Kundeservice

Retur, fortrydelsesret & garanti

Returnering af varer

Hvis du ikke er 100 % tilfreds med dit køb, kan du nemt sende varen retur til os og få pengene tilbage.

Sådan returnerer du en vare:

  1. Læg varerne, som du ønsker at returnere, tilbage i pakken. Luk pakken grundigt og klistr den medfølgende returseddel oven på den gamle fragtseddel.

  2. Send pakken fra dit Postnordudleveringssted og gem kvitteringen.

  3. Du får pengene tilbage, senest 14 dage efter vi har modtaget pakken.

Returfragten er gratis for tøj og sko, og for andre produkttyper koster det 79 kr. Fragtomkostninger trækkes automatisk fra det returbeløb du får udbetalt, når vi har modtaget pakken. Hvis du har benyttet dig af Klarna som betalingsmetode og endnu ikke har betalt for bestillingen, er det vigtigt, at du gennemfører betalingen, selvom du har tænkt dig at returnere varen. Du betaler via Klarna.com/dk eller ved at ringe til Klarna på telefon 69918881.

OBS! Det er dig som kunde, der har det økonomiske ansvar for at din returvare kommer frem til os. Derfor skal du notere kolli-ID på pakken, som du sender retur til os og bede PostNord om en kvittering.

Hvis din vare er beskadiget, hvis du ikke har fået en returseddel, hvis pakken vejer over 20 kg eller hvis du har andre spørgsmål, så kan du altid kontakte os via vores kontaktformular

Fortrydelsesret

Når du handler hos Jollyroom, har du ret til at åbne, teste og bruge dit køb, og sende det tilbage og få pengene tilbage, hvis produktet ikke lever op til dine forventninger. Jollyroom tilbyder normalt 14 dages fortrydelsesret, men vi ved, at julen er en travl tid for børnefamilien, så derfor giver vi alle vores kunder ekstra lang fortrydelsesret, så kan I trygt købe julegaverne i god tid.

Til årets julegaveindkøb får du fortrydelsesret frem til den 31. januar 2019!

Fortrydelsesretten omfatter ikke produkter med brudt emballage, der ikke kan sælges igen af hensyn til sundhed eller hygiejne. Dette gælder eksempelvis brystpumper, maskiner til modermælkserstatning, kosmetiske produkter, trusser, badebleer, badedragter m.m., samt produkter med begrænset holdbarhed eller klassificering som ferskvare.

Bemærk venligst, at du sagtens kan benytte fortrydelsesretten, selvom varen du returnerer, ikke kan nå frem til Jollyroom inden den 31. januar 2019. Fortrydelsesretten er gyldig, så længe du meddeler os, at du har fortrudt dit køb inden datoen udløber.

365 dages returret ved ubrudt emballage

Når du handler hos Jollyroom, har du ret til at returnere uåbnede varer inden for 365 dage og få tilbagebetalt det fulde beløb.

Du har altså ret til at returnere varer frem til 365 dage efter dit køb, så længe varen ikke er beskadiget og ligger i en uåbnet originalemballage. Produkter uden emballage kan ligeledes returneres inden for 365 dage, hvis samtlige mærker, klistermærker, etikker m.m. er intakte og stadig sidder fast på produktet. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den, og må ikke være brugt.

Reklamation

Når du handler hos Jollyroom får du 1 års garanti på alle produkter, og du har 2 års reklamationsret, hvilket følger dansk lovgivning. 

Hvis du vil foretage en reklamation af din vare, skal du kontakte vores kundeservice. Vi vil bede dig om at sende os en beskrivelse af produktets fejl og tydeligt billedbevis, så kan vi hjælpe dig videre i processen. En eventuel tilbagebetaling vil ske hurtigst muligt, når vi har modtaget og registreret den defekte vare på vores lager.

Produktgarantien dækker kun fabrikationsfejl, som eksisterede, da du modtog produktet. Fabrikationsfejl skal fremvises for og konstateres af Jollyroom. Afhængigt af situationen kan du blive tilbudt en gratis reparation, nyt produkt eller nedslag i originalprisen. Produktgarantien gælder ikke, hvis vi ikke kan finde produktets fejl, eller hvis du selv har forårsaget skaden.

Prisgaranti

Prisgaranti – altid lave priser

Shop med prisgaranti og få råd til mere sjov og ballade med familien! Vi sørger for, at du altid får lave priser, når du handler hos Jollyroom. Hvis du finder produktet billigere, matcher vi selvfølgelig prisen – uanset om det er i en anden butik eller hos os selv! Læs mere, om hvordan du får prisgaranti nedenfor.

Prisgaranti mod konkurrenter:

  • Prisgarantien gælder på produkter i alle fysiske og online butikker registreret i Danmark.
  • Du kan ansøge om prisgaranti inden du bestiller produkterne eller op til 7 dage efter dit køb.
  • Prisen på det produkt, du sammenligner med, skal være gyldig på den dag du ansøger om prisgaranti, eller inden for 7 dage efter dit køb.
  • Nogle produkter og varemærker sælges eksklusivt hos os – se næste punkt for prisgaranti på vores egen hjemmeside.

Prisgaranti mod Jollyroom.dk:

  • Du får også glæde af prisgarantien på Jollyrooms hjemmeside, og vi betaler med glæde prisforskellen, hvis prisen har ændret sig efter dit køb.
  • Prisgarantien mod os selv er gyldig, når prisen på dit produkt bliver lavere på vores hjemmeside inden for 7 dage, efter du lagde din bestillingen.

Krav til prisgaranti

Inden du ansøger om prisgaranti, beder vi dig tjekke at produktet, prisen og virksomheden lever op til alle nedenstående krav.

  • Prisen inklusive fragt og afgifter skal samlet set være lavere i butikken, du sammenligner Jollyroom med.
  • Produktet skal være præcis det samme (mærke, type og årsmodel, specifikationer etc.).
  • Produktet skal være på lager i butikken, du sammenligner med. Butikken skal være i stand til at levere produktet omgående, når Jollyroom kontrollerer informationen.
  • Produktet skal være nyt og må ikke være brugt som udstillingsmodel eller lignende.
  • Prisgarantien gælder ikke ved konkurssalg, lukning eller andre tilfælde, hvor du ikke tilbydes garanti eller reklamationsret efter dit køb.
  • Prisgarantien gælder ikke for personlige rabatter, som man eksempelvis får ved at være medlem af en klub, gruppe eller agere på en særlig måde på Facebook eller andre medier.
  • Prisgarantien er kun gyldig ved køb af produkter til privat brug ikke til videresalg. Jollyroom forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til ét eksemplar af hvert produkt per kunde.

Sådan får du prisgaranti

Kontakt vores kundeservice via kontaktformularen, så vi kan behandle din forespørgsel om prisgaranti. Inden du sender beskeden, beder vi dig dobbelttjekke at samtlige krav er opfyldt og vedhæfte nedenstående dokumentation.

Dokumentation fra online butik (gælder også Jollyroom.dk)

  • Skærmprint der viser dato, produkt og pris.
  • Direkte link til produktet fra den butik, hvor du har fundet varen til en billigere pris.
  • Udregning af den totale pris, der viser, at prisen inkl. fragt, afgifter m.m. samlet set er lavere.

Dokumentation fra fysisk butik:

  • Kopi fra annonce, magasin eller lignende materiale, der viser produktet, prisen og tilbuddets gyldighed.
  • Butikkens kontaktinformation så vi kan bekræfte dine oplysninger.

Vi tilbagebetaler prisforskellen til din konto inden for 14 dage, efter vi har modtaget og godkendt dokumentationen for prisgaranti.

Garanti i forbindelse med fødsel og graviditet

Jollyroom tilbyder udvidet fortrydelsesret på alle produkter i forbindelse med fødsel og graviditet. Denne fortrydelsesret gælder op til 4 uger efter barnets fødselsdato og giver dig mulighed for at returnere produkterne, du har købt, hvis det ulykkelige skulle ske, at graviditeten eller fødslen ikke forløber som forventet. Ved brug af denne fortrydelsesret, skal produkterne være ubrugte. Du skal desuden kunne fremvise en lægeerklæring. Produkterne skal returneres i originalemballage.