Fortrydelsesret & garanti

Fortrydelsesret og retur

I henhold til købeloven har du som kunde altid fortrydelsesret i 14 dage. Fortrydelsesretten gælder fra og med dagen, du modtager din vare. Hvis uheldet er ude og det viser sig, at varen du har købt, ikke er som ny i stand, bør du kontakte Jollyrooms kundeservice for at få hjælp. I nogle tilfælde kan vi tilbyde et prisafslag, der modsvarer varens tabte værdi, hvis du gerne vil beholde den trods fejlen.

Fortrydelsesretten omfatter ikke produkter med brudt emballage, der ikke kan sælges igen af hensyn til sundhed eller hygiejne. Dette gælder eksempelvis brystpumper, vællingmaskiner, kosmetiske produkter, trusser, badebleer, badedragter m.m., samt produkter med begrænset holdbarhed eller klassificering som ferskvare.

Bemærk venligst, at du sagtens kan benytte fortrydelsesretten, selvom varen du returnerer, ikke kan nå frem til Jollyroom inden for 14 dage. Fortrydelsesretten er gyldig, så længe du inden for 14 dage meddeler os, at du har fortrudt dit køb.

Kontakt kundeservice hvis du ønsker at bytte en vare. I så fald hjælper vi dig med at returnere den og giver dig pengene tilbage, så du kan lægge en ny bestilling.

365 dages åbent køb – ved ubrudt emballage

Som kunde hos Jollyroom.dk har du altid 365 dages åbent køb. Det vil sige, at du har ret til at returnere en vare i hele 365 dage fra og med dagen, du bestilte den, så længe varen ikke er skadet og befinder sig i uåbnet originalemballage. Produkter uden emballage kan ligeledes returneres inden for 365 dage, såfremt samtlige mærker, klistermærker, etikker m.m. er intakte og stadig sidder fast på produktet. Varen skal returneres i samme stand, som du modtog den, og må ikke være brugt.

Sådan returnerer du en vare

1. Kontakt vores kundeservice via vores kontaktformular, e-mail eller telefon og forklar, at du vil returnere varen. Når vi har fået alle de nødvendige oplysninger, sender vi dig en forudbetalt returseddel, som skal bruges, når du returnerer varen.

2. Sørg for at pakke varen godt ind i den oprindelige emballage og en beskyttende transportindpakning, på samme måde som du modtog den.

3. Returnér varen til Jollyroom ved hjælp af retursedlen, som Jollyrooms kundeservice har sendt dig efter trin 1.

Når du benytter din returret, er du som kunde ansvarlig for returfragten. Returfragten er gratis, når du returnerer tøj og sko. Det koster 79 kroner at returnere øvrige produkter. Fragtomkostninger trækkes automatisk fra returbeløbet, du udbetales.

Vi tager hånd om tilbagebetalingen så hurtigt som muligt, senest 14 dage efter vi har modtaget og registreret varen, du returnerede, på vores lager. Hvis du har benyttet dig af Klarna som betalingsmetode og endnu ikke har betalt for bestillingen, er det vigtigt, at du gennemfører betalingen, selvom du har tænkt dig at returnere varen. Du betaler via www.klarna.dk eller ved at ringe til Klarna på telefon 69918881.

Vi anbefaler, at du altid kontakter os, inden en vare sendes retur, uanset hvad der er årsag til, at du vil returnere den.

Reklamation

Jollyroom sælger alle produkter med 1 års garanti og 2 års reklamationsret i henhold til dansk lovgivning.

Produktgarantien dækker kun fabrikationsfejl, som eksisterede, da du modtog produktet. Fabrikationsfejl skal fremvises for og konstateres af Jollyroom, hvorefter du som kunde, vil blive tilbudt gratis reparation eller et nyt produkt. Produktgarantien gælder ikke, hvis vi ikke kan finde produktets fejl, eller hvis du selv har forårsaget skaden.

Hvis du vil foretage en reklamation af din vare, skal Jollyrooms kundeservice kontaktes. Vi vil bede dig om at sende os en beskrivelse af produktets fejl/defekt, samt tydeligt billedbevis, via e-mail og hjælpe dig videre i processen. En eventuel tilbagebetaling vil ske hurtigst muligt, når vi har modtaget og registreret den defekte vare på vores lager.

Prisgaranti

For at sikre, at du altid får din vare til markedets bedste pris, tilbyder Jollyroom prisgaranti på samtlige produkter i vores sortiment. Det betyder, at vi gerne matcher prisen, hvis du finder varen til en billigere pris hos en af vores konkurrenter. Du kan påberåbe dig prisgaranti både før og efter du har lagt din bestilling, dog senest 7 dage efter, du har afgivet ordren på Jollyroom.dk.

Sådan undersøger du, om du kan få prisgaranti:

  • Tjek at produktet er af samme mærke, type og årsmodel, og har de samme specifikationer i begge butikker.
  • Tjek at produktet er på lager i butikken, som du sammenligner Jollyroom.dk med. Produktet skal desuden være nyt og må ikke være brugt, heller ikke som udstillingsmodel eller lignende.
  • Tjek at prisen inkl. fragtomkostninger og eventuelle øvrige afgifter totalt set er lavere hos konkurrenten.

Øvrige krav til prisgaranti:

  • Butikken du sammenligner Jollyroom.dk med, skal være en registreret forhandler hos den danske importør/producent af produktet.
  • Butikken du sammenligner Jollyroom.dk med, skal være et danskregistreret selskab med et dansk telefonnummer og normale åbningstider. Prisen en privatperson tilbyder, omfattes ikke af vores prisgaranti.
  • Prisgarantien gælder ikke ved konkurssalg eller lukning, da du i disse tilfælde hverken tilbydes garanti eller reklamationsret efter dit køb.
  • Butikken skal være i stand til at levere produktet omgående, når Jollyroom kontrollerer informationen.
  • Det må ikke være et krav om, at du agerer på Facebook eller lignende fora, eller bliver medlem af en klub/gruppe, for at få den billigere pris hos konkurrenten. Personlige rabatter tæller ikke i prissammenligningen.
  • Af hensyn til administrationsomkostninger betaler Jollyroom ikke for prisforskelle på under 50 kroner.

Sådan får du prisgaranti, hvis varen og prisen lever op til ovenstående kriterier:

  • Kontakt vores kundeservice via kontaktformularen og vedhæft et link til butikken, hvor du har fundet varen til en billigere pris. Linket bør pege direkte til produktet. Vedlæg en beregning der viser, at den samlede pris, inkl. fragtomkostninger m.m., er lavere hos konkurrenten.
  • Sammenligner du prisen med en fysisk butik, der ikke sælger produktet online, skal du dokumentere prisforskellen ved at fremvise en kopi af annoncen eller lignende materiale, hvor prisen er synlig. Vi behøver desuden butikkens kontaktinformation for at bekræfte dine oplysninger.

Øvrige betingelser for prisgarantien:

Jollyroom tilbagebetaler hele forskellen, forudsat at vi kan bekræfte, at dine oplysninger lever op til kravene herover. Når vi har modtaget og godkendt informationen, tilbagebetaler vi prisforskellen inden for 14 dage.

Hvis du påberåber dig prisgaranti, inden du foretager dit køb, giver vi dig en rabatkode, der tilsvarer prisforskellen, hvis vi kan bekræfte, at dine oplysninger lever op til kravene beskrevet herover. Rabatkoden skal bruges til din bestilling af det aktuelle produkt.

Prisgarantien er kun gyldig ved køb af produkter til privat brug, ikke til videresalg. Jollyroom forbeholder sig retten til at begrænse prisgarantien til ét eksemplar af hvert produkt per kunde.

Prisgarantien gælder ikke, hvis prisen ændres på Jollyroom.dk. Den er kun til for sammenligning af priser hos konkurrenter.

Garanti i forbindelse med fødsel og graviditet

Jollyroom tilbyder udvidet fortrydelsesret på alle produkter i forbindelse med fødsel og graviditet. Denne fortrydelsesret gælder op til 4 uger efter barnets fødselsdato og giver dig mulighed for at returnere produkterne, du har købt, hvis det ulykkelige skulle ske, at graviditeten eller fødslen ikke forløber som forventet. Ved brug af denne fortrydelsesret, skal produkterne være ubrugte. Du skal desuden kunne fremvise en lægeerklæring. Produkterne skal returneres i originalemballage. 

Kontakt os

Man – fre kl. 10:00 – 17:00
Tlf: 88 44 88 88
Send os en mail:
Klik her for at komme til kontaktformularen.

 

 

 

Produktet er lagt i indkøbskurven
Produkterne befinder sig nu i indkøbskurven