Kundservice

COVID-19: Sådan påvirkes din ordre

Leveringsforsinkelser hos PostNord

Vi har i øjeblikket op til 1-3 dages længere leveringstider. Vores fragtfirma oplever ekstra travlhed og store pakkemængder som konsekvens af coronavirusset. Vi arbejder på højtryk for at levere alle pakker hurtigst muligt til vores kunder. Du kan spore din pakke og læse mere på PostNord.dk.

Dette gør vi for at mindske smittespredning

Det er vigtigt at du føler dig tryg ved at handle hos os, derfor vil vi informere om at vi følger Sundhedsstyrelsens anbefalinger. Vi arbejder på, som sædvanligt, at levere en høj standard i alt det vi gør.

For at forhindre spredning af COVID-19 gør vi følgende tiltag på vores lager:

  • Vores lager- og transportpersonale bruger handsker i alt den tid, hvor de håndterer varer og pakker.
  • Vi rengør kontinuerligt alle overflader og desinficerer udsatte steder som telefoner, trucks og pakkehåndteringen.
  • Vi har en god håndhygiejne og holder fysisk afstand til hinanden.
  • Vi opfordrer alle ansatte til at undgå brug af offentlig transport og at undgå rejser.
  • Alt personale med kontorarbejde arbejder hjemmefra.

Vi opdaterer denne information løbende, hvis situationen forandres. Vores webshop er altid åben og du kan vælge at få dine varer leveret til et posthus eller direkte hjem til dig.