Leveringsoplysninger

Leveringsbetingelser

Når du handler hos Jollyroom.dk, er priserne du ser altid inklusiv moms i den angivne pris. Vi leverer alle varer i samarbejde med postvæsenet.

Vi har et stort lager, hvilket betyder at vi som regel kan sende dine bestilte varer omgående efter, du har lavet din bestilling. Derefter har vi 2-4 leveringsdage. Vi gør altid vores bedste for at overholde leveringstiden, og for at du skal få dine varer hjem så hurtigt som muligt. I tilfælde hvor produktet ikke er på lager, vil leverancen tage noget længere tid, da vi er nødt til at vente på leverance fra vores leverandører.

Ved bestilling af produkter, som er midlertidigt udsolgte på lageret, afventer vi levering af disse, før vi sender din bestilling, da den sendes i én samlet pakke. Hvis du ønsker hurtigere levering af de øvrige produkter, som vi har på lager, anbefaler vi dig at lave to seperate bestillinger. 

Da vi har to varehuse kan din bestilling blive sendt i to forskellige forsendelser. Dette betyder at dele af din ordre sendes fra et lager, og resten sendes fra et andet lager. Vi forsøger altid at sende alle varer på samme tid. Ved to forskellige forsendelser, vil du også modtage to leveringsbekræftelser på mail. Her vil du modtage forsendelsesnumre som du kan anvende til at spore pakken via Post Danmark.

Husk at du altid skal kunne fremvise legitimation ved udlevering/afhentning af varer. Kun den person hvis navn er på pakken, kan afhente den på postkontoret. Hvis du undervejs vil ændre navnet på pakken, ændre leveringsadressen eller lade pakken ligge længere hos PostDanmark, koster det 150 kr.

Afhentning (PostDanmark) har altid en fragtomkostning på 49 kr per leverance (undtagen ved bestilling for 1000 kr eller mere; da er Afhentning gratis). Leveres til nærmeste posthus/postkontor via Post Danmark. Medbring identifikationsbevis.

Levering til Døren (PostDanmark) har altid en fragtomkostning på 69 kr per leverance, uanset hvor stort et beløb kunden bestiller for.

DPD Pakke - Afhentning  har altid en fragtomkostning på 69 kr per leverance, undtagen ved bestilling for 1000 kr eller mere; da er Aftentning gratis.Denne fragtmetode er kundens eneste valg ved bestilling af en vare, der vejer 20 kg eller mere. Leveres til nærmeste posthus/postkontor eller til døren; dette afhænger af postvæsenet i dit lokalområde. Medbring identifikationsbevis.

Jollyroom leverer kun ordrer i Danmark, når du bestiller på Jollyroom.dk. På nuværende tidspunkt leveres produkter ej til Færøerne og Grønland.

Afhenter du ikke din pakke på postkontoret i tide, hvormed pakken returneres til Jollyroom, debiterer vi dig et administrationsgebyr på 349 kroner.

 

Leveringsstatus

Når vi har modtaget din bestilling, modtager du en ordrebekræftelse fra os via e-mail. Du modtager også et referencenummer, som du kan bruge på Post Danmarks hjemmeside, for at se din leveringsstatus.

Hvis du har bestilt et produkt der midlertidigt er udsolgt, kontakter vi dig via e-mail med en forventet leveringsdato. Hvis den bestilte vare er udgået, har du mulighed for at annullere dit køb, eller at udskifte varen med en anden farve/erstatningsvare.

 

Leveringsforsinkelse 

Hvis der opstår en forsinkelse i leveringsprocessen, kontakter vi dig via e-mail eller telefon. Som kunde har du altid ret til at ophæve købet ved langvarige forsinkelser. Ophævelse af købet ved leveringsforsinkelse skal ske skriftligt via e-mail til vores kundeservice på kundeservice@jollyroom.dk. Ved ophævelse af et køb betaler Jollyroom det samlede beløb tilbage umiddelbart efter, at den skriftlige meddelelse om ophævelse af købet modtages.

Vi vil gøre alt i vores magt for at gennemføre din bestilling. Der kan være omstændigheder, der gør det umuligt at fuldføre din ordre, for eksempel hvis en leverandør ikke kan levere varen. Vi forbeholder os retten til at fraskrive os alle erstatningskrav til kunden gældende leveringsforsinkelser.

 

Transportskade

Hvis en transportskade er opstået, har du inden for rimelig tid ansvar for at underrette vores kundeservice. Vi beder dig kontakte kundeservice så hurtigt som muligt efter at du har opdaget skaden, så vi kan behandle sagen. Derfor er det vigtigt, at du gennemgår dine produkter omhyggeligt, både udvendigt og indvendigt, når du modtager dem. Husk at du ikke må bruge det beskadigede produkt, og at du skal beholde emballagen, således at hele emballagen/pakken og produktet kan kontrolleres ved behandling af den rapporterede skade.

Hvis du opdager en transportskade, skal du kontakte kundeservice på e-mail: kundeservice@jollyroom.dk  Du bedes venligst tage billeder af transportskaden og vedlægge dem i e-mailen, når du tager kontakt med kundeservice.

 

Leveringsmetoder

Afhentning (Post Danmark)

Afhentning betyder, at vi sender dine varer via Post Danmark til dit nærmeste postkontor. Når pakken er ankommet til udleveringsstedet, sendes en SMS til dig om at din pakke er klar til afhentning. Har du ikke opgivet et mobilnummer, får du i stedet et brev, som inkluderer referencenummer og anvisninger om hvor pakken kan hentes.

Levering til Døren (Post Danmark)

Levering til Døren betyder, at vi sender dine varer direkte til hjemmeadressen, som du angav da du foretog din bestilling. Er du ikke hjemme ved tidspunktet for leveringen, efterlader postbuddet en besked om, hvor din pakke kan afhentes. Vær opmærksom på at postvæsenet i visse tilfælde kan kræve, at du viser billedidentifikation ved afhentningen. Vi sender pakken via Post Danmark.

DPD Pakke - Afhentning 

Afhentning betyder, at vi sender dine varer via DPD, og at din pakke kan hentes på dit nærmeste posthus/postkontor eller til døren; dette afhænger af postvæsenet i dit lokalområde. DPD Pakke - Afhentning har altid en fragtomkostning på 79 kroner per leverance (undtagen ved bestilling for 1000 kr eller mere; da er Afhentning gratis). Denne fragtmetode er kundens eneste valg ved bestilling af en vare, der vejer 20 kg eller mere. 

Fri fragt på ordrer over 1000 kr med Afhentning (Post Danmark) samt med DPD Pakke - Afhentning

Når du afgiver en ordre på 1000 kr eller mere, tilbyder vi dig gratis fragt. Du har ikke brug for en kode, da kassen automatisk registrerer den frie fragt. Vær venligst opmærksom på, at denne service kun gælder Afhentning, ikke Levering til Døren.

Kontakt os

Man – fre kl. 10:00 – 17:00
Tlf: 88 44 88 88
Mail: kundeservice@jollyroom.dk


 

 

 

Produktet er lagt i indkøbskurven
Produkterne befinder sig nu i indkøbskurven