Spørgsmål & svar

Bestilling:

 

Jeg har problemer med at registrere min ordre på Jollyroom.dk, hvad gør jeg?

Det er vigtig, at alle dine oplysninger er korrekte og at du har valgt leverings- og betalingsmetode. Glem ikke at acceptere købsvilkårene inden du går videre til betalingen.

Ved betaling med Visa- eller Mastercard via Payex, vil du få tilsendt en kode til din mobil, der skal bruges til at verificere købet med.

Ved betaling med faktura via Klarna, skal du oplyse dit CPR-nummer.

Alle følsomme oplysninger forbliver mellem dig og banken.

 

Kan jeg afbestille, ændre eller tilføje produkter i en eksisterende ordre?

For at overholde vores hurtige leveringstider, behandles din bestilling på vores lager umiddelbart efter, at du har lagt din ordre. Derfor kan vi desværre ikke afbryde, ændre eller tilføje produkter til en eksisterende ordre.  

 

Hvordan ved jeg, at min ordre er gået igennem?

Når vi har modtaget din bestilling, sender vi dig en ordrebekræftelse via e-mail. Du vil derefter modtage yderligere en e-mail fra os, når din bestilling er pakket og sendt. Denne e-mail indeholder et forsendelsesnummer, som du kan bruge på Postnords hjemmeside for at undersøge hvor din pakke befinder sig. Modtager du ikke en ordrebekræftelse, skyldes det typisk en tastefejl i e-mailadressen. Du er altid velkommen til at kontakte vores kundeservice - så hjælper vi dig derfra.

 

Kan jeg bestille et produkt, der i øjeblikket ikke er på lager?

Du kan ikke bestille en vare, som ikke er på lager. Du kan se, om varen er på lager ved hjælp af et grønt symbol med teksten "På lager".

Hvis du vil købe et produkt, som ikke er på lager og vil vide hvornår det kommer på lager igen, kan du vælge at overvåge produktet. Det gør du ved at trykke på knappen ”Overvåg produkt”. I sammenhæng med dette oplyser du din email-adresse, og når produktet igen er på lager, modtager du en email med information.

 

Hvad koster fragten?

Hvis du vælger leveringsmetoden Afhentning med Postnord koster fragten 49 kroner pr. bestilling. Hvis ordren er på over 799 kroner, tilkommer der ingen fragtafgift.

Vi tilbyder også leveringsmetoden Levering til Døren med Postnord, som koster fra 69 kroner pr. bestilling, afhængigt af varens vægt. Med Levering til Døren leveres din ordre til hjemmeadressen, som du angav, da du foretog din bestilling. Bemærk venligst, at Levering til Døren altid koster en fast pris, som ikke påvirkes af vores regler om fri fragt; vi betaler kun fragten når en bestilling på over 799 kroner aflægges med Afhentning-fragtmetoden.

 

Hvor længe gælder Jeres kampagnepriser?

Vores kampagnepriser varer som regel indtil, at vores lager er tømt for det pågældende produkt. Undtagelsen er, når vi angiver andre oplysninger på Jollyroom.dk, eller i en eventuel annonce.

 

Betaling: 

 

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Kortbetaling:

Du kan vælge at betale med kort (Visa, MasterCard). Ved betaling med kort reserveres beløbet på din bankkonto, når du afgiver en ordre. Beløbet debiteres først, når vi pakker og sender dine varer.

At betale med kort på Jollyroom.dk er en sikker løsning, da Jollyroom benytter sig af en tjeneste via PayEx, som er sikker og opfylder kravene for PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standard). Når du betaler med kort sendes du videre til en sikker side, hvor du udfylder dine oplysninger og betalingen herefter gennemføres. Jollyroom håndterer aldrig dine kortoplysninger. De personlige oplysninger, som du opgiver i sammenhæng med en bestilling, håndteres krypteret via SSL. Adgangskoden du opgiver opbevares krypteret.

Faktura:

Vi samarbejder med Klarna, hvilket gør det muligt at betale via faktura. Denne sendes til dig via e-mail, når vi sender din ordre. Denne fakturering indebærer en betalingstid på 14 dage. Der er ingen ekstra omkostninger ved at betale med faktura, så længe betalingen foretages inden for betalingstiden. 

Hvis du har spørgsmål vedrørende din faktura, er du velkommen til at kontakte Klarna på tlf. 69 91 88 81 eller via https://klarna.com/dk/service.

 

Hvorfor kan jeg ikke betale med faktura?

Hvis dit køb ikke kan gennemføres, når du vælger at betale med faktura, kan det skyldes flere ting:

- For at betale med faktura skal du være over 18 år.

- Adressen du har angivet er forkert. Hvis du betaler med faktura, skal din folkeregisteradresse kunne godkendes.

- Du har overskredet din maksimale kreditgrænse.

- Du har oplyst forkert personnummer (vær opmærksom på, at personnummeret kontrolleres med folkeregisteradressen, som du er registreret på. Disse to skal altså passe sammen for at du kan betale med faktura. 

Hvis du ønsker mere information angående et eventuelt afslag, bør du kontakte Klarna på tlf. 69 91 88 81.

 

Får jeg en kvittering for mit køb?

Du modtager en faktura fra os via e-mail, som fungerer som både kvittering og garantibevis. Har du øvrige spørgsmål om dette, bedes du kontakte vores kundeservice på telefon 88 44 88 88 eller via e-mail. Klik her for at komme til vores kontaktformular.

 

Hvorfor går min betaling med kort ikke igennem?

Årsagen kan være, at dit kreditkort er spærret for e-handel; nogle banker har denne funktion og må i så fald kontaktes for en eventuel ophævning af kortets sikkerhedslås. Husk også, at du bør have dit Bank-ID og/eller din personlige kode tilgængelige, når du betaler med kort i vores onlinebutik. Du kan kun handle med kort udstedt i Norden.

 

Kontakt og åbningstider:

 

Hvordan modtager jeg eventuel information fra Jer, hvis nødvendigt?

Du vil som regel modtage al information fra Jollyroom via e-mail, så sikr dig, at du har oplyst os en korrekt e-mailadresse og hold øje med din indbakke, indtil du har modtaget din pakke. Glem ikke at kigge i dit spamfilter for en sikkerheds skyld, hvis du mistænker, at du ikke har modtaget al information fra os. Om nødvendigt kontakter vi dig også via telefon.

 

Jeg mangler nogle oplysninger om et specifikt produkt, hvordan får jeg dem?

Kontakter du os via telefon 88 44 88 88 eller e-mail så hjælper vi dig det bedste vi kan. Alternativt kan oplysningerne være tilgængelige online på producentens hjemmeside, prøv derfor gerne at søge på denne for at se, om du kan finde svaret du leder efter.

 

Hvad står der i Jollyrooms nyhedsbrev?

Jollyrooms nyhedsbrev indeholder information om ugens tilbud og spændende nyheder om vores produkter, varemærker og vores virksomhed. Hvis du vil have vores nyhedsbrev, krydser du af i boksen for nyhedsbrev, når du registrerer din Jollyroom-konto. Vi videregiver aldrig dine personlige oplysninger til tredjepart.

 

Hvilke åbningstider har I?

Vores kundeservice er åben:

Mandag til fredag: Kl. 10.00–17.00.
Lørdag, søndag og helligdage: Lukket.

E-mail: Klik her for at komme til vores kontaktformular.

Telefonnummer: 88 44 88 88 

 

Levering:  

 

Leverer I også udenfor Danmark? 

Ved bestilling på Jollyroom.dk kan vi kun levere til adresser i Danmark. Jollyroom.dk leverer ikke til udlandet, Færøerne og Grønland. Er du bosat i Norge, Sverige eller Finland henviser vi til disse landes netbutikker.

 

Hvad er Jeres leveringstid? 

Vi har et stort lager, hvilket betyder at vi ofte kan sende dine varer samme dag, som du har foretaget din bestilling. Derefter har vi 2-4 arbejdsdages leveringstid til Danmark. Vi gør altid vores bedste for at overholde leveringstiden, så du kan få dine varer så hurtigt som muligt.

I tilfælde af en fejl i vores lagersaldo, kontakter vi dig hurtigst muligt via e-mail med information.

 

Hvad betyder de forskellige leveringsmetoder?

Afhentning (Postnord)

Afhentning (Postnord) betyder, at vi sender dine varer via det almene postvæsen, og at din pakke kan hentes på dit nærmeste posthus/afhentningssted. Når pakken er ankommet til bestemmelsesstedet, sendes en SMS til dig om, at din pakke er klar til afhentning. Hvis du ikke har opgivet et mobilnummer får du i stedet et brev, som indeholder referencenummer og anvisninger om hvor din pakke kan afhentes.

Levering til Døren (Postnord) 

Levering til Døren betyder, at dine varer leveres direkte hjem til adressen, som du angav da du foretog din bestilling. Er du ikke hjemme når din ordre ankommer, vil postbuddet efterlade en besked om, hvor din pakke kan afhentes. Vær i disse tilfælde opmærksom på, at postvæsenet kan kræve, at du viser gyldig billedidentifikation ved afhentning.

DPD Afhentning (Postnord) 

Afhentning betyder, at vi sender dine varer via DPD, og at din pakke kan hentes på dit nærmeste posthus/postkontor eller til døren; dette afhænger af postvæsenet i dit lokalområde.DPD Pakke - Afhentning har altid en fragtomkostning på 79 kroner per leverance (undtagen ved bestilling for 799 kr. eller mere; da er Afhentning gratis). Denne fragtmetode er kundens eneste valg ved bestilling af en vare, der vejer 20 kg eller mere.

 

Hvad sker der hvis jeg undlader at hente min pakke på afhentningsstedet?

I disse tilfælde bliver pakken sendt tilbage til Jollyroom, og vi må desværre debitere dig 349 kr. i administrationsgebyr. Hvis du fortryder dit køb, skal du afhente pakken og kontakte Jollyrooms kundeservice for at få forsendelsesinformation, hvorefter pakken kan sendes tilbage til os.

 

Garanti & fortrydelsesret:

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

Hvis du fortryder dit køb, kan du returnere varen og få pengene tilbage. Varen skal returneres ubrugt og i sin orginalemballage inden for 14 dage, gældende fra leveringsdatoen. Hos Jollyroom har du 365 dages returret, hvis du ikke har brudt emballagen. Emballagen må ikke være beskadiget eller ødelagt på nogen måde. 

Tag kontakt til vores kundeservice via telefon 88 44 88 88 eller via vores kontaktformular for at få fragtdokumenter tilsendt og hjælp med returnering af din vare. Hvis du ikke bruger Jollyrooms egne fragtdokumenter, er det dit ansvar som kunde, at have et kollinummer på pakken, og at bede Postnord om en kvittering ved indlevering. Hvis du bruger Jollyrooms fragtdokumenter, er returfragten 79 kroner, som trækkes fra din tilbagebetaling fra os. Hvis du vælger at undlade brug af Jollyrooms fragtdokumenter, står du selv for returfragten.

 

OBS! Det er dig som kunde, der har det økonomiske ansvar for at din returvare kommer frem til os. Derfor skal du notere kolli-ID på pakken, som du sender retur til os, og bede PostNordom en kvittering.

Du modtager returfragtsedlen ved at kontakte vores kundeservice.

Hvordan reklamerer jeg en vare?

Jollyroom.dk sælger alle proukter med 1 års garanti, og 2 års reklamationsret. Vi står altid for returfragten ved en reklamation, hvis du anvender vores fragtdokumenter. Hvis du vælger at undlade brug af Jollyrooms fragtdokumenter, står du selv for omkostningerne i forbindelse med returfragten. 

Kontakt vores kundeservice via telefon 88 44 88 88 eller via vores kontaktformular for at få fragtdokumenter tilsendt og hjælp med returnering af din vare. Anvender du ikke bruger Jollyrooms egne fragtdokumenter, er det dit ansvar som kunde, at have et kollinummer på pakken, og at bede Postnord om en kvittering ved indlevering.

OBS! Det er dig som kunde, der har det økonomiske ansvare for at din returvare kommer frem til os. Derfor skal du notere kolli-ID på pakken, som du sender retur til os, og bede Postnord om en kvittering.

 

Hvordan finder jeg batch/serienummer?

Batch/serienummeret kan du få brug for, når du skal reklamere et produkt. Nummeret kan findes på forskellige steder alt efter hvilket produkt, du har købt.

Batch/serienummeret på en barnevogn finder du som regel på et klistermærke på stellet.

Når det kommer til babyalarmer findes dette oftest i batterikassen under batteriet.

På møbler finder du det for det meste på et klistermærke på møblet, på kassen eller i manualen.

 

Kan jeg bytte et produkt?

Hvis du ønsker at bytte et produkt, returnerer du varen, får pengene tilbage og registrerer en ny ordre. For information om hvordan du returnerer en vare se under "Hvordan returnerer jeg en vare?"

 

Stemmer det at Jollyroom har prisgaranti?

Ja, det stemmer! Jollyroom.dk har prisgaranti på samtlige produkter, for at sikre, at du som kunde får markedets bedste pris. Prisgarantien gælder, når der er tale om akkurat samme tilbud og vare/varer hos en konkurrent. Butikken du sammenligner med skal være et danskregistreret firma, og varen skal være på lager. 

Prisgarantien gælder ikke ved lagerudsalg, ved konkurs eller nedlæggelse, da du i disse tilfælde står uden garanti og reklamationsret efter dit køb. Du kan påberåbe dig prisgaranti 14 dage efter dit køb, eller inden du foretager din bestilling. Du skal kunne fremvise Jollyroom et bevis på prisforskellen, f.eks i form af et link eller en annonce, der scannes ind.

Tag venligst kontakt med vores kundeservice for at få hjælp med prisgarantien.

Kontakt os

Man – fre kl. 10:00 – 17:00
Tlf: 88 44 88 88

Send os en mail:
Klik her for at komme til kontaktformularen.

 

 

 

Produktet er lagt i indkøbskurven
Produkterne befinder sig nu i indkøbskurven
--%>