgår ansvaret for leveringstid og -stand til fragtfirmaet. Jollyroom kan ikke give leveringsgaranti for varer, der ikke var på lager, da bestillingen blev lagt, eller som har forladt vores lager. Dette indebærer, at den totale leveringstid kan blive længere end normalt, hvis fragtselskabet er skyld i forsinkelsen.

Da vi har flere lagerbygninger, kan det ske, at din bestilling sendes i to pakker. Dette skyldes, at dele af dine bestilling kan pakkes og sendes fra ét lager, og de resterende dele fra et andet. Vi forsøger altid at sende varerne på nogenlunde samme tid, så de ankommer samme dag. Opdeles din bestilling på denne måde i flere pakker, vil du få et tilsvarende antal leveringsbekræftelser tilsendt via e-mail. I hver mail finder du et unikt kollinummer, som bruges til at spore din bestilling via postvæsenet.

Leveringstid

Vores leveringstid er normalt 2-4 hverdage fra tidspunktet du har lagt din bestilling.

Leveringsmetode

Dine bestilling leveres af Postnord.

Afhentning (PostNord) 

Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 49 kroner per leverance. Pakken leveres til nærmeste posthus/postkontor via PostNord. Medbring legitimation.

Levering til Døren (PostNord) 

Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 69 kroner per leverance, uanset hvor stort et beløb du handler for.

Transportansvar

Hvis din vare skades eller forsvinder under tiden den fragtes til dig, bærer Jollyroom ansvaret. Sender du en vare retur til Jollyroom, er du ansvarlig for den under fragten.

Produktskade under transport

Hvis du, mod forventning, modtager en vare, som er skadet eller på anden vis i uacceptabel stand, bedes du kontakte Jollyrooms kundeservice. Vi hjælper dig hurtigst muligt og sørger for, at du undgår yderligere omkostninger. Da vi er nødt til at anmelde eventuelle skader til vores transportfirma inden for 1-3 dage, beder vi dig at kontakte os hurtigst muligt for at forenkle processen.

Ovenstående gælder både i tilfælde af synlige og skjulte transportskader, derfor er det vigtigt, at du åbner din pakke og kontrollerer, at din vare er fejlfri og uskadt, så snart du modtager din pakke.

Hvis din vare er synligt skadet, bør du, såfremt dette er muligt, anmelde skaden på afhentningspladsen eller til chaufføren med det samme. Husk at gemme al emballage, så reklamationen kan gennemføres korrekt.

Hvis du har modtaget en pakke, som du ikke har bestilt, bedes du kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig videre med returneringen og næste trin.

Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at debitere vores kunder for omkostningerne, hvis bestilte pakker ikke afhentes i tide. Gebyret for dette er 349 kroner, da pakken sendes tilbage til Jollyroom, hvis den ikke afhentes inden for 14 dage. Derfor er det vigtigt, at du altid henter din pakke, selv hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere den til Jollyroom. En bestilling som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

Forsinkelser
Hvis din bestilling er forsinket, har du ret til at hæve købet uden ekstra omkostninger. Får vi besked om, at din bestilling er forsinket, kontakter vi dig omgående via e-mail eller telefon.

Fortrydelsesret og retur

I henhold til købeloven har du som kunde altid fortrydelsesret i 14 dage. Fortrydelsesretten gælder fra og med dagen, du modtager din vare. Hvis uheldet er ude og det viser sig, at varen du har købt, ikke er som ny i stand, bør du kontakte Jollyrooms kundeservice for at få hjælp. I nogle tilfælde kan vi tilbyde et prisafslag, der modsvarer varens tabte værdi, hvis du gerne vil beholde den trods fejlen.

Fortrydelsesretten omfatter ikke produkter med brudt emballage, der ikke kan sælges igen af hensyn til sundhed eller hygiejne. Dette gælder eksempelvis brystpumper, vællingmaskiner, kosmetiske produkter, trusser, badebleer, badedragter m.m., samt produkter med begrænset holdbarhed eller klassificering som ferskvare.

Bemærk venligst, at du sagtens kan benytte fortrydelsesretten, selvom varen du returnerer, ikke kan nå frem til Jollyroom inden for 14 dage. Fortrydelsesretten er gyldig, så længe du inden for 14 dage meddeler os, at du har fortrudt dit køb.

Kontakt kundeservice hvis du ønsker at bytte en vare. I så fald hjælper vi dig med at returnere den og giver dig pengene tilbage, så du kan lægge en ny bestilling.

365 dages åbent køb – ved ubrudt emballage

Som kunde hos Jollyroom.dk har du altid 365 dages åbent køb. Det vil sige, at du har ret til at returnere en vare i hele 365 dage fra og med dagen, du bestilte den, så længe varen ikke er skadet og befinder sig i uåbnet originalemballage. Produkter uden emballage kan ligeledes returneres inden for 365 dage, såfremt samtlige mærker, klistermærker, etikker m.m. er intakte og stadig sidder fast på produktet. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den, og må ikke være brugt.

Sådan returnerer du en vare

1. Kontakt vores kundeservice via vores kontaktformular, e-mail eller telefon og forklar, at du vil returnere varen. Når vi har fået alle de nødvendige oplysninger, sender vi dig en forudbetalt returseddel, som skal bruges, når du returnerer varen.

2. Sørg for at pakke varen godt ind i den oprindelige emballage og en beskyttende transportindpakning, på samme måde som du modtog den.

3. Returnér varen til Jollyroom ved hjælp af retursedlen, som Jollyrooms kundeservice har sendt dig efter trin 1.

Når du benytter din returret, er du som kunde ansvarlig for returfragten. Returfragten er gratis, når du returnerer tøj og sko. Det koster 79 kroner at returnere øvrige produkter. Fragtomkostninger trækkes automatisk fra returbeløbet, du udbetales.

Vi tager hånd om tilbagebetalingen så hurtigt som muligt, senest 14 dage efter vi har modtaget og registreret varen, du returnerede, på vores lager. Hvis du har benyttet dig af Klarna som betalingsmetode og endnu ikke har betalt for bestillingen, er det vigtigt, at du gennemfører betalingen, selvom du har tænkt dig at returnere varen. Du betaler via www.klarna.dk eller ved at ringe til Klarna på telefon 69918881.

Vi anbefaler, at du altid kontakter os, inden en vare sendes retur, uanset hvad der er årsag til, at du vil returnere den.

Reklamation

Jollyroom sælger alle produkter med 1 års garanti og 2 års reklamationsret i henhold til dansk lovgivning.

Produktgarantien dækker kun fabrikationsfejl, som eksisterede, da du modtog produktet. Fabrikationsfejl skal fremvises for og konstateres af Jollyroom, hvorefter du som kunde, vil blive tilbudt gratis reparation eller et nyt produkt. Produktgarantien gælder ikke, hvis vi ikke kan finde produktets fejl, eller hvis du selv har forårsaget skaden.

Hvis du vil foretage en reklamation af din vare, skal Jollyrooms kundeservice kontaktes. Vi vil bede dig om at sende os en beskrivelse af produktets fejl/defekt, samt tydeligt billedbevis, via e-mail og hjælpe dig videre i processen. En eventuel tilbagebetaling vil ske hurtigst muligt, når vi har modtaget og registreret den defekte vare på vores lager.

Prisgaranti

For at sikre, at du altid får din vare til markedets bedste pris, tilbyder Jollyroom prisgaranti på samtlige produkter i vores sortiment. Det betyder, at vi gerne matcher prisen, hvis du finder varen til en billigere pris hos en af vores konkurrenter. Du kan påberåbe dig prisgaranti både før og efter du har lagt din bestilling, dog senest 7 dage efter, du har afgivet ordren på Jollyroom.dk.

Sådan undersøger du, om du kan få prisgaranti:

  • Tjek at produktet er af samme mærke, type og årsmodel, og har de samme specifikationer i begge butikker.
  • Tjek at produktet er på lager i butikken, som du sammenligner Jollyroom.dk med. Produktet skal desuden være nyt og må ikke være brugt, heller ikke som udstillingsmodel eller lignende.
  • Tjek at prisen inkl. fragtomkostninger og eventuelle øvrige afgifter totalt set er lavere hos konkurrenten.

Øvrige krav til prisgaranti:

  • Butikken du sammenligner Jollyroom.dk med, skal være en registreret forhandler hos den danske importør/producent af produktet.
  • Butikken du sammenligner Jollyroom.dk med, skal være et danskregistreret selskab med et dansk telefonnummer og normale åbningstider. Prisen en privatperson tilbyder, omfattes ikke af vores prisgaranti.
  • Prisgarantien gælder ikke ved konkurssalg eller lukning, da du i disse tilfælde hverken tilbydes garanti eller reklamationsret efter dit køb.
  • Butikken skal være i stand til at levere produktet omgående, når Jollyroom kontrollerer informationen.
  • Det må ikke være et krav om, at du agerer på Facebook eller lignende fora, eller bliver medlem af en klub/gruppe, for at få den billigere pris hos konkurrenten. Personlige rabatter tæller ikke i prissammenligningen.
  • Af hensyn til administrationsomkostninger betaler Jollyroom ikke for prisforskelle på under 50 kroner.

Sådan får du prisgaranti, hvis varen og prisen lever op til ovenstående kriterier:

  • Kontakt vores kundeservice via kontaktformularen og vedhæft et link til butikken, hvor du har fundet varen til en billigere pris. Linket bør pege direkte til produktet. Vedlæg en beregning der viser, at den samlede pris, inkl. fragtomkostninger m.m., er lavere hos konkurrenten.
  • Sammenligner du prisen med en fysisk butik, der ikke sælger produktet online, skal du dokumentere prisforskellen ved at fremvise en kopi af annoncen eller lignende materiale, hvor prisen er synlig. Vi behøver desuden butikkens kontaktinformation for at bekræfte dine oplysninger.

Øvrige betingelser for prisgarantien:

Jollyroom tilbagebetaler hele forskellen, forudsat at vi kan bekræfte, at dine oplysninger lever op til kravene herover. Når vi har modtaget og godkendt informationen, tilbagebetaler vi prisforskellen inden for 14 dage.

Hvis du påberåber dig prisgaranti, inden du foretager dit køb, giver vi dig en rabatkode, der tilsvarer prisforskellen, hvis vi kan bekræfte, at dine oplysninger lever op til kravene beskrevet herover. Rabatkoden skal bruges til din bestilling af det aktuelle produkt.

Prisgarantien er kun gyldig ved køb af produkter til privat brug, ikke til videresalg. Jollyroom forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til ét eksemplar af hvert produkt per kunde.

Prisgarantien gælder ikke, hvis prisen ændres på Jollyroom.dk. Den er kun til for sammenligning af priser hos konkurrenter.

Garanti i forbindelse med fødsel og graviditet

Jollyroom tilbyder udvidet fortrydelsesret på alle produkter i forbindelse med fødsel og graviditet. Denne fortrydelsesret gælder op til 4 uger efter barnets fødselsdato og giver dig mulighed for at returnere produkterne, du har købt, hvis det ulykkelige skulle ske, at graviditeten eller fødslen ikke forløber som forventet. Ved brug af denne fortrydelsesret, skal produkterne være ubrugte. Du skal desuden kunne fremvise en lægeerklæring. Produkterne skal returneres i originalemballage. 

Force Majeure

I tilfælde af uforudsigelige hændelser, såsom krig, naturkatastrofer, konflikter på arbejdsmarkedet, udeblevne leverancer fra underleverandører, fordyrende omstændigheder m.m., som er udenfor vores kontrol, fritages Jollyroom for ansvar i henhold til force majeure. Dette indebærer, at Jollyroom ikke er forpligtet til at leve op til disse købsvilkår.

Klager og tvister

Ønsker du at klage over Jollyrooms tjenester eller produkter, bør du kontakte kundeservice via vores kontaktformular, e-mail eller telefon 88448888. Hvis vi mod forventning ikke kan blive enige om en tilfredsstillende løsning, har du mulighed for at klage til Forbrugerklagenævnet. Dansk lov gælder for disse betingelser. Ved en eventuel tvist følger Jollyroom Forbrugerklagenævnets afgørelser.

Kontakt

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
SE-425 37 Hisings Kärra
Sverige

Kundeservice

Telefon: +45 88 44 88 88
E-post: kundeservice@jollyroom.dk
Kontaktformula

 

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og få de seneste nyheder og rabatter tilsendt.

 

På Jollyroom.dk finder du Nordens største udvalg af produkter til børnefamilien. Hos os handler du hurtigt, let og altid til de laveste priser. Med 365 dages returret på ubrudt emballage, og vores kompetente medarbejdere på kundeservice, kan du føle dig helt tryg, når du handler hos os. I vores udvalg finder du barnevogne, autostole, børne- og babytøj, produkter til gravide og ammende mødre, indretning og inspiration, legetøj, babyudstyr og meget mere. Vi tilbyder produkter fra velkendte varemærker som Britax, Maxi-Cosi, Baby Jogger, BabyBjörn, Didriksons, Sebra, KidKraft, Ergobaby, Phillips Avent, Neonate, Cybex, LEGO og mange flere. Kort sagt - et kæmpe sortiment venter på dig!

Produktet er lagt i indkøbskurven
Produkterne befinder sig nu i indkøbskurven