Kundeservice

Leveringsoplysninger

Fragt og levering

Hos Jollyroom får du fri fragt på bestillinger på over 495 kr. – forudsat, at varerne sendes som postpakke til nærmeste posthus/postkontor eller pakkeboks med Postnord.

Når varen har forladt vores lager, overgår ansvaret for leveringstid til fragtfirmaet. Jollyroom kan ikke give leveringsgaranti for varer, der ikke var på lager, da bestillingen blev lagt, eller som har forladt vores lager. Dette indebærer, at den totale leveringstid kan blive længere end normalt, hvis fragtselskabet er skyld i forsinkelsen.

Jollyroom har flere lagerbygninger, som vi sender pakker fra. Det kan betyde, at din ordre bliver delt op i flere pakker, der bliver sendt fra forskellige lagre, hvis ikke alle produkterne ligger på samme lager. Vi forsøger altid at sende pakkerne, så de ankommer på nogenlunde samme tidspunkt.

Når vi sender din ordre afsted, sender vi dig også en leveringsbekræftelse med et pakkenummer eller et sporingslink til din e-mailadresse. Hvis din ordre er blevet delt op i flere pakker, vil du også modtage flere leveringsbekræftelser. Brug pakkenummeret eller sporingslinket til at spore din levering.

Leveringstid

Leveringstiden er afhængig af varerne i din indkøbskurv, dit postnummer, og hvilken fragtmetode du har valgt. I kassen finder du en estimeret leveringstid for dine varer. Denne information kan du også finde i din ordrebekræftelse, når dit køb er gennemført. Leveringstiden regnes fra dagen efter, du lagde din bestilling, forudsat, at alle varer, du har bestilt, er på lager.

Leveringsmetode

Din bestilling leveres af PostNord eller Budbee via de alternativer du ser herunder.
Vær venligst opmærksom på, at Jollyroom ikke leverer til Orø, Grønland og Færøerne.

Postpakke
Afhentning— Postnord (59 kr.)
Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 59 kr. Pakken leveres til nærmeste PostNord-posthus/postkontor/pakkeboks. Husk at medbringe gyldig legitimation.

Hvis du handler for mere end 495 kr., tilbyder vi fri fragt til nærmeste PostNord- posthus/postkontor.

Levering til døren
Levering til døren — Postnord (79 kr.)
Denne leveringsmetode indebærer en fragtomkostning på 79 kr., uanset hvilket beløb du handler for. Din pakke leveres til døren, og levering sker på hverdage mellem kl. 08:00 og 16:00, hvis du er hjemme til at underskrive for modtagelsen af pakken. Er du ikke hjemme, vil pakken tages med til et udleveringssted, og du vil få besked herom. Du kan følge med i, hvor din pakke befinder sig på PostNords Track & Trace.

Levering til døren — Budbee (79 kr.)
Din pakke leveres til døren. Brug sporingslinket, der sendes vis e-mail eller SMS til at følge din forsendelse. Levering sker på hverdage mellem kl. 17-22. Budbee kan kun vælges i visse områder. Du kan se i kassen, om Budbee leverer i dit område. Hvis du ikke er hjemme, kan du vælge at lade Budbee stille din pakke uden for din dør.

Levering til døren. Tungt gods – Postnord (139 kr.)
Hvis pakken vejer 20-35 kg, vil den blive leveret til din husgrund, hvis du bor i hus, og til din portdør, hvis du bor i lejlighed. Du skal sørge for at være til stede ved levering, da der skal kvitteres for modtagelsen af pakken.
PostNord kontakter dig vedrørende leveringen. De fleste steder kan du vælge mellem dag- eller aftenlevering, men nogle steder findes kun et alternativ tilgængeligt.  
Book leveringsdag samt tid til levering af din pakke med PostNord via PostNords app eller via telefon på 70 70 70 30

Øvrigt gods eller pallelevering
Større forsendelser og paller, levering til din adresse — Postnord (fra 399 kr.)
Levering sker til din husgrund, hvis du bor i hus og til din portdør, hvis du bor i lejlighed. Ordrer med en vægt, der overstiger 35 kg , eller der har en omkreds, der er større end 300 cm, kan ikke afhentes på posthus/postkontor/pakkeshop eller sendes med normal hjemmelevering, da de håndteres som gods eller pallelevering. Disse ordrer leveres til din adresse til en fragtpris. Fragtprisen er afhængig af hvilken zone du bor i. Tabellen herunder viser prisen på levering til de forskellige zoner.
Postnord vil kontakte dig vedrørende leveringen. Hvis du har spørgsmål til Postnord, kan du kontakte Postnord via deres kundeservice på deres hjemmeside www.postnord.dk.

Zone Postnummer Pris under 500 kg Pris over 500 kg
1
0001 - 7399*
399 599
2
7400 - 9999
599 799

*Vi tilbyder desværre ikke levering til 2412, 4305 samt 3900-3999.

Ekspreshåndtering
Afhentning— Postnord (99 kr.)
Ekspreshåndtering indebærer, at vi er ekstra hurtige på lageret, når vi håndterer og sender din ordre afsted. Bestil inden kl. 13 på en hverdag og få leveringen inden for ca. 2 hverdage.

Levering direkte fra leverandør

Nogle af vores produkter sendes direkte fra leverandørens lager i stedet for vores eget. Når du køber et produkt, der sendes fra leverandørens lager, får du en bestillingsbekræftelse fra Jollyroom og en leveringsbekræftelse med et sporingslink fra leverandøren. Hvis du vil returnere eller reklamere et produkt, der blev sendt fra leverandørens lager, skal du kontakte leverandøren for yderligere hjælp.

Varer, der sendes direkte fra vores leverandørers lagre, bliver fragtet af DPD. DPD fragter varerne til den danske grænse og overlader derefter ansvaret til PostNord, som sørger for den videre fragt hjem til dig. Vi stræber altid efter at sikre en problemfri og effektiv levering til dig.

Transportansvar

Hvis din vare skades eller forsvinder under transport hjem til dig, bærer Jollyroom ansvaret. Jollyroom er dog ikke ansvarlig for varer, der leveres med Budbee Home, eller pakker, der afsendes uden kvittering, da du har valgt dette for din levering.

Sender du en vare retur til Jollyroom, er du ansvarlig for, at den returneres korrekt i henhold til vores returvilkår, og du er ansvarlig for produktet (inkl. skader på produktet), frem til at du har afleveret produktet til transportøren, der skal returnere produktet til os.

Transportskader

Hvis du, mod forventning, modtager en vare, som er beskadiget eller på anden vis i uacceptabel stand, bedes du omgående kontakte Jollyrooms kundeservice. Vi hjælper dig hurtigst muligt og sørger for, at du undgår yderligere omkostninger. Da vi er nødt til at anmelde eventuelle skader til vores transportfirma inden for 1-3 dage, beder vi dig at kontakte os hurtigst muligt for at forenkle processen. Ovenstående gælder både i tilfælde af synlige og skjulte transportskader, derfor er det vigtigt, at du åbner din pakke og kontrollerer, at din vare er fejlfri og uskadt, så snart du modtager din pakke.

Hvis din vare er synligt skadet, bør du, hvis muligt, anmelde skaden på afhentningspladsen eller til chaufføren med det samme. Husk at gemme al emballage, så reklamationen kan gennemføres korrekt.

Hvis du har modtaget en pakke, som du ikke har bestilt eller med forkert vare, bedes du hurtigt muligt kontakte kundeservice. Hvis en vare er fejlekspederet, skadet eller forkert, påtager vi os ansvaret for at afhjælpe dette uden bekostning.

Uafhentede pakker

Vi forbeholder os retten til at debitere vores kunder for de omkostninger (returfragt, ekspeditionsomkostninger m.m.) der opstår ved håndteringen af en uafhentet pakke. Gebyret for dette er 349 kr., og det vil blive debiteret, hvis pakken ikke afhentes indenfor 7 dage, eller hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, men ikke har kontaktet os angående dette.
Det er derfor vigtigt, at du altid henter din pakke, selv hvis du har fortrudt dit køb og ønsker at returnere den til Jollyroom. En bestilling, som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret.

Leveringsforsinkelser

Hvis din bestilling er forsinket, har du ret til at ophæve købet uden ekstra omkostninger. 

 

kontakt2.png