Handelsbetingelser

Følgende købsvilkår gør sig gældende ved salg af børne- og babyprodukter samt anden løsøre (nedenfor benævnt som produkter) fra Jollyroom AB, organisationsnummer 556815-7159 (herefter refereret til som Jollyroom), hvis ingen anden skriftlig aftale er indgået mellem kunden og Jollyroom. Ved salg til forbrugere følger Jollyroom den ufravigelige lovgivning på området. Jollyrooms netbutik (www.jollyroom.dk) vil i det nedenstående blive refereret til som Jollyroom.dk.

Generelt

Jollyroom.dk sælger børne- og babyprodukter via internettet til forbrugere i Danmark. For at handle hos os skal du være fyldt 18 år og have et gyldigt ID-bevis, som kan bruges til afhentning af pakkepost. Hvis du er under 18 år, skal vi have samtykke fra din værge. Vores produkter kan anvendes i Danmark og kommer altid med en fysisk eller digital brugervejledning, hvis det er relevant for produkttypen.

Bestilling

Din bestilling lægges via vores hjemmeside, www.jollyroom.dk. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 88448888 eller via vores kontaktformular, hvis du har spørgsmål vedrørende dit køb. Du kan også læse mere om vilkårene under Handel & Betaling.

Ved betaling skal du godkende vores købsvilkår og acceptere, at vi registrerer dine oplysninger i vores kunderegister. Købet er først gennemført, når du har modtaget ordrebekræftelsen, som sendes til e-mailadressen, du har oplyst. I tilfælde af fejlagtige oplysninger gældende pris, lagerbeholdning, leveringstid m.m., forbeholder vi os retten til at ændre oplysningerne efter du har lagt din bestilling. Hvis du ikke er tilfreds med ændringen, har du mulighed for at annullere din ordre uden omkostninger.

Du kan kun anvende én rabatkode per bestilling. Derved er det ikke muligt at kombinere flere rabatkoder til samme køb.

Vær venligst opmærksom på at Jollyroom ikke leverer til Grønland og Færøerne.

Betaling

I kassen kan du vælge mellem følgende betalingsalternativer: VISA/MasterCard, faktura eller afbetaling.Vi godtager kun kort, der er udstedt i Norden.

Kortbetaling

Jollyroom tilbyder sikker kortbetaling med VISA/MasterCard i samarbejde med PayEx, og garanterer at alle betalingsalternativerne, du kan vælge på Jollyroom.dk, er sikre. Betaler du med kort, sendes du videre til en sikker side for at udfylde dine kortoplysninger, så du trygt kan gennemføre betalingen. Jollyroom håndterer aldrig kunders kortoplysninger.

Faktura 14-dage

Vi samarbejder med Klarna. Når vi sender din ordre får du en faktura på e-mail. Fakturaen har en betalingstid på 14 dage og du får ingen ekstra afgifter. Læs Klarnas betingelser for faktura her. Hvis du har nogen spørgsmål angående din faktura, er du velkommen til at kontakte Klarna på 69 91 88 81.

Klarna Afbetaling

Du kan vælge at betale i dit eget tempo eller betale et fast beløb hver måned. Læs Klarnas betingelser for afbetaling her.

Samtlige priser er angivet i DKK inklusiv moms. Fragtomkostninger afhænger af leveringsmetoden du vælger, når du lægger din bestilling.

Personlige oplysninger

I forbindelse med din brugerregistrering eller betaling godkender du, at Jollyroom gemmer og benytter dine oplysninger til at servicere dig, som det forventes. I henhold til persondataloven har du ret til at få adgang til al den information, som vi har registreret om dig. Hvis du mener, at informationen er fejlagtigt eller irrelevant, kan du anmode om at få den rettet eller slettet fra vores kunderegister. Du bedes kontakte kundeservice, hvis du vil have adgang til informationen eller foretage ændringer.

Informationen du oplyser benyttes af Jollyroom og vores samarbejdspartnere ved betaling og levering. Vi garanterer, at oplysningerne du deler med Jollyroom, ikke bliver solgt eller på anden måde videregives til en tredjepart.

Jollyroom anvender oplysninger fra kunderegisteret til at sende beskeder om vores produkter. Du kan blive tilmeldt vores nyhedsbrev, når du går gennemfører et køb i kassen, eller når du registrerer dig som kunde. Ønsker du ikke at modtage nyhedsbreve fra Jollyroom, kan du afmelde dig via linket i bunden af nyhedsbrevet, du er blevet tilsendt eller ved at kontakte kundeservice.

Copyright

Alt indhold på denne hjemmeside, såsom tekst, grafik, logoer, lydklip, digitale downloads og anden software tilhører Jollyroom.dk eller vores leverandører, og er beskyttet af både danske og internationale ophavsrettigheder.

Fragt og levering

Vi leverer normalt inden for 2-4 hverdage fra dagen, du har lagt din bestilling, forudsat at alle varer du har bestilt, er på lager. Når varen har forladt vores lager, overgår ansvaret for leveringstid og -stand til fragtfirmaet. Jollyroom kan ikke give leveringsgaranti for varer, der ikke var på lager, da bestillingen blev lagt, eller som har forladt vores lager. Dette indebærer, at den totale leveringstid kan blive længere end normalt, hvis fragtselskabet er skyld i forsinkelsen.

Da vi har flere lagerbygninger, kan det ske, at din bestilling sendes i to pakker. Dette skyldes, at dele af dine bestilling kan pakkes og sendes fra ét lager, og de resterende dele fra et andet. Vi forsøger altid at sende varerne på nogenlunde samme tid, så de ankommer samme dag. Opdeles din bestilling på denne måde i flere pakker, vil du få et tilsvarande antal leveringsbekræftelser tilsendt via e-mail. I hver mail finder du et unikt kollinummer, som bruges til at spore din bestilling via postvæsenet.

Leveringstid

Vores leveringstid er normalt 2-4 hverdage fra tidspunktet du har lagt din bestilling.

Leveringsmetode

Dine bestilling leveres af PostNord.

Afhentning (PostNord) 

Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 49 kroner per leverance Pakken leveres til nærmeste posthus/postkontor via PostNord. Medbring legitimation.

Levering til Døren (PostNord) 

Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 69 kroner per leverance, uanset hvor stort et beløb du handler for.

Transportansvar

Hvis din vare skades eller forsvinder under tiden den fragtes til dig, bærer Jollyroom ansvaret. Sender du en vare retur til Jollyroom, er du ansvarlig for den under fragten.

Produktskade under transport

Hvis du, mod forventning, modtager en vare, som er skadet eller på anden vis i uacceptabel stand, bedes du kontakte Jollyrooms kundeservice. Vi hjælper dig hurtigst muligt og sørger for, at du undgår yderligere omkostninger. Da vi er nødt til at anmelde eventuelle skader til vores transportfirma inden for 1-3 dage, beder vi dig at kontakte os hurtigst muligt for at forenkle processen.

Ovenstående gælder både i tilfælde af synlige og skjulte transportskader, derfor er det vigtigt, at du åbner din pakke og kontrollerer, at din vare er fejlfri og uskadt, så snart du modtager din pakke.

Hvis din vare er synligt skadet, bør du, såfremt dette er muligt, anmelde skaden på afhentningspladsen eller til chaufføren med det samme. Husk at gemme al emballage, så reklamationen kan gennemføres korrekt.

Hvis du har modtaget en pakke, som du ikke har bestilt, bedes du kontakte kundeservice, som kan hjælpe dig videre med returneringen og næste trin.

Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at debitere vores kunder for omkostningerne, hvis bestilte pakker ikke afhentes i tide. Gebyret for dette er 349 kroner, da pakken sendes tilbage til Jollyroom, hvis den ikke afhentes inden for 14 dage. Derfor er det vigtigt, at du altid henter din pakke, selv hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere den til Jollyroom. En bestilling som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

Forsinkelser
Hvis din bestilling er forsinket, har du ret til at hæve købet uden ekstra omkostninger. Får vi besked om, at din bestilling er forsinket, kontakter vi dig omgående via e-mail eller telefon.

Fortrydelsesret og retur

I henhold til købeloven har du som kunde altid fortrydelsesret i 14 dage. Fortrydelsesretten gælder fra og med dagen, du modtager din vare. Hvis uheldet er ude og det viser sig, at varen du har købt, ikke er som ny i stand, bør du kontakte Jollyrooms kundeservice for at få hjælp. I nogle tilfælde kan vi tilbyde et prisafslag, der modsvarer varens tabte værdi, hvis du gerne vil beholde den trods fejlen.

Fortrydelsesretten omfatter ikke produkter med brudt emballage, der ikke kan sælges igen af hensyn til sundhed eller hygiejne. Dette gælder eksempelvis brystpumper, vællingmaskiner, kosmetiske produkter, trusser, badebleer, badedragter m.m., samt produkter med begrænset holdbarhed eller klassificering som ferskvare.

Bemærk venligst, at du sagtens kan benytte fortrydelsesretten, selvom varen du returnerer, ikke kan nå frem til Jollyroom inden for 14 dage. Fortrydelsesretten er gyldig, så længe du inden for 14 dage meddeler os, at du har fortrudt dit køb.

Kontakt kundeservice hvis du ønsker at bytte en vare. I så fald hjælper vi dig med at returnere den og giver dig pengene tilbage, så du kan lægge en ny bestilling.

365 dages åbent køb – ved ubrudt emballage

Som kunde hos Jollyroom.dk har du altid 365 dages åbent køb. Det vil sige, at du har ret til at returnere en vare i hele 365 dage fra og med dagen, du bestilte den, så længe varen ikke er skadet og befinder sig i uåbnet originalemballage. Produkter uden emballage kan ligeledes returneres inden for 365 dage, såfremt samtlige mærker, klistermærker, etikker m.m. er intakte og stadig sidder fast på produktet. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den, og må ikke være brugt.

Sådan returnerer du en vare

1. Kontakt vores kundeservice via vores kontaktformular, e-mail eller telefon og forklar, at du vil returnere varen. Når vi har fået alle de nødvendige oplysninger, sender vi dig en forudbetalt returseddel, som skal bruges, når du returnerer varen.

2. Sørg for at pakke varen godt ind i den oprindelige emballage og en beskyttende transportindpakning, på samme måde som du modtog den.

3. Returnér varen til Jollyroom ved hjælp af retursedlen, som Jollyrooms kundeservice har sendt dig efter trin 1.

Når du benytter din returret, er du som kunde ansvarlig for returfragten. Returfragten er gratis, når du returnerer tøj og sko. Det koster 79 kroner at returnere øvrige produkter. Fragtomkostninger trækkes automatisk fra returbeløbet, du udbetales.

Vi tager hånd om tilbagebetalingen så hurtigt som muligt, senest 14 dage efter vi har modtaget og registreret varen, du returnerede, på vores lager. Hvis du har benyttet dig af Klarna som betalingsmetode og endnu ikke har betalt for bestillingen, er det vigtigt, at du gennemfører betalingen, selvom du har tænkt dig at returnere varen. Du betaler via www.klarna.dk eller ved at ringe til Klarna på telefon 69918881.

Vi anbefaler, at du altid kontakter os, inden en vare sendes retur, uanset hvad der er årsag til, at du vil returnere den.

Reklamation

Jollyroom sælger alle produkter med 1 års garanti og 2 års reklamationsret i henhold til dansk lovgivning.

Produktgarantien dækker kun fabrikationsfejl, som eksisterede, da du modtog produktet. Fabrikationsfejl skal fremvises for og konstateres af Jollyroom, hvorefter du som kunde, vil blive tilbudt gratis reparation eller et nyt produkt. Produktgarantien gælder ikke, hvis vi ikke kan finde produktets fejl, eller hvis du selv har forårsaget skaden.

Hvis du vil foretage en reklamation af din vare, skal Jollyrooms kundeservice kontaktes. Vi vil bede dig om at sende os en beskrivelse af produktets fejl/defekt, samt tydeligt billedbevis, via e-mail og hjælpe dig videre i processen. En eventuel tilbagebetaling vil ske hurtigst muligt, når vi har modtaget og registreret den defekte vare på vores lager.

Prisgaranti

For at sikre, at du altid får din vare til markedets bedste pris, tilbyder Jollyroom prisgaranti på samtlige produkter i vores sortiment. Det betyder, at vi gerne matcher prisen, hvis du finder varen til en billigere pris hos en af vores konkurrenter. Du kan påberåbe dig prisgaranti både før og efter du har lagt din bestilling, dog senest 7 dage efter, du har afgivet ordren på Jollyroom.dk.

Sådan undersøger du, om du kan få prisgaranti:

  • Tjek at produktet er af samme mærke, type og årsmodel, og har de samme specifikationer i begge butikker.
  • Tjek at produktet er på lager i butikken, som du sammenligner Jollyroom.dk med. Produktet skal desuden være nyt og må ikke være brugt, heller ikke som udstillingsmodel eller lignende.
  • Tjek at prisen inkl. fragtomkostninger og eventuelle øvrige afgifter totalt set er lavere hos konkurrenten.

Øvrige krav til prisgaranti:

  • Butikken du sammenligner Jollyroom.dk med, skal være en registreret forhandler hos den danske importør/producent af produktet.
  • Butikken du sammenligner Jollyroom.dk med, skal være et danskregistreret selskab med et dansk telefonnummer og normale åbningstider. Prisen en privatperson tilbyder, omfattes ikke af vores prisgaranti.
  • Prisgarantien gælder ikke ved konkurssalg eller lukning, da du i disse tilfælde hverken tilbydes garanti eller reklamationsret efter dit køb.
  • Butikken skal være i stand til at levere produktet omgående, når Jollyroom kontrollerer informationen.
  • Det må ikke være et krav om, at du agerer på Facebook eller lignende fora, eller bliver medlem af en klub/gruppe, for at få den billigere pris hos konkurrenten. Personlige rabatter tæller ikke i prissammenligningen.
  • Af hensyn til administrationsomkostninger betaler Jollyroom ikke for prisforskelle på under 50 kroner.

Sådan får du prisgaranti, hvis varen og prisen lever op til ovenstående kriterier:

  • Kontakt vores kundeservice via kontaktformularen og vedhæft et link til butikken, hvor du har fundet varen til en billigere pris. Linket bør pege direkte til produktet. Vedlæg en beregning der viser, at den samlede pris, inkl. fragtomkostninger m.m., er lavere hos konkurrenten.
  • Sammenligner du prisen med en fysisk butik, der ikke sælger produktet online, skal du dokumentere prisforskellen ved at fremvise en kopi af annoncen eller lignende materiale, hvor prisen er synlig. Vi behøver desuden butikkens kontaktinformation for at bekræfte dine oplysninger.

Øvrige betingelser for prisgarantien:

Jollyroom tilbagebetaler hele forskellen, forudsat at vi kan bekræfte, at dine oplysninger lever op til kravene herover. Når vi har modtaget og godkendt informationen, tilbagebetaler vi prisforskellen inden for 14 dage.

Hvis du påberåber dig prisgaranti, inden du foretager dit køb, giver vi dig en rabatkode, der tilsvarer prisforskellen, hvis vi kan bekræfte, at dine oplysninger lever op til kravene beskrevet herover. Rabatkoden skal bruges til din bestilling af det aktuelle produkt.

Prisgarantien er kun gyldig ved køb af produkter til privat brug, ikke til videresalg. Jollyroom forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til ét eksemplar af hvert produkt per kunde.

Prisgarantien gælder ikke, hvis prisen ændres på Jollyroom.dk. Den er kun til for sammenligning af priser hos konkurrenter.

Garanti i forbindelse med fødsel og graviditet

Jollyroom tilbyder udvidet fortrydelsesret på alle produkter i forbindelse med fødsel og graviditet. Denne fortrydelsesret gælder op til 4 uger efter barnets fødselsdato og giver dig mulighed for at returnere produkterne, du har købt, hvis det ulykkelige skulle ske, at graviditeten eller fødslen ikke forløber som forventet. Ved brug af denne fortrydelsesret, skal produkterne være ubrugte. Du skal desuden kunne fremvise en lægeerklæring. Produkterne skal returneres i originalemballage. 

Force Majeure

I tilfælde af uforudsigelige hændelser, såsom krig, naturkatastrofer, konflikter på arbejdsmarkedet, udeblevne leverancer fra underleverandører, fordyrende omstændigheder m.m., som er udenfor vores kontrol, fritages Jollyroom for ansvar i henhold til force majeure. Dette indebærer, at Jollyroom ikke er forpligtet til at leve op til disse købsvilkår.

Klager og tvister                        

Ønsker du at klage over Jollyrooms tjenester eller produkter, bør du kontakte kundeservice via vores kontaktformular, e-mail eller telefon 88448888. Hvis vi mod forventning ikke kan blive enige om en tilfredsstillende løsning, har du mulighed for at klage til Forbrugerklagenævnet. Dansk lov gælder for disse betingelser. Ved en eventuel tvist følger Jollyroom Forbrugerklagenævnets afgørelser.

Kontakt

Jollyroom AB
Tagenevägen 58
SE-425 37 Hisings Kärra
Sverige

Kundeservice

Telefon: +45 88 44 88 88
E-post: kundeservice@jollyroom.dk
Kontaktformular

 

Kontakt os

Man – fre kl. 10:00 – 17:00
Tlf: 88 44 88 88
Send os en mail:
Klik her for at komme til kontaktformularen.

 

 

 

Produktet er lagt i indkøbskurven
Produkterne befinder sig nu i indkøbskurven