Fortrydelsesret & garanti

Fortrydelsesret

Som kunde har du altid 14 dages fortrydelsesret ifølge Forbrugeraftaleloven. Det betyder, at du har mulighed for at fortryde købet inden for 14 dage, hvis du køber en vare via internettet. Fortrydelsesretten løber fra dagen du modtager varen.

Varen skal være ubrugt og returneres i uforandret tilstand i original emballagen. Hvis du fortryder et køb og sender varen tilbage til os, betaler vi din købspris tilbage inden for 14 dage  .

  • Tøj og sko returneres uden fragtomkostninger.
  • Øvrige produkter debiteres med en returafgift på 79 kroner.

Du er personligt ansvarlig for risici i sammenhæng med returfragten, eksempelvis beskadigelser eller tab af produktet under forsendelsen. 

Fortrydelsesretten gælder ikke, hvis der er tale om afklippet stof (metervare), underdele af undertøj, eller produkter, der har en begrænset holdbarhedsdato, eller kan klassificeres som ferskvarer (f.eks. sutter, hygeijneprodukter, gips, ler etc.).

Vi har fri returfragt på tøj og sko. På øvrige produkter koster returfragten 79kr. Du er ansvarlig for risikoen ved at returnere til os, det omfatter b.la. hvis et produkt skades, eller bliver væk under transport. 

Hvis du ønsker at bytte en vare, skal du returnere produktet, få dine penge tilbage og foretage en ny bestilling.

Ved fortrydelsesret skal Jollyrooms egne fragtdokumenter benyttes. Disse fragtdokumenter får du ved at kontakte Jollyrooms kundeservice via e-mail. Klik her for at komme til vores kontaktformular.

Uafhentede pakker er ikke omfattede af fortrydelsesretten. Hvis du undlader at hente din pakke, debiterer vi et administrationsgebyr på 349 kroner.

 

Garanti og reklamationsret

Jollyroom sælger alle produkter med 1 års garanti og 2 års reklamationsret. Alle garantier gælder i Danmark.

Produktgarantien dækker kun fabrikationsfejl, som fandtes på produktet, da det blev leveret. Fabrikationsfejl skal konstateres af Jollyroom, hvorefter du som kunde vil blive tilbudt gratis reparation, eller alternativt et nyt produkt. Produktgarantien gælder ikke, hvis vi ikke kan finde nogle fejl på produktet, eller hvis du selv har forårsaget skaden. Produktgarantien gælder ikke ved håndteringsfejl, fejlinstallation af produktet, eller fejl, der opstår under eller efter egen forandring af produktets funktion og udseende, såsom modifikation, opgradering eller øvrige ændringer af produktet.

Fakturaen gælder som garantibevis. Gem derfor dokumentet, da du skal fremvise det, hvis du skal benytte dig af garantien. 

 

Garanti i forbindelse med fødsel og graviditet

Jollyroom har en udvidet fortrydelsesret i forbindelse med fødsel og graviditet på alle produkter, Denne ret gælder op til 4 uger efter fødselsdatoen og indebærer, at du har ret til at returnere produkterne, hvis det ulykkelige skulle ske, at graviditeten eller fødslen ikke forløber som forventet. Ved brug af denne rettighed skal produkterne være ubrugte og du skal kunne vise en lægeerklæring. Produkterne skal returneres i originalforpakning. 

 

365 dages returret – i uåbnet tilstand

Som kunde hos Jollyroom har du 365 dages åbent køb på produkter, som du ikke har brudt forpakningen på. Pakken må ikke være beskadiget eller på ødelagt på nogen måde. Hvis produktet ikke returneres i original emballage, må kunden ikke have brugt produktet på nogen måde. Samtlige mærker, klistermærker, etiketter etc. stadig sidde på produktet. Produktet skal returneres i helt uforandret tilstand og være ubrugt.

365 dages returret gælder ikke på produkter, som har en begrænset holdbarhedsdato, eller som klassificeres som ferskvare, f.eks. sutter, hygiejneprodukter, gips, ler o.lign.. Returretten gælder heller ikke, hvis der er tale om klippet metervarestof.

Ved returret skal Jollyrooms egne fragtdokumenter benyttes. Du får fragtdokumenterne ved at kontakte vores kundeservice via e-mail. Klik her for at komme til vores kontaktformular.

 

Reklamation og servicehenvendelser

Ved reklamations-, service- og garantihenvendelse skal du altid kontakte vores kundeservice via e-mail. Klik her for at komme til vores kontaktformular. Jollyroom håndterer selv reklamationerne via egen reparation, og hvis yderligere service skulle behøves, benyttes udvalgte samarbejdspartnere.

Ved reklamationer skal Jollyrooms egne fragtdokumenter benyttes. Du får fragtdokumenterne ved at kontakte vores kundeservice via e-mail. Klik her for at komme til vores kontaktformular. 

Vi kan ikke dække fragtomkostningerne, hvis du har indsendt reklamationen på egen hånd, uden først at have kontaktet kundeservice og fået særlig tilladelse.  

 

Prisgaranti

Hos Jollyroom.dk vil vi sikre os, at du altid får den bedste pris på markedet. I vores store udvalg kan der være produkter, som du finder til en billigere pris hos nogle af vores konkurrenter. Vi har derfor prisgaranti på samtlige produkter i vores sortiment. Du kan påberåbe dig prisgaranti senest 14 dage efter at du har gennemført dit køb, eller før du afgiver din ordre.

Gør følgende kontrol i sammenligningen:

  1. Kontroller at produktet er af samme mærke, type, årsmodel og at det har samme specifikationer.
  2. Kontroller at produktet er på lager i butikken, som du sammenligner os med.
  3. Kontroller at produktet er helt nyt; det må ikke være brugt, et demoprodukt eller lignende.
  4. Kontroller at prisen, inklusiv fragtomkostninger og andre afgifter, totalt set er lavere.

Øvrige regler for prisgarantien:

  • Prisgarantien gælder i 14 dage efter at du gennemført dit køb hos Jollyroom. Du kan også påberåbe dig prisgaranti før du afgiver din ordre hos Jollyroom.dk.
  • Butikken du sammenligner med skal være et danskregistreret selskab. Du kan ikke sammenligne med en privatperson.
  • Butikken skal være registreret som forhandler hos den danske importør af det aktuelle produkt.
  • Butikken skal have et dansk telefonnummer, og normale åbningstider.
  • Prisgarantien gælder ikke ved konkurssalg eller lukning, da du der står uden garanti og reklamationsret efter dit køb.
  • Butikken skal være i stand til at levere produktet omgående, når Jollyroom kontrollerer din information.
  • For at købe produktet skal man ikke behøve at agere på Facebook, eller i lignende fora, eller at blive medlem af en klub/gruppe.

Hvis du opdager at en af vores konkurrenter har lavere pris på et produkt i henhold til ovenstående kriterier skal du gøre følgende:

 1.       Send en e-mail til kundeservice og vedhæft linket til netbutikken, hvor du har fundet produktet med den lavere pris (link direkte til produktet), og vedlæg en beregning der viser at den samlede pris, inklusiv fragt og øvrige omkostninger, er lavere hos konkurrenten. Klik her for at komme til vores kontaktformular.

2.       Hvis du sammenligner med en fysisk butik der ikke har produktet i en netbutik, har vi brug for en kopi af annoncen eller lignende materiale hvor du har set den billigere pris. Vi har også brug for kontaktinformation til butikken for at bekræfte dine oplysninger. Du sender alle oplysninger via brev til Jollyroom AB, Tagenevägen 58, 425 37 Hisings Kärra, Sverige. Alternativt kan du scanne materialet og sende en e-mail til kundeservice.

3.       Send dine fulstændige personoplysninger, navn, kundenummer, telefonnummer, bank og kontonummer herunder clearing.

Øvrige betingelser gældende prisgarantien:

Jollyroom tilbagebetaler hele forskellen, forudsat at ovennævnte kontrollering er gennemført, kravene opfyldte og produktet på lager i Danmark hos vores konkurrent. Vi tilbagebetaler forskellen til din bankkonto inden 14 dage efter at vi har modtaget og godkendt din information. 

Hvis du påberåber dig prisgarantien inden du foretager dit køb, får du en rabatkode efter godkendt prisgaranti. Rabatkoden tilsvarer forskellen og anvendes, når du gennemfører købet af det aktuelle produkt.

Prisgarantien er kun gyldig ved køb af produkter til privat brug, ikke til videresalg. Jollyroom forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til ét eksemplar af hvert produkt per kunde.

Prisgarantien gælder ikke ved prisændringer på egne produkter. Prisgarantien gælder kun i sammenligning med priser hos en konkurrent.

Kontakt venligst vores kundeservice via e-mail hvis du har spørgsmål om vores prisgaranti. Klik her for at komme til vores kontaktformular.

Kontakt os

Man – fre kl. 10:00 – 17:00
Tlf: 88 44 88 88
Send os en mail:
Klik her for at komme til kontaktformularen.

 

 

 

Produktet er lagt i indkøbskurven
Produkterne befinder sig nu i indkøbskurven