Kundeservice

Handelsbetingelser

Følgende handelsbetingelser gør sig gældende ved salg af børneprodukter og babyudstyr samt andet udstyr (herefter refereret til som ”produkter”) fra Jollyroom AB, organisationsnummer 556815-7159 (herefter refereret til som ”Jollyroom” eller ”vi”), hvis ingen anden skriftlig aftale er indgået mellem kunden (herefter refereret til som ”kunden” eller ”du”) og Jollyroom. Ved salg til forbrugere følger Jollyroom den ufravigelige lovgivning på området. Jollyrooms netbutik (www.jollyroom.dk) vil i det nedenstående blive refereret til som ”jollyroom.dk”.

1. Generelt

Jollyroom.dk sælger børneprodukter og babyudstyr via internettet til privatpersoner i Danmark. For at handle hos os skal du være fyldt 18 år og have et gyldigt ID-bevis, som kan bruges til afhentning af pakkepost. Hvis du er under 18 år, skal vi have samtykke fra din værge. Vores produkter kan bruges i Danmark og kommer altid med en fysisk eller digital, dansk brugsvejledning, hvis det er relevant for produkttypen. Denne brugsvejledning vil du modtage i forbindelse med et køb.

2. Bestilling

Din bestilling lægges via vores hjemmeside, www.jollyroom.dk. Læs gerne vores guide, Handel og Betaling. Hvis du har spørgsmål til, hvordan du bestiller, er du altid velkommen til at ringe til vores kundeservice på telefon 88 44 88 88 eller tage kontakt via vores kundeserviceportal. En gennemført bestilling indebærer, at du godkender disse handelsbetingelser og accepterer, at vi registrerer dine oplysninger i vores kunderegister. Købsaftalen træder i kraft, når kunden modtager sin leveringsbekræftelse. Ordrebekræftelsen er en bekræftelse på, at varer er blevet reserverede, med information om at købsaftalen bekræftes, når kunden modtager sin leveringsbekræftelse. I tilfælde af fejlagtige oplysninger, fx gældende pris, lagerbeholdning, leveringstid, produktinformation m.m., forbeholder vi os retten til at ændre eller annullere ordren, efter du har lagt din bestilling. Skulle det mod forventning blive aktuelt, vil du altid modtage information om dette på e-mail. Hvis du ikke er tilfreds med en eventuel ændring i din ordre, har du mulighed for at annullere den uden omkostninger.

Du kan kun bruge én rabatkode per bestilling. Derved er det ikke muligt at kombinere flere rabatkoder til samme køb.

Vær venligst opmærksom på, at Jollyroom ikke leverer til Grønland og Færøerne.

3. Bestilling til virksomhed/børnehave/skole

Vi sælger udelukkende til privatpersoner. Du kan handle som virksomhed, børnehave eller skole ved at bestille fra Jollyroom som privatperson og derefter fakturere virksomheden, børnehaven eller skolen. Kontrollér venligst med din virksomhed, børnehave eller skole, om dette er en mulighed, inden du lægger din bestilling hos Jollyroom. Det er ikke muligt for os at ændre fakturaoplysningerne bagefter eller udfærdige fakturaer med virksomhedsnavne. 

4. Betaling

Betalingsmetode:

I samarbejde med Avarda tilbyder vi betaling med Avarda Checkout. Køb betales med betalingskort eller MobilePay. Du bestemmer selv, hvilken betalingsmåde du vil bruge ved kassen, inden du bekræfter købet. 

Kortbetaling:

Vi bruger 3D Secure, som er en global sikkerhedsstandard udviklet af Visa og Mastercard til internetbetaling. Overførslen er krypteret, hvilket betyder, at ingen uautoriseret person kan få adgang til dine kortoplysninger. Pengene trækkes fra dit kort, når du accepterer ordren. Betaling sker via Nets betalingsudveksling. Al kommunikation mellem butikken og din bank håndteres af Nets og krypteres via SSL (Secure Sockets Layer). Vi har således aldrig adgang til kortoplysningerne og kan derfor ikke registrere eller gemme dine kortoplysninger. Når du betaler med kort, skal du udfylde dit kortnummer, kortets gyldighedsperiode og CVC / CVV-kode. Vi accepterer betaling med VISA og MasterCard, der er udstedt i Danmark og resten af ​​Norden. 

MobilePay:

Ved valg af betalingsmetoden MobilePay ved kassen, betales der direkte via MobilePay. Når den indgående betaling er bogført, vil leveringen blive sendt til dig. 

5. Persondatapolitik

Det er muligt, at vi behandler dine personlige data, ved din brug af jollyroom.dk. Information om, hvordan vi behandler dine personlige data, finder du i vores Persondatapolitik

6. Immaterielle rettigheder

Alt indhold på jollyroom.dk, såsom tekst, grafik, logoer, billeder, lydklip, digitale downloads og anden software, samt alle immaterielle rettigheder relaterede hertil (såsom ophavsretter, designrettigheder, mønsterrettigheder og varemærker), tilhører Jollyroom eller Jollyrooms leverandører og er beskyttet af dansk og international lov. Du erhverver ingen ejendomsret til sådant indhold eller sådanne immaterielle rettigheder ved din brug af jollyroom.dk eller via køb af produkter fra Jollyroom.

Når du bruger hashtagget #yesjollyroom på sociale medier, godkender du følgende:

Du giver Jollyroom en ikke-eksklusiv, royaltyfri, global licens til at bruge dit brugernavn og eventuelle billeder og/eller bevægeligt materiale til markedsføring på websteder, i e-mails, på sociale medier – Jollyrooms kanaler og betalte sociale medier samt andre markedsføringskanaler, som Jollyroom eller vores samarbejdspartnere bruger. Jollyroom kan bruge, reproducere, distribuere, kombinere med andet materiale, ændre og/eller redigere dit indhold efter eget ønske.

Du bekræfter og garanterer hermed, (I) at du ejer alle rettigheder i og til dit indhold, (II) du har tilladelse fra alle personer, som findes i dit indhold, til at videregive rettighederne, (III) du er 18 år eller ældre, og (IV) Jollyrooms brug af dit indhold bryder ikke mod nogen tredjeparts rettigheder eller mod nogen lov. Du fritager hermed Jollyroom fra alle krav på erstatning vedrørende brug af dit indhold, og eventuelle immaterielle rettigheder til det, i forbindelse med den herover beskrevne brug. Du fritager hermed Jollyroom fra, og giver tilladelse til at fraskrive Jollyroom fra, alle krav og alt ansvar af alle slags i forbindelse med den herover beskrevne brug.

Hvis du vil tage indhold væk, beder vi dig kontakte vores kundeservice.

7. Fragt og levering

Hos Jollyroom får du fri fragt på bestillinger på over 495 kr. – forudsat, at varerne sendes som varebrev eller postpakke til nærmeste posthus/postkontor med Postnord.

Når varen har forladt vores lager, overgår ansvaret for leveringstid til fragtfirmaet. Jollyroom kan ikke give leveringsgaranti for varer, der ikke var på lager, da bestillingen blev lagt, eller som har forladt vores lager. Dette indebærer, at den totale leveringstid kan blive længere end normalt, hvis fragtselskabet er skyld i forsinkelsen.

Jollyroom har flere lagerbygninger, som vi sender pakker fra. Det kan betyde, at din ordre bliver delt op i flere pakker, der bliver sendt fra forskellige lagre, hvis ikke alle produkterne ligger på samme lager. Vi forsøger altid at sende pakkerne, så de ankommer på nogenlunde samme tidspunkt.

Når vi sender din ordre afsted, sender vi dig også en leveringsbekræftelse med et pakkenummer eller et sporingslink til din e-mailadresse. Hvis din ordre er blevet delt op i flere pakker, vil du også modtage flere leveringsbekræftelser. Brug pakkenummeret eller sporingslinket til at spore din levering.

7.1 Leveringstid

Leveringstiden er afhængig af varerne i din indkøbskurv, dit postnummer, og hvilken fragtmetode du har valgt. I kassen finder du en estimeret leveringstid for dine varer. Denne information kan du også finde i din ordrebekræftelse, når dit køb er gennemført. 

7.2 Leveringsmetode

Din bestilling leveres af PostNord eller Budbee via de alternativer du ser herunder.
Vær venligst opmærksom på, at Jollyroom ikke leverer til Orø, Grønland og Færøerne.

Postpakke
Afhentning— Postnord (59 kr.)
Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 59 kr. Pakken leveres til nærmeste PostNord-posthus/postkontor/pakkeboks. Husk at medbringe gyldig legitimation.

Hvis du handler for mere end 495 kr., tilbyder vi fri fragt til nærmeste PostNord- posthus/postkontor/pakkeboks.

Levering til døren
Levering til døren — Postnord (79 kr.)
Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 79 kr., uanset hvilket beløb du handler for. Din pakke leveres til døren, og levering sker på hverdage mellem kl. 08:00 og 16:00, hvis du er hjemme til at underskrive for modtagelsen af pakken. Er du ikke hjemme, vil pakken tages med til et udleveringssted, og du vil få besked herom. Du kan følge med i, hvor din pakke befinder sig på PostNords Track & Trace.

Levering til døren — Budbee (79 kr.)
Din pakke leveres til døren. Brug sporingslinket, der sendes vis e-mail eller SMS til at følge din forsendelse. Levering sker på hverdage mellem kl. 17-22. Budbee kan kun vælges i visse områder. Du kan se i kassen, om Budbee leverer i dit område. Hvis du ikke er hjemme, kan du vælge at lade Budbee stille din pakke uden for din dør.

Levering til døren. Tungt gods — Postnord (139 kr.)
Hvis pakken vejer 20-35 kg, vil den blive leveret til din husgrund, hvis du bor i hus, og til din portdør, hvis du bor i lejlighed. Du skal sørge for at være til stede ved levering, da der skal kvitteres for modtagelsen af pakken.
PostNord kontakter dig vedrørende leveringen. De fleste steder kan du vælge mellem dag- eller aftenlevering, men nogle steder findes kun et alternativ tilgængeligt.  
Book leveringsdag samt tid til levering af din pakke med PostNord via PostNords app eller via telefon på 70 70 70 30

Øvrigt gods eller pallelevering
Større forsendelser og paller, levering til din adresse — Postnord (fra 399 kr.)
Levering sker til din husgrund, hvis du bor i hus og til din portdør, hvis du bor i lejlighed. Ordrer med en vægt, der overstiger 35 kg , eller der har en omkreds, der er større end 300 cm, kan ikke afhentes på posthus/postkontor/pakkeshop eller sendes med normal hjemmelevering, da de håndteres som gods eller pallelevering. Disse ordrer leveres til din adresse til en fragtpris. Fragtprisen er afhængig af hvilken zone du bor i. Tabellen herunder viser prisen på levering til de forskellige zoner.
Postnord vil kontakte dig vedrørende leveringen. Hvis du har spørgsmål til Postnord, kan du kontakte Postnord via deres kundeservice på deres hjemmeside www.postnord.dk.

Zone Postnummer Pris under 500 kg Pris over 500 kg
1
0001 - 7399*
399 599
2
7400 - 9999
599 799

*Vi tilbyder desværre ikke levering til 2412, 4305 samt 3900-3999.

Ekspreshåndtering
Afhentning— Postnord (99 kr.)
Ekspreshåndtering indebærer, at vi er ekstra hurtige på lageret, når vi håndterer og sender din ordre afsted. Bestil inden kl. 13 på en hverdag og få leveringen inden for ca. 2 hverdage.

Levering direkte fra leverandør

Nogle af vores produkter sendes direkte fra leverandørens lager i stedet for vores eget. Når du køber et produkt, der sendes fra leverandørens lager, får du en bestillingsbekræftelse fra Jollyroom og en leveringsbekræftelse med et sporingslink fra leverandøren. Hvis du vil returnere eller reklamere et produkt, der blev sendt fra leverandørens lager, skal du kontakte leverandøren for yderligere hjælp.

Varer, der sendes direkte fra vores leverandørers lagre, bliver fragtet af DPD. DPD fragter varerne til den danske grænse og overlader derefter ansvaret til PostNord, som sørger for den videre fragt hjem til dig. Vi stræber altid efter at sikre en problemfri og effektiv levering til dig.
 

7.3 Transportansvar

Hvis din vare skades eller forsvinder under transport hjem til dig, bærer Jollyroom ansvaret. Jollyroom er dog ikke ansvarlig for varer, der leveres med Budbee Home eller pakker, der afsendes uden kvittering, da du har valgt dette for din levering.

Sender du en vare retur til Jollyroom, er du ansvarlig for, at den returneres korrekt i henhold til vores returvilkår, og du er ansvarlig for produktet (inkl. skader på produktet), frem til at du har afleveret produktet til transportøren, der skal returnere produktet til os.

7.4 Transportskader

Hvis du, mod forventning, modtager en vare, som er beskadiget eller på anden vis i uacceptabel stand, bedes du omgående kontakte Jollyrooms kundeservice. Vi hjælper dig hurtigst muligt og sørger for, at du undgår yderligere omkostninger. Da vi er nødt til at anmelde eventuelle skader til vores transportfirma inden for 1-3 dage, beder vi dig at kontakte os hurtigst muligt for at forenkle processen. Ovenstående gælder både i tilfælde af synlige og skjulte transportskader, derfor er det vigtigt, at du åbner din pakke og kontrollerer, at din vare er fejlfri og uskadt, så snart du modtager din pakke.

Hvis din vare er synligt skadet, bør du, hvis muligt, anmelde skaden på afhentningspladsen eller til chaufføren med det samme. Husk at gemme al emballage, så reklamationen kan gennemføres korrekt.

Hvis du har modtaget en pakke, som du ikke har bestilt eller med forkert vare, bedes du hurtigt muligt kontakte kundeservice. Hvis en vare er fejlekspederet, skadet eller forkert, påtager vi os ansvaret for at afhjælpe dette uden bekostning.

7.5 Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at debitere vores kunder for de omkostninger (returfragt, ekspeditionsomkostninger m.m.) der opstår ved håndteringen af en uafhentet pakke. Gebyret for dette er 349 kr., og det vil blive debiteret, hvis pakken ikke afhentes indenfor 7 dage, eller hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, men ikke har kontaktet os angående dette.
Det er derfor vigtigt, at du altid henter din pakke, selv hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere den til Jollyroom. En bestilling, som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret. Hvis du fortryder et køb og vil returnere pakken, skal du først kontakte kundeservice, som hjælper dig med returen.

7.6 Leveringsforsinkelser

Hvis din bestilling er forsinket, har du ret til at ophæve købet uden ekstra omkostninger. 

8. Fortrydelsesret, returret og produktgaranti

8.1 Fortrydelsesret

Når du handler hos Jollyroom har du altid 14 dages fortrydelsesret i henhold til Forbrugeraftaleloven. Din fortrydelsesfrist starter først, når du, eller den person du har udset, har modtaget pakken.

Fortrydelsesretten gælder ikke varer, der er lavet særligt efter dine ønsker, som på anden måde er tilpasset/ændret efter dine ønsker, eller varer, der af hygiejneårsager ikke kan returneres, efter at emballagen er brudt. Læs mere her. Hvis en vare er plomberet eller forseglet på anden måde, må du ikke bryde forseglingen, hvis du vil gøre brug af din fortrydelsesret.

Hvis du vil udøve din fortrydelsesret, skal du følge instruktionerne, som du finder her

Hvis du gør brug af din fortrydelsesret, skal du betale returfragten. Varen skal sendes retur indenfor 14 dage, beregnet fra den dato Jollyroom modtog beskeden om, at du fortryder købet. Varen skal sendes omhyggeligt emballeret og i god stand. Hvis varen modtages i forringet stand, forbeholder vi os retten til at fratrække et beløb svarende til værditabet. Du kan læse mere om produkter i forringet stand her

Hygiejneprodukter
Fortrydelsesretten omfatter ikke produkter, der ikke kan sælges igen af sundheds- eller hygiejnemæssige hensyn. Dette gælder for eksempel brystpumper, maskiner til modermælkserstatning, kosmetiske produkter, undertøj, badetøj m.m., samt produkter med begrænset holdbarhed eller ferskvareklassificering. En amme-bh kan undtages fra reglen, hvis man har prøvet den med ammeindlæg.

Produkter i forringet stand
Hvis varen returneres i forringet stand eller har været brugt, så det ikke kan sælges for originalbeløbet, forbeholder vi os retten til at fratrække et beløb svarende til værditabet. Dette værditab bliver vurderet fra sag til sag. Hvis varen ikke kan returneres i samme stand, skal du omgående kontakte vores kundeservice, som kan vurdere, om vi kan tage varen retur.

8.2 365 dages returret

Når du handler hos Jollyroom, har du ret til at returnere uåbnede varer inden for 365 dage og få varernes pris tilbagebetalt.

Du har altså ret til at returnere varer frem til 365 dage efter dit køb, så længe varen ikke er beskadiget og ligger i en uåbnet originalemballage. Produkter uden emballage kan ligeledes returneres inden for 365 dage, hvis samtlige mærker, klistermærker, etikker m.m. er intakte og stadig sidder fast på produktet. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den, og må ikke være brugt.

Du er skyldig at betale returfragten, hvis du vil gøre brug af din returret.

8.3 Sådan returnerer du en vare

Herunder finder du instruktioner til, hvordan du returnerer en vare, hvis du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret.

Bemærk, at har du en eller flere varer fra forskellige ordrer, som du ønsker at returnere, skal du adskille disse fra hinanden, og ordrerne skal håndteres hver for sig.

Budbee

  1. Pak varen, som du ønsker at returnere, ned i sin originale emballage og sørg for, at den er grundigt forseglet.
  2. Kontakt vores kundeservice, som sender en returlabel til dig.
  3. Aflevér pakken til dit nærmeste PostNord-udleveringssted (OBS: Pakken returneres med PostNord også selvom du fik den leveret med Budbee) og husk at gemme kvitteringen, du modtager ved levering, indtil du kan se, at returen i sin helhed er færdigbehandlet.
  4. Tilbagebetalingen for din returforsendelse er færdigbehandlet senest 14 dage efter, vi har modtaget din pakke.

Postnord

  1. Pak varen, som du ønsker at returnere, ned i sin originale emballage og sørg for, at den er grundigt forseglet.
  2. Sæt den medfølgende returlabel ovenpå den gamle. Har du ikke modtaget en returlabel med pakken, bedes du kontakte vores kundeservice som så sender en til dig.
  3. Aflevér pakken til dit nærmeste PostNord-udleveringssted og husk at gemme kvitteringen, du modtager ved levering, indtil du kan se, at returen i sin helhed er færdigbehandlet. Ved større forsendelser, som ikke er afhentet på posthus/i pakkeshop, bedes du kontakte vores kundeservice, som hjælper til med at bestille afhentning.
  4. Tilbagebetalingen for din returforsendelse er færdigbehandlet senest 14 dage efter, vi har modtaget din pakke.

PostNord – Returnér tungt gods – Pakker, der vejer 20-35 kg

  1. Pak varen, som du ønsker at returnere, ned i sin originale emballage, og sørg for at den er grundigt forseglet. Hvis du ikke har den originale emballage, kan du kontakte kundeservice for at få tilsendt de nødvendige etiketter, der viser, at dette er tungt gods.
  2. Sæt den medfølgende returlabel ovenpå den gamle. Har du ikke modtaget en returlabel med pakken, bedes du kontakte vores kundeservice, som så sender en til dig. Sørg for at pakken har tungt gods-etiketter på tre af pakkens sider, inden du kontakter PostNord vedrørende afhentning af pakken.
  3. Book afhentning af pakken i PostNord-appen eller via PostNords hjemmeside. Bed om en afhentningskvittering og gem den som bevis for din retur.
  4. Du får pengene tilbage indenfor 14 dage, efter vi har modtaget pakken.

8.4 Returafgift

Herunder kan du se priserne på returforsendelse ved fortrydelsesret eller returret:

  • Tøj og sko – 49 kr.
  • Øvrige små og mellemstore pakker (med en vægt under 20 kg) – 99 kr.
  • Store pakker og tungt godt (med en vægt over 20 kg) – 249 kr.
  • Øvrigt gods eller pallelevering (varer, der håndteres som stort gods eller leveres på palle) – 399 kr.

Hvis du vil returnere flere slags produkter, fx tøj og en trampolin (stor pakke med vægt over 20 kg), så er det altid den dyreste returafgift, der bliver debiteret.

Ønsker du at fortryde dit køb, skal du kontakte kundeservice indenfor 14 dage, efter du har modtaget din forsendelse, og meddele os dette.

Returfragt tilbageholdes altid ved returforsendelser og fratrækkes automatisk beløbet, som du skal have tilbagebetalt, også selvom du fortryder din ordre.

Er det hele købet, som du fortryder, og har du ved ordreafgivelsen valgt den billigste leveringsmetode, skal du have tilbagebetalt denne omkostning. Vi beder dig da kontakte Kundeservice for at sikre, at du får den totale ordres værdi tilbagebetalt minus returfragten, som tilbageholdes i tilbagebetalingen, og sker dette ikke indenfor de 14 dage, vil fragtomkostningen, du har betalt ved ordreafgivelsen, ikke blive tilbagebetalt.

Som kunde, er det dig, der bærer ansvaret for, at dine returvarer afleveres til den valgte transportør på den korrekte måde.

Det er meget vigtigt, at du gemmer kvitteringen, som du skal bede om at få ved indlevering af din returforsendelse, samt at du noterer pakkens kollinummer, hvis denne kvittering skulle bortkomme.

Hvis du handlede inden d. 21 december 2022 og har en ubetalt faktura via Klarna, er det vigtigt, at du sørger for at ændre forfaldsdato på denne. Dette kan ske ved, at du ringer til Klarna på 69 91 88 81, eller at du logger ind på deres side www.klarna.com/dk.

Ønsker du at afvise din forsendelse på posthuset, skal du altid kontakte Kundeservice først, da du ellers vil blive debiteret en afgift for uafhentet pakke.

Skulle en vare/forsendelse være skadet, skal denne ikke returneres uden, at du først har haft kontakt med kundeservice, og at du aktivt har modtaget instruktion om at netop gøre dette. Derfor bedes du kontakte kundeservice, hvis du beklageligvis har modtaget et skadet produkt/en skadet forsendelse.

Mangler du en returseddel, eller har du øvrige spørgsmål, kan du altid kontakte os via vores kundeserviceportal.

8.5 Sådan bytter du en vare

Hvis du vil bytte et produkt til fx en anden størrelse, farve eller model, skal du sende det retur. Du får dine penge tilbage ekskl. returfragten. Se de gældende returpriser og returvilkår herover. Du skal selv lave en ny bestilling på det produkt, du ønsker at bytte til.

Hvis du ved købet brugte en rabatkode, mængderabat eller lignende, skal du kontakte kundeservice for at få erstatning.

9. Reklamation

Når du handler hos Jollyroom, får du 1 års garanti på alle produkter, og du har 2 års reklamationsret i henhold til Købeloven.

Produktgarantien dækker kun fabrikationsfejl, som eksisterede, da du modtog produktet. Fabrikationsfejl skal fremvises for og bekræftes af Jollyroom. Afhængigt af situationen kan du blive tilbudt en gratis reparation, et nyt produkt eller et nedslag i originalprisen. Produktgarantien gælder ikke, hvis vi ikke kan finde produktets fejl, eller hvis du selv har forårsaget fejlen/skaden.

Hvis du vil foretage en reklamation af din vare, skal du kontakte vores kundeservice via kundeserviceportalen. Vi vil bede dig om at sende os en beskrivelse af produktets fejl og tydeligt billedbevis, så kan vi hjælpe dig videre i processen. Eventuel tilbagebetaling vil ske hurtigst muligt efter, at vi har modtaget og registreret den fejlagtige vare på vores lager.

Jollyroom betaler returfragten, hvis du gør brug af produktgarantien eller reklamationsretten.

9.1 Demoeksemplarer & Andensortering

Ved køb af demoeksemplarer eller andensorteringsprodukter kan visse skønhedsfejl kan forekomme. Eksempler på ydre fejl vises på produktbillederne. Reklamationsretten gælder derfor ikke på ydre fejl som fx ridser eller falmning. Derimod gælder reklamationsretten, hvis der opdages  produktionsfejl eller mekaiske fejl, der ikke er informeret om ved købet.

365 dages returret gælder IKKE på disse produkter, men 14 dages fortrydelsesret gælder altid. Demoeksemplarer eller andensorteringsprodukter sendes IKKE i originalemballage.

10. Rabatkoder

10.1 Rabatkoder

Hvis du vil bruge en rabat- eller kompensationskode ved betalingen, skal du gøre følgende:

  1. Læg dine produkter i indkøbskurven og gå til kassen.
  2. Under produkterne i kassen, klikker du på ” Klik her for at tilføje rabatkode”. 
  3. Skriv rabatkoden og klik ”ANVEND”.
  4. Der vil nu stå ”Din rabatkode er registreret”, og rabatbeløbet trækkes fra de pågældende produkter.

OBS! Hvis koden ikke fungerer, så kontrollér om du har stavet rigtigt og brugt store og små bogstaver korrekt.

Rabat-, kompensations- og erstatningskoder fra kundeservice gælder kun ved ét køb. For at koden skal være gyldig, skal den angives i kassen, inden du betaler, og kan ikke registreres efter betalingen.

Det er kun muligt at bruge én kode pr. køb, da koder ikke kan kombineres med andre koder, uanset om det er rabat-, kompensations- eller erstatningskoder. Varernes totale værdi skal være højere end kodens værdi, for at købet skal kunne gennemføres.

Hver rabatkode er gyldig i en tidsbegrænset periode, og det er ikke muligt at forlænge denne periode eller at bruge en rabatkode, efter denne periode er udløbet.

Hvis du returnerer et produkt, hvor du har brugt en kode fra kundeservice til købet, skal du kontakte os for at få en ny erstatningskode. Kodens værdi kan ikke tilbagebetales kontant. Ved produkter købt med kode, erstattes koden ikke ved retur, men du tilbagebetales det, du har betalt ved købstilfældet. Ved bytte af et produkt mod et andet fra samme rabattema, skal du kontakte kundeservice.

10.2 Mængderabat

Når du benytter dig af en mængderabat, fx 3 for 2, får du værdien af den billigste vare fratrukket i kassen. Denne værdi trækkes fra den samlede pris på de varer, der er en del af mængderabatten.

Hvis du vil returnere et produkt, som du har købt med mængderabat, ophører rabatvilkårene. Tilbagebetalingen for det returnerede produkt er produktets rabatpris – det vil sige, originalprisen minus en tredjedel af prisen på det billigste produkt i din ordre. Udregningen af produktets rabatpris står på din faktura.

For eksempel: Hvis du har købt et produkt til 100 kr., et produkt til 80 kr. og et produkt til 60 kr., får du henholdsvis 80, 60 og 40 kr. retur afhængigt af, hvilket produkt, du vil returnere.

Hvis du ønsker at bytte størrelsen på et af dine produkter, bedes du returnere produktet til Jollyroom. Skulle der være tale om en prisforskel beder vi dig kontakte vores kundeservice via kundeserviceportalen, og du bedes henvise til din tidligere order, og vi skal hjælpe dig med dette.

11. Prisgaranti

Vi har prisgaranti, så du kan få råd til mere sjov og ballade med familien. Vi arbejder aktivt for, at du altid kan handle til lave priser, når du handler hos os. Hvis du finder produktet til en billigere pris, matcher vi prisen – uanset om det er i en anden butik eller hos os selv! Læs mere, om hvordan du får prisgaranti nedenfor.

11.1 Prisgaranti mod konkurrenter

  • Prisgarantien gælder på produkter i alle fysiske og online butikker registreret i Danmark.
  • Du kan ansøge om prisgaranti inden, du bestiller produkterne eller inden for 7 dage, efter du lagde din bestilling.
  • Prisen på det produkt, du sammenligner med, skal være gyldig på den dag, du ansøger om prisgaranti, eller inden for 7 dage, efter du lagde din bestilling.
  • Nogle produkter og varemærker sælges eksklusivt hos os – se næste punkt for prisgaranti på vores egen hjemmeside.

11.2 Prisgaranti mod jollyroom.dk

  • Du får også glæde af prisgarantien på Jollyrooms egen hjemmeside, og vi betaler med glæde prisforskellen, hvis prisen har ændret sig efter dit køb.
  • Hvis du ser, at prisen har ændret sig, efter du har lagt din bestilling, kan du inden for 7 dage, efter du lagde din bestilling, gøre brug af prisgarantien. Du kan også gøre brug af prisgarantien, allerede inden du har lagt din bestilling, hvis du finder samme produkt til en lavere pris hos en konkurrent.
  • Prisgarantien mod os selv er gyldig, når prisen på dit produkt bliver lavere på vores hjemmeside inden for 7 dage efter, du lagde din bestilling.

11.3 Krav til prisgarantien

Inden du ansøger om prisgaranti, beder vi dig kontrollere, at produktet, prisen og virksomheden lever op til alle nedenstående krav.

  • Prisen, inklusive fragt, afgifter og lignende, skal totalt være lavere i butikken, du sammenligner Jollyroom med.
  • Produktet skal være præcis det samme (mærke, type, farve, årsmodel, specifikationer osv.) som produktet, du sammenligner med.
  • Produktet skal være på lager i den butik, du sammenligner med, og butikken skal være i stand til at levere produktet omgående, når Jollyroom kontrollerer informationen.
  • Produktet skal være nyt og må ikke være brugt, såsom udstillingsmodel eller lignende.
  • Prisgarantien gælder ikke ved konkurssalg, lukning eller andre tilfælde, hvor du ikke tilbydes garanti eller reklamationsret efter dit køb.
  • Prisgarantien gælder ikke for personlige rabatter, som man for eksempel får ved at være medlem af en klub, gruppe eller agere på en særlig måde på Facebook eller andre medier.
  • Prisgarantien er kun gyldig ved køb af produkter til privat brug, altså ikke til videresalg. Jollyroom forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til ét eksemplar af hvert produkt per kunde.

11.4 Sådan får du prisgaranti

Kontakt vores kundeservice via kundeserviceportalen, så vi kan behandle din forespørgsel om prisgaranti. Inden du sender beskeden, beder vi dig kontrollere en ekstra gang, at samtlige krav er opfyldt og vedhæfte nedenstående dokumentation.

Dokumentation fra online butik (gælder også jollyroom.dk)

  • Skærmprint, der viser dato, produkt og pris.
  • Direkte link til produktet fra butikken, hvor du har fundet varen til en billigere pris.
  • Udregning af den totale pris, der viser, at prisen inkl. fragt, afgifter m.m. totalt set er lavere.

Dokumentation fra fysisk butik

  • Kopi fra annonce, magasin eller lignende materiale, der viser produktet, prisen og tilbuddets gyldighed.
  • Butikkens kontaktinformation, så vi kan bekræfte dine oplysninger.

Vi tilbagebetaler prisforskellen til din konto inden for 14 dage efter, vi har modtaget og godkendt prisgarantisdokumentationen.

12. Garanti i forbindelse med fødsel og graviditet

Jollyroom tilbyder udvidet fortrydelsesret på alle produkter i forbindelse med fødsel og graviditet. Denne fortrydelsesret gælder op til 4 uger efter barnets fødselsdato og giver dig mulighed for at returnere produkterne, du har købt, hvis det ulykkelige skulle ske, at graviditeten eller fødslen ikke forløber som forventet. Ved brug af denne fortrydelsesret, skal produkterne være ubrugte. Du skal desuden kunne fremvise en lægeerklæring.

13. Force majeure

Hvis vores udførsel af disse handelsbetingelser eller indgåede aftaler væsentligt forringes eller forhindres på grund af omstændigheder, som vi ikke kan råde over, og som vi på ingen måde kan have forudset, befrier dette os for at udføre vores forpligtelser, samt skadeserstatning og andre følger. Sådanne uforudsigelige hændelser kan være krig, naturkatastrofer, konflikter på arbejdsmarkedet, udeblevne leverancer fra underleverandører, fordyrende omstændigheder m.m., som er udenfor vores kontrol.

14. Øvrige vilkår

Jollyroom har ret til at bruge underleverandører til udførsel af vores forpligtelser i henhold til disse handelsbetingelser.

Hvis kompetent domstol, myndighed eller nævn skulle bedømme, at nogle af bestemmelserne i disse handelsbetingelser ikke er gyldige, eller umulige at følge, skal pågældende bestemmelse være gældende i den udstrækning, som loven tillader.

Vi forbeholder os retten til når som helst at ændre i disse handelsbetingelser.

15. Gældende love og tvister

Disse handelsbetingelser skal tolkes og udføres i henhold til dansk lovgivning, dog med undtagelse af internationale private bestemmelser, der medfører, at loven i en anden jurisdiktion skal følges.

Klager eller synspunkter, der vedrører Jollyrooms tjenester eller produkter, bør rettes til vores kundeservice via vores kundeserviceportal eller på telefon 88 44 88 88.

Hvis du ikke er tilfreds med vores håndtering af dit ærinde, kan du kontakte Forbrugerklagenævnet. Læs mere om, hvordan du klager til Forbrugerklagenævnet her.

Jollyroom følger altid Forbrugerklagenævnets afgørelser.

Hvis du har klager eller problemer med Jollyrooms tjenester eller produkter, som du ikke kan løse direkte med Jollyroom, kan du også henvende dig til EU’s platform for onlinetvistløsning (”ODR-platformen”). ODR-platformen tilbyder konsumenter indenfor EU en mulighed for at forsøge at løse tvister og klager gældende produkter, der er købt online, uden involvering af en domstol. Ved at bruge ODR-platformen, kan du som konsument finde et organ eller forum til dine klager. Du finder platformen her

16. Kontakt 

Besøgsadresse:
Sörredsvägen 111
417 29 Göteborg
Sverige

Distributionsadresse:
Jollyroom AB
Box 125
423 21 Torslanda
Sverige

Kundeservice
Telefon: +45 88 44 88 88
Kundeserviceportal

 

kontakt2.png

Print eller download vilkår